خرید رنگ کاهگل نانو با ضمانت 5 ساله

رنگ کاهگل نانو از بافتهای سازه های کویری الهام گرفته است به همین خاطر بسیار شبیه به آنهاست. در واقع رنگ کاهگلی نانو یک متریال غیر طبیعی است و یک مدل از ملات کاهگلی نیز در آن ترکیب شده است. شما با استفاده از رنگ کاهگلی نانو میتوانید هر سطحی را کاملا شبیه یک دیوار کاهگلی طبیعی کنید، حتی این محصول بی نظیر بسیار تضمین شده است و شما میتوانید با خرید رنگ کاهگلی نانو با ضمانت ۵ ساله از آن استفاده کنید.

این تصور که این رنگ کاهگل ضد آب ظاهرش شبیه به کاهگلهای طبیعی نیست کاملاً غلط است و همین طور خاصیت های کاهگل طبیعی را دارد، این نیز غلط است. زیرا هیچ گونه گرد و خاکی رنگ کاهگلی صنعتی ندارند و همینطور در نمونه طبیعی آن یا همان کاهگل سنتی نمیشد به آن آب زد و در اصطلاح آن را شست اما در رنگ که نانو شما به راحتی می توانید آنرا شستشو کنید.

در واقع مزیت استفاده از رنگ کاهگلی نانو بیشمار است شما می توانید در آشپزخانه ها چه خانگی و چه صنعتی و حتی آشپزخانه های خدماتی از رنگ کاهگلی ضد آب استفاده کنید زیرا در این مکان ها سر و کار شما دائماً با آب است و باید از نمای استفاده و بهره ببرید که این قابلیت را داشته باشد که با آب شسته نشود. به دلیل استفاده زیاد و طبخ غذاهای متفاوت دائماً جرم های روغنی روی سطوح شما را می گیرند و شما باید همیشه آنها را تمیز کنید و اگر نمای شما حلال آب باشد برای شما مشکل ساز می شود.

اما رنگ کاهگل صنعتی ضد آب است و به راحتی شما می توانید آن را با هر چیزی شستشو کنید. با استناد بر این ویژگی ها هر روز شاهد محبوبیت بیشتر این محصول میباشیم و رفته رفته توانسته است جای خود را در بین مردم باز کند.

بیشتر بخوانید: اجرای کاهگل مصنوعی به آسان ترین شیوه

خرید رنگ کاهگل نانو
خرید رنگ کاهگل نانو

علت محبوبیت رنگ کاهگل نانو

یکی از از علل محبوبیت این محصول این است که برای اجرای آن مستلزم زمان زیادی نخواهید بود و شما به راحتی می توانید با صرف زمانی اندک کار نمای خود را تمام کنید و از نمای شیک و سنتی لذت ببرید. این محصول در تنوع طرح و رنگ محدودیتی ندارد و بسیار گسترده عمل کرده است.

برای ارائه خدمات رنگ کاهگل نانو در این حال و هوای اپیدمی شما نیاز نیست که حضوری خرید کنید و با روش های مختلفی که فروشندگان آن برای شما عزیزان تدارک دیده اند شما میتوانید از درگاه های مختلف اینترنتی اقدام به خرید این محصول کنید و آن را در درب منزل تحویل بگیرید و از مزایا و ویژگیهای این محصول بهره ببرید. همانطور که در بالا گفتیم خرید رنگ کاهگلی ضد آب ضمانت ۵ ساله دارد و واقعاً محصولی به صرفه است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد رنگ کاهگل نانو استفاده آن در انواع و اقسام سطوح مختلف است به طوری که شما میتوانید بر روی هر سطحی استفاده کنید حال میخواهد صاف باشد و یا زبر، به راحتی آن را اعمال نمایید و از نمای دقیقاً شبیه نمای کاهگلی قدیمی و طبیعی بهره ببرید. ساختاری که در تکنولوژی تولید رنگ کاهگل ضد آب به کار رفته است نه تنها آب گریز است بلکه خاصیت ضد میکروب هم دارد یعنی آلودگی نمی تواند روی آن به سادگی بشیند اگر هم آلودگی زیاد بود و مقداری روی آن نشست به سادگی قابل شستشو و رفع است.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل نانو ضد آب

فروش رنگ کاهگل نانو
فروش رنگ کاهگل ضد آب

خصوصیات رنگ کاهگل نانو

یکی دیگر از خصوصیات و امتیازات مجذوب کننده این محصول این است که قیمت بسیار پایین و به صرفه ای دارد و واقعاً خرید آن صرفه اقتصادی دارد و طوری قیمت گذاری شده است که بتواند تمامی اقشار جامعه را پوشش دهد. متریال رنگ کاهگل نانو طوری طراحی شده است که پس از این که روی سطوح اعمال شد سطح مربوطه بسیار سریع آب خود را از دست می دهد و خشک می شود و این خاصیت متریالی است که در این محصول نهادینه شده است. از طرفی کارکرد و کارایی آسان رنگ کاهگلی صنعتی طوری است که می‌شود روی سطوحی مانند نماهای راهرو، راه پله ها، پارکینگ ها، مدل های مختلف اماکن مسکونی، اداری، تجاری و غیره آن را اجرا کرد. حتی نوسازی نمای سازه های ساخته شده در گذشته های دور، نمای مدلهای مختلف مجسمه که می خواهید کاهگلی باشد، اجرا بر روی نماهای رستورانها و کافه های سنتی، تمامی باغ ها و باغچه ها و دیوار های گوناگون و مختلف، نوسازی ابنیه های قدیمی و غیره. شما می توانید رنگ کاهگل نانو را با قیمتی باور نکردنی در سراسر کشور به راحتی تهیه کنید و همچنین خرید رنگ کاهگل پلیمری با ضمانت ۵ ساله در اختیار شما هموطنان عزیز است.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

قیمت رنگ کاهگل نانو
قیمت رنگ کاهگل صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما