اطلاعات خرید کاهگل با ضمانت نامه ضد آب

اطلاعات خرید کاهگل با ضمانت نامه ضد آب

موضوع این مقاله کاهگل و اطلاعات خرید کاهگل با ضمانت نامه ضد آب می باشد. شاید لازم نباشد که در مورد کاهگل توضیحی بدهیم زیرا به مجرد اینکه اسم کاهگل را میشنویم سریع فضاهای قدیمی و نوستالژیک در ذهنمان شکل می گیرد. فضاهایی که امروز دیگر بسیار کمتر آن ها را میبینیم و جای خود را به ابزار آلات و آهن آلات و نماهای سیمانی و گچی داده اند. اما چرا این نمای ناب و بسیار پر خاصیت، باید از بین برود؟

هر بار که کاهگل طبیعی را خیس میکردیم طراوت خاک رس و بوی خاک رس ما را به عالمی دیگر می برد. اما امروزه هرگز این حس را نمی توانیم تجربه کنیم. با این وجود علت از میان رفتن این دیوار پوش چیست؟ یکی از دلیل های عمده از بین رفتن کاهگل، حجم کاری بسیار سنگین آن بود. زیرا باید گل رس درست می‌کردیم و سپس کاه به مقدار لازم تهیه می‌کردیم. بعد از آن با آب در یک نسبت مشخص این مواد را با هم ادغام می کردیم. سپس به چندین نفر را احتیاج داشتیم که آن را روی بناها و یا دیوار هایی که ما می‌خواستیم، اجرا کنند. اما معایب کاهگل تنها به این مورد ختم نمیشد. زیرا کاهگل به مرور زمان و با تابش شدید آفتاب آب، استحکام و یکدست بودن خود را از دست می‌داد و شروع به ترک خوردن می‌کرد.

برخی از شما ها حتماً با این صحنه برخورد کرده اید. معمولا وقتی که یک دیوار کاهگلی را می‌بینید، قسمت هایی از آن ترک و یا شیارهای عمیقی دارد، این به همان علت مذکور است. یکی دیگر از معایب کاهگل در نمونه طبیعی‌ اش حلال بودن آن با آب بود. یعنی اگر شما آب را به مدت چند دقیقه روی آن می گرفتید، کاملاً تبله می‌کرد و می ریخت. متخصصان داخلی به خاطر حس عمیق پیوند خورده ای که مردم ما با کاهگل طبیعی دارند تصمیم گرفتند که محصولی مشابه آن را تولید کنند. در روند تولید کاهگل رفته‌ رفته توانستند که این محصول را بسیار ارتقا دهند و تمام معایب نسخه قبلی را در نسخه جدید حذف کنند و به جای آن محاسن را بگنجانند.

بیشتر بخوانید: اجرای کاهگل مصنوعی به آسان ترین شیوه

خرید کاهگل نانو
خرید کاهگل نانو

خرید کاهگل به عنوان یک محصول پرمصرف

امروزه که چند سالی می‌شود که کاهگل مصنوعی وارد بازار شده ، اما طرفداران بی شماری را به سمت خود جذب کرده است. علت محبوبیت بسیار بالای این محصول، فقط به خاطر ظاهر آن که  بسیار شبیه کاهگل طبیعی است، نیست. این محصول بی نظیر ویژگی های منحصر به فردی دارد، یکی از ویژگی‌های آن خاصیت کاملاً ضد آب بودنش می باشد به عبارت دیگر آبگریز است.

شما می توانید در مورد ضد آب بودن آن حتی از فروشندگان ضمانت هم بگیرید و آن ها با کمال میل برای شما ضمانت می کنند، زیرا از خاصیت و ویژگی اصلی این کاهگل که همان ضد آب بودن است مطمئن هستند. به همین خاطر است که در نواحی مختلف ایران به خوبی می تواند دوام بیاورد. این محصول در برابر بارش های شدید باران بسیار خوب عمل می کند و حتی در برابر تابش شدید خورشید مقاومت بسیار بالایی از خود نشان داده است. البته خصوصیات این کاهگل به همین موارد اندک، ختم نمی شود.

چراکه بسیار زیاد ویژگی‌های خاصی در آن نهفته است. یکی از خاصیت های بزرگ این محصول این است که شما برای اجرای آن به هیچ عنوان محدودیتی ندارید و روی تمامی دیوارها، ساختمان ها و حتی ماکت ها و مجسمه ها هم به راحتی قابل اجرا است و حتی شما خودتان هم می توانید این نما کاری ها را انجام دهید. لذا برای اجرای آن نیاز به چند نفر نیروی کار نیست. شما می توانید از این کاهگل برای مصارف دیگری نیز استفاده کنید. یک دسته از شغل ها به واسطه کارشان دائماً با آب سر و کار دارند، برای مثال مرغ فروشی ها و یا ماهی فروشی ها و یا از این قبیل شغل ها نمونه ای از این مشاغل می باشند. ضمانت ضد آب بودن این کاهگل باعث می شود که به راحتی در چنین مکان هایی که دائماً با آب در حال شستشو هستند، قابل استفاده باشد.

فقط کافی است پس از اعمال آن روی سطوح یک روز صبر کنید تا کاهگل کامل خودش را بگیرد. سپس هر کاری می‌خواهید می‌توانید با آن بکنید، حتی می‌توانید آن را شستشو کنید. لذا به مقاومت خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل نانو کاملا ضد آب

خرید کاهگل ضد آب
خرید کاهگل ضد آب

خرید کاهگل و ویژگی های آن

این کاهگل بسیار دیر جرم می گیرد و حتی اگر هم جرم بگیرد، به راحتی قابل شستشو است. این قابلیت شستشو بودن است که ضمانت دارد و شما میتوانید بابت آن آسوده خاطر باشید. حتی این محصول بی نظیر به راحتی مانع ورود تمامی صداها میشود و عایق صوت نیز هست.

لذا دیگر برای عایق کاری نیاز نیست که دوباره هزینه کنید. لذا با یک تیر دو نشان میزنید، هم نمای ساختمان شما زیبا می شود و هم آن را عایق کرده‌اید. تمامی مواردی که ذکر شد تبلیغ نیست، شعار هم نیست، بلکه واقعیت این محصول است. این محصول  خودش را بسیار خوب نشان داده است. به همین خاطر متقاضی های بیشماری دارد. شما می توانید برای یک بار هم که شده این محصول بی نظیر را خریداری کنید و آن را امتحان کنید.

لذا مطمئن باشید که پیشنهادش را به همه کسانی که میشناسید، خواهید داد. پس همین حالا برای خرید کاهگل اقدام کنید و حتماً از مراکزی خرید کنید که ضمانتنامه ضد آب بودن را به شما بدهند، زیرا این یک وعده نیست و دارای سندیت می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

بیشتر بخوانید: کاهگل نانو چیست؟

خرید کاهگل مصنوعی
خرید کاهگل مصنوعی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما