خرید کاهرنگ نانو با اجرای آسان

کاهرنگ نانو چیست؟

کاهرنگ نام دیگر کاهگل مصنوعی است. این ماده با پایه پلیمری شباهت بسیار زیادی با کاهگل سنتی از نظر ظاهری و رنگ دارد. کاهرنگ نانو نیز زیر مجموعه ای از کاهگل صنعتی  و یکی از بهترین جایگزین های کاهگل سنتی می باشد. کاهرنگ معمولی دارای ویژگی  های مثبت بسیار زیادی است ولی زمانی که نانو مواد وارد این نوع از محصولات ی گردد خصوصیات مثبت این رنگ ها دو چندان  می شود. کاهرنگ نانو ساختار پلیمری دارد ولی با این تفاوت که با استفاده از تکنولوژی فناوری نانو  این محصول با ساختاری نانو وارد بازار می شود. کاهرنگ نانو در نمای بیرونی و داخلی ساختمان استفاده می شود و کاملا ضد آب می باشد.

این محصول قابلیت شستشو را دارد. به جای استفاده از آب و گل در کاهگل سنتی می توان با بکار بردن کاهگل های صنعتی، مشکلات ناشی از استفاده  کاهگل سنتی از بین خواهد رفت. ویژگی نانو بودن ذرات کاهگل صنعتی نیز بر خصوصیات آن افزوده و محصول فوق العاده ای را در صنعت رنگ ایجاد نموده است.  خوشبختانه با  پیشرفت هایی که در فناوری نانو و تجهیزات داخلی آن اتفاق افتاده است کاهرنگ نانو  با بهترین کیفیت در کارخانه های داخلی تولید می گردد.

بیشتر بخوانید : فروش رنگ کاهگلی مخصوص خانه های سنتی

خرید کاهرنگ نانو
خرید کاهرنگ نانو

کاهرنگ نانو جایگزین کاهگل سنتی

هنوز هم در بافت های قدیمی شهر ها می توان آثار کاهگل های سنتی را مشاهده نمود که البته  بسیاری از آن ها فرسوده و تخریب شده اند. کاهرنگ نانو نوعی از کاهگل صنعتی است که  بافتی از جنس سیلیکون و آب دارد و اندازه این مواد به نانو تغییر پیدا کرده اند و دارای نانو مواد دیگری نیز می باشد. مزیت های کاهگل نانو  نسبت به  کاهگل صنعتی دو چندان شده است و دلیل آن وجود نانو ذرات می باشد. به عنوان مثال  پوشش مقاومی که توسط کاهگل نانو تولید می شود قابل مقایسه با  کاهگل صنعتی  نیست. مقاومت در برابر حرارت، ضربه و رطوبت از جمله مهمترین مزیت های این لایه پوششی می باشد.  این محصول صنایع رنگ، می تواند به عنوان عایق عمل کندو جذب رطوبت ندارد. به همین دلیل است که برای احیای بافت های سنتی مناسب است و جایگزین کاهگل سنتی می شود. زمانی که در مدت طولانی در برابر نور خورشید یا باران قرار بگیرد عایق رطوبت خواهد بود و اشعه های تخریب گر نور خورشید نیز نمی تواند به این بافت آسیب بزند و می تواند سال ها عمر کند و دچار خرابی نشود.

کاهرنگ ضد آبدارای تنوع رنگی کاملی است و برای سلیقه های گوناگون مناسب می باشد. در کنار همه این ویژگی ها که موجب شده جایگزین مناسبی برای کاهگل سنتی و صنعتی باشد، جلوه ظاهری بسیار زیبایی با نمای داخلی و خارجی می دهد. در حال حاضر بسیاری از دکورهای سنتی و یا مکان هایی مانند موزه ها و نمایشگاه ها از کاهرنگ نانو استفاده می شود. کیفیت بالایی که این رنگ دارد، موجب شده تا طرفداران خاص خود را پیدا نماید.

بیشتر بخوانید : قیمت عمده فروشی رنگ کاهگل

فروش کاهرنگ نانو
فروش کاهرنگ نانو

فروش کاهرنگ نانو همراه با اجرای آن

برای خرید کاهرنگ نانو بهترین مکان نمایندگی ها معتبر می باشد. محصولات نانو زیر نظر متخصصان تولید می گردند و در هنگام خرید باید به برند شرکت تولید کننده آن توجه داشته باشید تا از اصل بودن کاهرنگ نانو مطمئن گردید. نمایندگی های اصلی محصول اصل و با کیفیت را به دست مشتری و خریدار می رسانند و دیگر نگران تقلبی بودن آن نخواهید بود. مراکزی فروش این محصول، افراد خبره ای نیز برای اجرای این کاهگل صنعتی  را نیز دارند. سرعت بالای نصب و اجرای این  محصول بر روی نما یکی از دلایلی است که خریداران به آن توجه دارند.  در مدت زمان کوتاه و با سهولت  کاهرنگ نانو برروی نما قرار می گیرد و پوششی با ضخامت عالی  ایجاد می کند و کاملا لایه های زیرین را می پوشاند.

خرید کاهرنگ ضد آب به عنوان یکی از جدیدترین محصولات  نانو و صنعت رنگ از طریق وب سایت های فروشگاهی  نیز انجام می شود. خرید از این طریق  برای مشتریان به صرفه است زیرا زمان کمی را برای خرید سپری می کنند و قیمت های اینترنتی مناسب تر از قیمت بازار می باشد. شرکت های خدماتی برای اجرای این کاهگل فعال هستند  که توسط  فضای مجازی قابل پیگیری است  و صرفا با یک تماس  می توانید محصول را خرید نموده و اجرای آن را به دست شرکت های خدماتی وابسته بسپارید. بهترین خدمات توسط این شرکت ها برای مشتریان انجام می شود. امروزه تنوع محصولات موجب شده تا مشتریان با دقت بیشتری به مقایسه آنها بپردازند و انتخاب دقیق تری داشته باشند. فروشگاه های اینترنتی ارتباط مستقیم با تولید کنندگان دارند و با حرف واسطه ها می توانند محصول را با قیمت کمتری به دست مشتریان برسانند.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

بیشتر بخوانید : مرکز فروش رنگ کاهگل در تهران

قیمت کاهرنگ نانو
قیمت کاهرنگ نانو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما