خرید رزین اپوکسی هنری

رزین اپوکسی چیست؟

رزین اپوکسی ماده ای است که به صورت طبیعی و یا مصنوعی ساخته می شود. شیره درختی مانند کاج از جنس رزین است. پیشرفت های علم شیمی و کاربرد های فراوان رزین موجب شد تا این ماده به صورت مصنوعی و شیمیایی نیز تولید گردد و مورد استفاده قرار گیرد. این ماده از دو بخش تشکیل شده است. رزین ها دارای تنوع بسیاری هستند و به دسته هایی مانند رزین اپوکسی، رزین پلی اورتان و پلی اتر تقسیم بندی می شوند.

رزین ها می توانند تک جزئی و یا دو جزئی باشند. به این معنی که اگر در مقابل هوا به سرعت و به تنهایی خشک گردند آن را تک جزئی می گویند ولی اگر رزین نیاز به ماده دیگری برای سخت  و خشک شدن داشته باشد آن را رزین دو جزئی می نامند، نام بخش دوم هاردنر یا سخت کننده می باشد. میزان کارایی این ماده در صنایع مختلف بسیار زیاد است و می توان انواع مختلف این ماده را حوزه های مختلف مشاهده نمود.

بیشتر بخوانید : تفاوت رزین اپوکسی غلیظ و رقیق در چیست ؟

"خرید

ردپای رزین اپوکسی در کامپوزیت ها

رزین اپوکسی ماده ای است که در تقویت و مقاوم کردن انواع سازه ها از آنها استفاده می شود. سازه هایی مانند کامپوزیت ها از جمله  محصولاتی است که رزین دو جزئی در آن  نقش مهمی دارد. زمانی که از رزین اپوکسی استفاده می شود بعد از استفاده از هاردنر یک ماده بسیار سخت و مقاومی ایجاد می گردد و به همین دلیل در ایجاد قالب هایی که استحکام بالایی دارد نقش بسزایی دارد. مواد بعد از حضور رزین در ساختار خود مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع مواد شیمیایی به خصوص اسید ی و قلیایی پیدا می کنند و از نظر استحکام کششی و مقاومت در برابر انواع فشار ها به تغییرات خوبی می رسند.

رزین اپوکسی عایق مناسبی نیز به شمار می رود به همین دلیل می توان حضور این  ماده را در برد ها و لوازم الکتریکی به عنوان عایق و در صنایع خودروسازی و هواپیماسازی  برای اتصالات مورد استفاده قرار می گیرد. رزین در قالب کفپوش برای سالن های مختلف  اعم از ورزشی و یا کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی ایرانی با کیفیت مشابه خارجی

"فروش

 استفاده از رزین اپوکسی در کارهای هنری

کاربرد رزین در فعالیت های هنری به شدت افزایش پیدا کرده است به صورتی که در برخی از مراکز فروش رزین اپوکسی هنری نیز به محصولات اضافه شده است. ترکیب  این ماده دارای مواد سمی نیست و حین کار با آن آسیبی برای سلامتی فرد هنرمند  ایجاد نخواهد شد. لوازم تزئینی را می توان با کمک رزین تولید نمود مثلا برخی از مواد طبیعی مانند برخی از حشرات را با رزین پوشش می دهند و آنها را ماندگار می کنند.

در ساخت جواهرات، استفاده در نقاشی ها و تولید مواد تزئینی رزین حضور دارد. باید دقت داشته باشید که در کارهای هنری و استفاده از رزین سطح زیرین کار نباید از ماده جاذب یا با رطوبت و سوراخ باشد. سطوحی که برای این نوع کارها استفاده می گردد، از چوب ، فلز، بتن و شیشه می باشد. تا زمانی که هاردنر به رزین اضافه نشد باشد ماده به حالت روان و نرم است و بعد از اضافه شدن سخت کننده کم کم سخت می گردد. نحوه آماده کردن رزین برای کارهای مختلف متفاوت است و ترکیب هاردنر با رزین در شرایط مختلف متفاوت خواهد بود و باید طبق دستور العمل این مواد با هم ترکیب گردد.

خرید بهترین رزین اپوکسی هنری

کارهای تزئینی و هنری که با رزین انجام می شود، متفاوت است و میزان شفافیت این ماده با هم متفاوت خواهد بود. با توجه به میزان مواد مصرفی و مرغوب بودن این ماده قیمت  محصولات متفاوت خواهد بود. برای خرید این محصولات بهتر است به مراکز معتبر و نمایندگی های اصلی مراجعه نمایید زیرا تولید کنندگان غیر استاندارد این ماده بسیار افزایش یافته است و  و رزین و هاردنر آن را با تناسب های نادرستی به مشتریان می دهند و در حین کار متوجه نامرغوب بودن آن می شوید. کارهای تزئینی و هنری نیز بسیار حساس و ظریف است و اندکی تغییرات در سخت شدن آن می تواند در نتیجه کار تاثیر بزرگی  داشته باشد. رزین ها در کارهای مختلفی استفاده می شود. و به دلیل مقاومت های بالایی که در برابر عوامل محیطی دارد بسیار مورد استفاده می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی چوب با ارسال به سراسر کشور

"قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما