خرید رزین اپوکسی عمده و خرده

نحوه خرید رزین اپوکسی چگونه است؟

برای خرید ماده‌ای به نام رزین اپوکسی مانند هر محصول دیگری می توان به دو شکل عمده و خرده اقدام نمود به این صورت که در مکان هایی که برای عرضه این محصول مشخص شده است، دو شیوه عمده فروشی و خرده فروشی وجود دارد. رزین اپوکسی  مصارف گوناگونی دارد و افراد هم برای مصارف شخصی به صورت جزئی خرید انجام می دهند و هم مدیران صنایع برای مصارف کلی خود خرید رزین اپوکسی را به صورت عمده خواهند داشت. رزین اپوکسی در دنیای کنونی بیشترین مصرف را در صنایع دارد زیرا هر روزه در آزمایشگاه ها بررسی های مختلفی بر روی این ماده انجام می شود و ویژگی های منحصر به فردی از آن مشخص می شود که کاربردی بودن آن را افزایش می دهد.

خرید رزین اپوکسی با توجه به مصرف فوق العاده ای که در صنایع دارد قابل توجه و زیاد است. افرادی که کارهای معمولی و شخصی با استفاده از رزین انجام می دهند به بسته بندی های کوچک با حجم های کم نیاز دارند. ولی کارخانه هایی که این ماده را به عنوان ماده اولیه خود استفاده می کنند، باید خرید رزین اپوکسی  را به صورت عمده انجام دهد زیرا در حجم عمده قیمت برای مصرف کنند مقرون به صرفه است.

بیشتر ببخوانید : فروش رزین اپوکسی تهران

خرید رزین اپوکسی شفاف
خرید رزین اپوکسی شفاف

 خرید رزین اپوکسی برای پوشش وسایل چوبی

یکی از مشاغلی که خرید رزین اپوکسی به صورت عمده انجام می شود صنعت چوب است. رزین اپوکسی ماده است  که به صورت مایع  وجود دارد و زمانی که با ماده ای به نام هاردنر ترکیب می گردد ست و محکم می گردد. زمانی که این ماده بر روی سطوح چوبی قرار می گیرد سخت و محکم می شود و جنس این رزین  بعد از خشک شدن دارای  خصوصیات بسیار مهم و کلیدی است که  موجب  دوام وسایل چوبی نیز می شود. به عنوان مثال این ماده چندین ویژگی را با هم دارد و دوام چوب را به شدت افزایش می دهد. در واقع با خرید رزین اپوکسی  می توان به ماده ای دست یافت که کار چندین ماده را با هم انجام می دهد. رزین اپوکسی عایق است و وسایل چوبی در هر شرایطی مانند حرارت یا رطوبت قرار بگیرند هیچ آسیبی به آنها وارد نخواهد شد. این یکی از کاربردهای رزین است. لایه ایجاد شده توسط این ماده کاملا یکنواخت و شفاف نیز می باشد و می توان سطح چوبی کار را به  خوبی مشاهده نمود. معمولا برای صنایع چوبی از رزین های شفاف استفاده می شود و در زمان خرید رزین اپوکسی باید به این نکته توجه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید : رزین اپوکسی چیست ؟

خرید رزین اپوکسی رقیق
خرید رزین اپوکسی رقیق

چگونه رزین اپوکسی بخریم؟

در زمان خرید رزین اپوکسی باید بدانید که غلظت های مختلفی از این ماده وجود دارد و هر درصد و غلظتی نیز برای کار خاصی مناسب است. از اطلاعات دقیقی که در زمان خرید رزین اپوکسی باید به آن توجه داشته باشید، نسبت ترکیب این دو ماده می باشد که باید با دقت آنچه که تولید کننده درخواست داده انجام شود. برند انتخاب شما نیز مهم است و هر چه کیفیت کار بالا باشد بر روی نتیجه کاری که با رزین انجام شده تاثیر گذار خواهد بود. رزین ها به صورت یکنواخت روی وسایل قرار می گیرند و پوسته پوسته نمی شوند، اگر رزین  دارای مرغوبیت باشد کاملا سخت و یکدست خواهد بود.

برای خرید رزین اپوکسی به قیمت ها نیز توجه داشته باشید. قیمت ها به صورت عمده بسیار کمتر از خرده فروشی است. برای خرید عمده علاوه بر خرید از تولید کنندگان می توانید به  نمایندگی ها و یا نمایشگاه های عرضه مستقیم مراجعه نمایید. رزین اپوکسی ماده ای شیمیایی  و دو قسمتی ست و  زمانی که دو بخش در کنار هم  قرار نگیرند نتیجه نهایی بدست نخواهد آمد.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی شفاف ایرانی و خارجی

خرید رزین اپوکسی غلیظ
خرید رزین اپوکسی غلیظ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما