اجرای کاهگل مصنوعی به آسان ترین شیوه

اجرای کاهگل مصنوعی به آسان ترین شیوه

در این مقاله می‌ خواهیم در رابطه با کاهگل مصنوعی توضیح دهیم. همه ما کم و بیش با کاهگل ها آشنایی داریم. دیوارهای مکان های قدیمی و سنتی همگی از کاهگل پوشیده شده اند. دیوار کاهگلی در گذشته در واقع ترکیبی از خاک رس و پودر آهک بود اما این روزها ما می ‌توانیم کاهگل مصنوعی را مشاهده کنیم.

این کاهگل اگرچه شبیه کاهگل های طبیعی می باشد اما ساختاری کاملا متفاوت دارد. در واقع کاهگل مصنوعی رنگ بر پایه رزین سیلیکون و همچنین پایه آب می باشد. استفاده از سیلیکون در کاهگل مصنوعی باعث می شود که این رنگ ضد آب باشد.

در واقع شما با استفاده از کاهگل ضد آب می توانید ظاهری سنتی و قدیمی را ایجاد کنید. این دیوارپوش ها ضد آب بوده و می توانند ظاهری زیبا را برای شما به ارمغان بیاورند. در دکوراسیون خانه های سنتی استفاده از کاهگل مصنوعی بسیار رایج است. به همین جهت شما باید یک فروشگاه خوب برای فروش کاهگل مصنوعی پیدا نمایید.

در گذشته که دیوار همه خانه ها پوشیده از کاه گل بود. با اینکه بسیار ساده بود اما زیبایی خاصی داشت. این روزها نیز به تقلید از خانه‌های قدیمی ما از فروش کاهگل مصنوعی استقبال می کنیم و خانه های سنتی با طرح گل ایرا ایجاد می نماییم. بنابراین اگر بخواهیم در رابطه با سوال کاهگل مصنوعی چیست؟ پاسخ دهیم باید بگوییم که نوعی دیوار پوش می باشد که ما می توانیم آن را روی دیوارهای خود اعمال کنیم.

بیشتر بخوانید: قیمت کاهگل ضد آب هرمزگان

خرید کاهگل مصنوعی

خرید بهترین کاهگل ضد آب

با خرید کاهگل صنعتی با مرغوبیت متریال موجود در بازار را شما می ‌توانید زیبایی خاصی به منزل خود ببخشید. همچنین بهترین خرید را  از فروشگاه رنگ فرداد داشته باشید. فروشگاه رنگ فرداد با داشتن سابقه طولانی در زمینه ی انواعی از رنگه می تواند بهترین باشد. برای خرید کاه گل های مصنوعی شما باید به فروشگاه رنگ فرداد مراجعه نمایید.

این فروشگاه بهترین کاهگل های صنعتی را به شما تحویل می دهد. متریالی که در این نوع کاهگل ها استفاده شده اند، همگی مرغوب بوده و می توانند علاوه بر این که دیواری زیبا را به وجود آورند، ضد آب و ضد گرد و غبار نیز باشند.

همه ما می‌دانیم که دیوارها و تمیز کردن آن ها دو مقوله بسیار مهم هستند. به خاطر وجود ماده ای به نام نانو سیلیکون در کاهگل های صنعتی دیوارها به راحتی تمیز شده و دیگر نیازی نیست که شما چند وقت یکبار به تمیز کردن آن بپردازید.

جنس نانو کاهگل های صنعتی مانع از جذب گرد و غبار خواهد شد. همچنین این دیوارپوش ها اگر با مایع رنگی کثیف شوند به راحتی تنها با یک دستمال خیس تمیز خواهد شد. چرا که جنس آن ها نو بوده و رنگ کثیفی ها را به خود جلب نمی کند. شما می توانید انواع از کاهگل های مصنوعی را روی سطوح مختلف نظیر: گچ چوب و فلز، کناف، سیمان، شیشه، یونولیت و غیره اجرا نمایید.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل کردستان

فروش کاهگل مصنوعی

مزیت های کاهگل صنعتی

اگر بخواهیم مزیت های کاهگل های مصنوعی را توضیح دهیم باید بگوییم که مزیت های فراوانی دارد. این مزیت را به شرح زیر خواهند بود:

اولین مزیتی که برای کاهگل های ضد آب در نظر گرفته می شود، زیبایی ظاهر آن ها می باشد. معمولاً افراد زیادی دوست دارند که یک دکوراسیون سنتی و قدیمی داشته باشند.

شما بیشترین دکوراسیون ها را در رستوران ها، هتل ها، تهیه غذاها، عکاسی ها و غیره مشاهده می کنید و به همین جهت برای ساختن یک محیط کاملا سنتی ما باید از کاهگل های مصنوعی استفاده نمایید.

دومین مزیت آن ها به غیر از این که دارای ظاهری زیبا هستند. باید به این امر اشاره نماییم که همواره به دنبال دیوارپوش هایی برای زیبا ساختن و تمیز ساختن دیوارهای خود هستیم. کاهگل های مصنوعی پوشش مناسبی برای این هدف ما می‌باشند. چرا که به خاطر وجود جنس نانو در متریال آن آلودگی را به خود جذب نمی کند و همواره دیوارهایی تمیز و صاف خواهید داشت.

سومین مزیت آن قیمت ارزان می باشد. با انواع دیوار پوش و آشنا هستیم. همه این دیوارپوش ها دارای قیمت های بسیار گزافی هستند اما کاهگل های مصنوعی دارای قیمت مناسب تری نسبت به سایرین می باشد.

به همین جهت افرادی که می‌ خواهند هزینه یک کمی صرفه این امر کنند، می توانند به خرید کاهگل های مصنوعی بپردازند. تنها باید این را در نظر داشته باشید که با مراجعه به سایت فروشگاه رنگ فرداد و مقایسه قیمت های این فروشگاه با سایر فروشگاه ها می ‌توانید منصف بودن رنگ فردا را به این مشاهده کنید.

همچنین این فروشگاه این امکان را به شما می دهد که همه رنگ ها را با ویژگی های خاصی که دارند با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین نوع را برای خود خریداری نمایید. این امر باعث می شود که خریدی بدون پشیمانی داشته باشید.

قیمت کاهگل مصنوعی

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما