خرید رزین اپوکسی برای زیورالات

خصوصیات رزین اپوکسی برای زیورالات چیست؟

رزین اپوکسی برای زیورالات در بین انواع رزین ها داری رقت بیشتری است و غلظت آن برای کار های هنری مانند تولید زیور آلات  تنظیم و تهیه شده است. فرمول بندی این نوع از رزین  به شکلی است که برای استفاده در این نوع از کار ها نیاز به  گرم کردن و حرارت دادن نخواهد داشت. غلظت این رزین به اندازه ای است که در صورت تشکیل حباب به راحتی از سطح  کار خارج خواهد شد و به حباب گیری نیازی نخواهد داشت.

رزین اپوکسی برای زیورالات موجب می شود تا محصولات بسیار محکمی  ایجاد گردد که در مقابل ضربه  و فشار دچار  شکستن و خرابی نگردد. غلظت بسیار مناسب و تعیین شده را دارد که برای تهیه  کارهای زینتی تهیه شده است و  حباب در آن محبوس نمی شود و غلظت آن نیز به اندازه ای نیست که سطح کار مشخص نباشد بلکه کاملا شفاف است و سطح زیرین کار به خوبی مشخص است. رزین اپوکسی برای زیورالات بسیار براق است و سطح کار را صیقلی و براق می کند. این نوع رزین اپوکسی نیز دارای دو بخش رزین و هاردنر می باشد و  نسبت ترکیب این دو ماده  بسیار مهم و در نتیجه کار اثر خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی چوب در انواع غلظت ها

"خرید

فروش رزین اپوکسی برای زیورالات

بهترین رزین اپوکسی برای زیورالات را از تولید کنندگانی خرید نمایید که سابقه طولانی در تولید این محصول دارند. فرمول رزین ها برای کار های مختلف و صنایع گوناگون متفاوت است و این مساله  نیازمند ترکیب دقیق مواد زیر نظر متخصصان این حرفه می باشد. فرمول این ماده و خط تولید در کیفیت رزین اپوکسی برای زیورالات تاثیرگذار خواهد بود. اندکی تغییر در فرمول رزین اپوکسی آن را برای کارهای مختلفی  مناسب خواهد نمود.

در واقع میزان چسبندگی و غلظت آن در فرمول های مختلف فرق خواهد داشت. به همین دلیل است که برند تولید کننده برای این محصول مهم و قابل توجه است. برند شناخته شده ای که استاندارد های لازم در تولید را داشته باشد و با دقت بسیار زیاد این محصول را تولید کند، می تواند برای خرید مناسب باشد. خرید این ماده از طریق نمایندگی های اصلی که برند مورد نظر را به فروش می رسانند، بسیار مناسب خواهد بود. خرید رزین اپوکسی برای کارهای هنری و زینتی از راه فروشگاه های اینترنتی نیز انجام می شود.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی کره ای کاملا شفاف

"فروش

چگونه از رزین زیور آلات استفاده نماییم؟

رزین اپوکسی دارای دو قسمت است یعنی زمانی که رزین اپوکسی برای زیورالات را خرید می کنید دو بسته بندی مختلف را همزمان  خرید می نمایید زیرا رزین به تنهایی قابل استفاده نمی باشد و ترکیب با هاردنر بافت سخت آن را تشکیل خواهد  داد. ترکیب این دو ماده  با نسبت های مختلفی برای کار های متفاوت خواهد بود. برای کار های زینتی ترکیب مواد بسیار حساس است چون معمولا استفاده از رزین در کارهای ریز تر به دقت بیشتری نیاز دارد. سطح صافی برای درست کردن کار های زینتی با رزین اپوکسی نیاز است زیرا احتمال ریختن این ماده بر روی زمین یا جسم دیگری وجود دارد که  به سختی قابل پاک شدن خواهد بود.

بنابراین بعد از خرید رزین اپوکسی برای زیورالات مساله مهم طرز‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌استفاده از آن است.‌‌‌‌انواع وسایل زینتی به راحتی با رزین شفا دو براق تهیه می شود. در واقع وسیله ای مانند نگین در قالبی قرار می گیرد و رزین اپوکسی برای زیورالات داخل آن ریخته می شود برای اینکه جسمی مانند گل خشک یا  نگین داخل قالب به خوبی قرار بگیرد از چسبی استفاده می شود که بعد از خشک شدن اصلا مشخص نخواهد بود.

باید به هنگام خرید رزین اپوکسی برای زیورالات بسته بندی با حجم مناسب را انتخاب نمایید زیرا در صورتی که مقداری زیاد خرید و بیش از مصرف خرید نمایید، خشک و خراب خواهد شد و  این ماده دارای تاریخ مصرف است و  به این مساله نیز توجه داشته باشید. در خرید رزین اپوکسی به صورت اینترنتی و یا حضوری به حجم بسته بندی، برند آن ، غلظت رزین، نوع مصرف و نسبت ترکیب این دو ماده توجه داشته باشید. نوع مصرف در توضیحات فروش آورده شده است و اگر حضوری خرید می نمایید حتما نوع مصرف را از فروشنده سوال بپرسید تا به درستی هزینه کرده باشید. رزین اپوکسی ماده شیمیایی است که دارای چسبندگی و براقیت بسیار خوبی برای کار های زینتی می باشد و از مواد اصلی و مهم در این صنعت به شمار می رود.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی هنری

"قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما