خرید کاهگل بندرعباس قابل شستشو

کاهگل بندرعباس محصولی با قابلیت شستشو

کاهگل بندرعباس داری جنسی از مواد شیمیایی است و در واقع یک پلیمر است که علاوه مقاومت بالا لایه ای را بر روی دیوار ایجاد می کند که به راحتی قابل شستشو خواهد بود. پلیمر، ترکیب اصلی این کاهگل مصنوعی است. اجزا تشکیل دهنده کاهگل بندرعباس  که نوعی پلیمر است با اتصال های بسیار محکم به یکدیگر متصل می شوند که این ویژگی نشان دهنده عایق بودن این محصول می باشد و در صورت آلودگی نمای ساختمان می توان آن را با آب شستشو داد. کاهگل بندرعباس یکی از انواع کاهگل های مصنوعی است که با این نام تولید شده است. در حال حاضر افراد زیادی هستند که از این ماده به عنوان لایه پوششی نمای ساختمان خود استفاده می کنند. کاهگل بندرعباس از ماده خمیری شکل است که  با استفاده از ماله کشی  برروی دیوار قرار می گیرد و شکل این ماده به صورتی است که اگر سطح دیوار ناهمواری داشته باشد آن را پر می کند و دیوار به شکل یکدستی دیده می شود.

علاقه افراد زیادی به شکل و رنگ کاهگل سنتی موجب شده تا  امروزه از کاهگل مصنوعی مانند کاهگل بندرعباس  در ساختمان های خود استفاده کنند و چون ویژگی  مثل قابلیت شستشو را نیز دارد بر بسیاری از مواد ارجحیت دارد. مکان های سنتی  بیشتر ین  مصرف این محصول را دارند، زیرا در کنار فضای سنتی که ایجاد شده رنگ و شکل ظاهری بیرونی ساختمان نیز ذهن افراد را به محیط های سنتی نزدیک می کند.

بیشتر بخوانید : قیمت کاهگل مدرن مناسب باغات و اماکن گردشگری

خرید کاهگل بندرعباس
خرید کاهگل بندرعباس

خرید کاهگل بندرعباس به عنوان بهترین کاهگل مصنوعی

یکی از بهترین کاهگل های مصنوعی کاهگل بندرعباس است که دارای بهترین بافت است و آماده کردن آن برای اجرا کار سختی نیست و در فرصت بسیار کمی قابل انجام است. نوع و شکل ترکیب این محصول به صورتی است که پوشش ضخیمی را روی دیوار ایجاد می کند و نیاز به استفاده از ملات کاهگل مصنوعی  به عنوان پوشش تازه بر روی دیوار نخواهد بود چون لایه  بسیار محکمی  بر دیوار ایجاد شده است. این محصول دارای استاندارد های لازم می باشد و با رنگ های متنوعی  تولید می گردد تا با  سلیقه افراد مختلف همخوانی داشته باشد. برای خرید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این محصول  باید به مراکز فروش صنایع شیمیایی مانند فروشگاههای صنعت رنگ مراجعه نمایید.

خرید محصول اصل بسیار مهم است زیرا تولید کنندگان این نوع از مواد به شدت رو به افزایش هستند و مواد تقلبی بسیار زیادی  به نام این نوع از محصولات وارد بازار شده است. به همین دلیل به هنگام خرید به برند این کاهگل توجه داشته باشید تا در صورت استفاده این ماده در نمای ساختمان، قدرت و ماندگاری آن بالا باشد و به سرعت خراب نشود. کاهگل بندرعباس  یکی از برند های شناخته شده در تولید این ماده است و برای خرید آن با قیمت های مناسب می توانید خرید مستقیم از کارخانه را انتخاب نمایید تا هم  مطمئن باشد و هم با قیمت کمتری خرید کنید. روش دیگری که برای خرید محصول با کیفیت و اصل  کاهگل بندرعباس وجود دارد خرید اینترنتی است. قیمت ها در این نوع بازار نیز پایین تر از مراکز حضوری می باشد. برای خرید این محصول به غیر توجه به برند به تاریخ مصرف آن نیز دقت داشته باشید.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل مصنوعی اصفهان با ضمانت نامه 5 ساله

فروش کاهگل بندرعباس
فروش کاهگل بندرعباس

موارد مصرف کاهگل بندرعباس

یکی از مهمترین موارد مصرف کاهگل بندرعباس رسیدگی به قسمت های تخریب شده بافت های سنتی و قدیمی است به صورتی که با پوششی  که روی این بافت ها ایجاد می کنند امکان تخریب مجددا آنها به صفر می رسد. بافت کاهگل سنتی از آب و خاک و  کاه است و زمانی که در برابر رطوبت یا فشار و ضربه قرار می گیرد و یا بر اثر اشعه های خورشید به راحتی دچار فرسودگی می شود ولی کاهگل مصنوعی از جنس مواد شیمیایی است که به راحتی تخریب نمی شود. به دلیل زیبایی خاصی که این محصول دارد، افراد زیادی این ماده را در نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می‌‌‌‌کنند. برای قسمت هایی مانند دکور ساختمان ها نیز از این ملات استفاده می شود تا با بخش های دیگر دکور متناسب باشد.

برای افرادی که محیط اطراف خود را به شکل سنتی طراحی می کنند نیز این محصول بسیار کاربردی است زیرا محیط را به شرایط سنتی نزدیک تر می کند. به عنوان مثال در سفره خانه های سنتی این پوشش کاملا محیط را شبیه به محیط های قدیمی می کند و برای افراد زیادی  دلنشین و  خاطره ساز است و یا در دیوار باغ ها رنگ و شکل کاهگل بندرعباس می تواند زیبایی آن محیط را دو چندان نماید. اجرای این  ترکیب بر روی دیوار بسیار ساده است  و زمان زیادی را نمی گیرد.

کاهگل نانو بندرعباس همچنین قابل ارسال به همه شهرستان استان هرمزگان از جمله : بندر لنگه ، میناب ، قشم ، ابوموسی ، بندر جاسک ، دهبارز ، حاجی آباد ، بستک ، بندر خمیر ، سیریک ، سردشت و … می باشد .

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

بیشتر بخوانید : کاهگل ضد آب شیراز به قیمت کارخانه

قیمت کاهگل بندرعباس
قیمت کاهگل بندرعباس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما