بهترین مارک رزین اپوکسی شفاف

برترین برند رزین اپوکسی شفاف چه خصوصیاتی دارد؟

رزین اپوکسی شفاف یکی از مهمترین مواد مورد استفاده در هنر های تزئینی و کار با چوب می باشد این ماده شیمیایی دارای غلظت های مختلفی است و رزین اپوکسی شفاف بیشترین کاربرد را در بین این محصولات دارد.

این ماده با کمک هاردنر لایه سختی را بر روی سطح ایجاد می کند. رزین اپوکسی شفاف به تنهایی نمی تواند خشک شود و حتما به ماده سخت کننده نیاز دارد تا در معرض هوا سخت شود. این ماده توسط مارک های مختلفی تولید می گردد و به همین دلیل دارای کیفیت مختلفی می باشد زیرا تولید کنندگان از مواد اولیه متفاوتی استفاده می کنند و رزین اپوکسی شفاف در خط تولید های مختلفی ساخته می شود و به همین علت است که این محصول دارای مرغوبیت متفاوتی است.

لایه یکدست و محکم بدون ناخالصی از ویژگی های برترین برند است. زمانی که این ماده بر سطوح چوبی قرار می گیرد و یا قالب های وسایل تزئینی را از آن پر می کنند بدون هیچ رنگ اضافی و یا ناخالصی بر روی کار قرار می گیرد.

سرعت خشک شدن این ماده بسیار زیاد است و در زمان خرید این ماده دقت داشته باشید که رزین پلی استر دو جزئی است و با دو قسمت آن یعنی رزین و هاردنر را با هم خرید نمایید. رزین اپوکسی شفاف یکی از پر مصرف ترین رزین ها است  و در صنایع مختلفی به صورت روزانه کاربرد دارند و به همین دلیل بالاترین خرید را دارند.

بیشتر بخوانید : رزین و هاردنر را از کجا تهیه کنیم

خرید رزین اپوکسی شفاف
خرید رزین اپوکسی شفاف

چگونه بهترین مارک رزین اپوکسی شفاف را خرید نماییم؟

اگر تا به حال با رزین اپوکسی شفاف کار کرده باشید، متوجه خواهید بود که کار کردن با آن به دقت بسیار زیادی نیاز دارد و ترکیب کردن آن باید با رعایت نسبت هایی باشد که تولید کننده اعلام  نموده است. در زمان کار کردن با رزین از  ترکیب دقیق و ویژگی های این ماده مطلع خواهید شد و  نتیجه کار را بر روی محصول خواهید دید. به همین دلیل زمانی که با کیفیت کار یک مارک یا برند آشنا می شوید و از رزومه تولید کننده اطلاع دارید، می توانید با اطمینان خاطر آن محصول را خرید نمایید.

بسیاری از صنایع به دلیل اینکه به حجم بسیار زیادی از این ماده نیاز دارند باید قبل خرید از کیفیت آن مطلع باشند. رزین اپوکسی شفاف باید از برندی انتخاب شود که تجربه کار تولید بسیار بالایی داشته باشد و یا از مواد اولیه مرغوب در خط تولید ویژه و کنترل شده تولید گردد. مهندسین مجربی که در این کارخانه ها فعالیت می کنند با نظارت بسیار زیادی رزین اکریلیک را تولید می کنند و به همین دلیل خلوص مواد و کیفیت آنها در برند های مختلف متفاوت خواهد بود.

رزین اپوکسی شفاف مرغوب دارای مقاومت بالا در برابر حرارت و  رطوبت خواهد بود و در واقع به عنوان عایق عمل می کند. در صنعت چوب خصوصیت عایق بودن آن به کار می آید و زمانی که بر روی سطوح قرار می گیرد لایه ضخیم و محکمی را ایجاد خواهد کرد که اگر در معرض رطوبت قرار بگیرد از چوب محافظت خواهد نمود.

بیشتر بخوانید : لیست قیمت رزین اپوکسی شفاف و هاردنر

فروش رزین اپوکسی شفاف
فروش رزین اپوکسی شفاف

انتخاب بهترین برند رزین از نمایندگی ها

یکی از اصول خرید مطمئن، مکان خرید است به صورتی که اگر از نمایندگی های معتبر خرید انجام شود، محصول بی کیفیتی به دست مشتریان نمی رسد و همه محصولات برند های معتبر هستند. برخی از رزین های موجود در بازار غیر استاندارد و بی کیفیت می باشند و در  مراکز معتبر به فروش نمی رسند. نمایندگی ها و  مراکز خرید اینترنتی نیز که دارای مجوز باشند برند های معتبر و با درصد خلوص بالا را به فروش می رسانند.

 

رزین اپوکسی شفاف در ایران توسط تولید کنندگان بسیاری  تهیه می گردد و معمولا کارخانه هایی توانایی تولید این ماده را دارند که امکانات لازم را داشته باشند و نیروی متخصصی  در آن فعالیت نمایند. رزین اپوکسی ماده ای شفاف و بی رنگ است  که بعد از خشک شدن دارای استحکام بالایی است  و  برای مخلوط کردن این ماده با هاردنر باید مواد به درستی ترکیب گردند.

در صورت نمونه بودن رزین در میان  محصولات بازار تمام دستور کار و ویژگی های محصول و موارد استفاده و کاربرد محصول به همراه آن به فروش می رسد. برای خرید رزین حتما به  نوع کار خود و غلظت محصول دقت داشته باشید.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی برای زیورآلات

قیمت رزین اپوکسی شفاف
قیمت رزین اپوکسی شفاف

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس مدیر فروش: 09129723451

شماره تماس دفتر: 02128423451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

2

  1. ازتوضیح کامل وصحیح شماسپاسگزارم چونکه دقت درترکیب وزمان ودمای مناسب بهترین روش اجرای اپکسی میباشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما