خرید رنگ استخری به صورت اینترنتی

نکات قبل از خرید رنگ استخری

برای خرید هر محصولی، قاعده ها و اصولی وجود دارد که باید طبق آن ها عمل کرده تا خریدی درست داشته باشید. خرید رنگ استخری به روش اینترنتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای خرید رنگ استخری به روش حضوری و غیر حضوری ابتدا باید شناخت کاملی در مورد رنگ های استخری و نحوه کار آن ها داشته و همچنین ویژگی های این رنگ ها را باید به طور دقیق بشناسیم. در ادامه این مطالب نیز، نکاتی در مورد خرید رنگ استخری بیان خواهیم کرد که بتوانیم شما را در راستای خرید این محصول راهنمایی کنیم.

برای خرید رنگ ‌های استخری باید ابتدا بدانیم ترکیب اصلی این محصولات، رزین اپوکسی می باشد. رزین اپوکسی به محصولات مختلف خاصیت کشسانی و چسبندگی بالایی خواهد داد. رنگ های استخری بر پایه آب ساخته شده اند و به همین دلیل هنگام خرید به شکل پودری بوده و با آب حل خواهند شد. نکته جالب آن نیز این است که این محصول بعد از گذشت دو یا سه روز و یا بیشتر خشک شده و قابل استفاده می باشد و بعد از خشک شدن خاصیت ضد آبی داشته و به هیچ وجه مولکول های آب قادر به گذر از آن نخواهند بود.

قبل از خرید رنگ استخری باید بدانیم که این رنگ ها در بسته بندی های خاص و با اندازه های متفاوتی ارائه می شوند و باید قبل از خرید رنگ استخری اندازه سطوح مورد نظر را گرفته و با اپراتور در تعداد رنگ های خریداری شده باید مشورت شود. بنا بر نوع کاربردی که رنگ های استخری دارند انواع متفاوتی برای آن ها وجود دارد و باید طبق استفاده ای که از آن ها دارید نوع خاص خود را شناخته و به خرید آن بپردازید.

در مورد برند رنگ های استخری قبل از خرید باید تحقیق کرده و سپس به خرید آن ها پرداخت. بعد از شناخت کامل در مورد رنگ های استخری و رعایت نکات ضروری برای خرید این رنگ ها، باید مرکز معتبری که به صورت غیر حضوری به فروش این رنگ ها می پردازد مراجعه نموده و نسبت به خرید رنگ استخری این رنگ ها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: قیمت رنگ استخری تهران

خرید رنگ استخری تهران
خرید رنگ استخری تهران

نکات بعد از خرید رنگ استخری

بعد از خرید رنگ استخری به صورت اینترنتی نکات روی بروشور رنگ باید به دقت مطالعه شود. میزان آبی که با این رنگ ها مخلوط شده و نسبت آن ها به یکدیگر در رنگ های مختلف متفاوت بوده و باید برای هر رنگی طبق همان دستورالعمل پیش رفت. نکته مهمی که باید به آن ها توجه کرده و عمل نمود این است که رنگ های استخری اگر در موقعی از سال و با دمای خاصی رنگ آمیزی انجام شود موفقیت بهتری داشته و راندمان کاری آن بالاتر خواهد رفت. برای اجرای این رنگ‌ های استخری، نیاز به دستگاه خاصی نیست و می توان با قلم مو های معمولی که در رنگ آمیزی ساختمان نقش دارند استفاده کرد.

مانند رنگ آمیزی های ساختمانی، باید قبل از استفاده از رنگ های استخری، سطح کار کاملا خشک بوده و از هر گونه آلودگی عاری باشد تا رنگ های استخری به نحو احسن روی کار چسبیده و بتواند عمل ایزولاسیون را بهتر انجام دهند. برای زیبای سطح مورد نظر برای رنگ آمیزی در سازه های هیدرولیکی، باید سطح سازه را یکدست کنیم. به این معنی که اگر در سطوح سازه و یا سطح های دیگر، برآمدگی مشاهده شود و یا شاهد فرورفتگی در آن باشیم ابتدا به همسان سازی سطوح بپردازیم و سپس رنگ آمیزی را انجام دهیم.

باید بدانیم که رنگ آمیزی سازه های هیدرولیکی توسط هر فردی قابل اجرا است و فقط باید به درستی این کار انجام شود. رنگ ها طی حدود دو روز کاملا خشک شده و سازه هیدرولیکی قابل استفاده خواهد بود فقط باید حین رنگ آمیزی و در حال خشک شدن، مراقب آسیب های مکانیکی مانند لمس، فشار، خراش و ضربه باشیم که این عوامل می تواند به رنگ های استخری در حال خشک شدن و در رنگ آمیزی آسیب رسانده و نقاطی از آن را از بین ببرند. البته باید گفت بعد از خشک شدن این عوامل نمی توانند آسیبی به این عایق ها وارد نمایند. بعد از گذشت مدت های زیادی که حس کردید این رنگ کارایی خود را از دست داده است به راحتی می توان آن را ترمیم نموده و دوباره مورد استفاده قرار داد.

بیشتر بخوانید: رنگ استخری نانو ، اطلاعات فنی و قیمت

خرید رنگ استخری فرداد
خرید رنگ استخری فرداد

خرید رنگ استخری از مراکز معتبر و ویژگی های آن

رنگ های استخری متشکل از مواد اصلی به نام رزین اپوکسی می باشد که این ماده باعث خاصیت الاستیکی و چسبندگی بسیار بالایی در آن ها شده است. این رنگ ها با خاصیت چسبندگی بالایی که دارند به سطح مورد نظر چسبیده و روی سطح مورد نظر لایه ای کاملا آغشته به رنگ شکل می گیرد که علاوه بر چسبندگی بین یکدیگر می توانند بین سطح و رنگ، پیوندی جدایی ناپذیر ایجاد کنند. این رنگ ها کاملا مانند یک عایق عمل کرده و نسبت به آب نیز نفوذ پذیری آن کاملا صفر است.

این رنگ ها در برابر اشعه یو وی خورشید مقاومت بسیار زیادی از خود نشان داده که باعث می شود رنگ مورد نظر آسیبی ندیده و سازه نیز کاملا در برابر آفتاب محافظت خواهد شد. برای جلوگیری از ورود و نشت آب های ناشی از بارش برف و باران، از این رنگ ها استفاده کرده و مواردی مانند سقف، شیروانی و دیوار ها را با آن رنگ خواهند نمود. از ویژگی های رنگ های استخری مقاومت در برابر آسیب های ناشی از تغییرات هوا است.

زیرا هر چیزی بر اثر سرما و گرمای ناگهانی ممکن است منبسط و منقبض شده و آسیب ببیند ولی این رنگ ها این گونه نمی باشند. در هر فصلی از این رنگ ها می توان استفاده نمود. همچنین در هر شرایط آب و هوایی رنگ استخری کاربرد بسیار زیادی داشته و می توان آن ها را به وفور استفاده نمود. در شهر های شمالی کشور کاربرد بسیار زیادی از رنگ های استخری در سقف، دیوار ها، شیروانی و کف دیده می شود که همین رنگ ها علاوه بر این ‌که می توانند زیبایی ببخشند، در عایق نمودن و سبک بودن ساختمان نقش بسزایی دارند.

رنگ های رزینی استخری می توانند در برابر جلبک ها، خزه ها و سایر میکروارگانیسم‌ ها مقاومت کرده و جلوی رشد آن ها را بگیرند که به این دلیل سازه های هیدرولیکی مانند استخر، سونا و جکوزی‌ که با پوست انسان در تماس هستند می توانند از آن رنگ ها استفاده کرده و در نتیجه بیماری های پوستی را از انسان دور کنند.

خرید رنگ استخری
خرید رنگ استخری

کاربرد خرید رنگ‌ استخری

خرید رنگ استخری دلایل مختلفی داشته که به معنی کاربرد های آن می باشد. از دلایل خرید رنگ ‌استخری می توان به عایق نمودن سطوح مختلف با اجناس بتنی، شیشه، فلز، سنگ، کاشی، گچ، سیمان و ماسه ای و هر سطح دیگری اشاره نمود. سطوح مختلف با استفاده از این رنگ ها کاملا در برابر آب مقاومت کرده و ضد آب و رطوبت خواهند شد. همچنین کاربرد دیگر خرید رنگ استخری استفاده از آن ها در سازه های هیدرولیکی سر پوشیده و سر باز می باشد. در مکان های مختلفی مانند استخر های پرورش آبزیان، استخر های کشاورزی و منابع آب شرب و غیر شرب از این رنگ ها استفاده می کنند.

زیرا رنگ های استخری کاملا بدون بو، مزه و طعمی هستند و از هر گونه ترکیب شیمیایی و سموم دیگر عاری می باشند و نه فقط برای پوست انسان مضر نیستند بلکه برای هیچگونه جانور آبزی نیز خطر آفرین نخواهند بود، ضمن این که با کار شدن این رنگ ها روی سطح داخلی و خارجی منابع آب شرب و غیر شرب،  ترکیبات مضری درون آب رها نکرده و به همین دلیل نیز کاملا بی ضرر می باشد. در اکثر شهر های شمالی کشور که دارای هوای شرجی و مرطوب می باشد از رنگ های استخری با طیف رنگی متنوعی در داخل و خارج ساختمان ها و همچنین روی شیروانی ها استفاده خواهند کرد.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

فروش رنگ استخری
فروش رنگ استخری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما