خرید کاهگل مدرن ضد آب

آیا به دنبال رنگ و ملاتی بر پایه دانش امروزی و قابلیت های نوظهوری هستید که ماندگاری و دوام را به شما عرضه می دارد؟ بهترین پاسخی که می توان برای نتایج جستجو شما یافت، کاهگل مدرن ضد آب است؛ که در تمامی شهر های کشور مستقیما خرید و فروش می شود. کاهگل مدرن ضد آب خواصی دارد که ممکن است در نگاه اول و با شنیدن نام آن توسط خریدار، ناآشنا و یا ناملموس به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: کاهگل صنعتی ضد آب

کاهگل مدرن ضد آب
کاهگل مدرن قابل شستشو

کاهگل مدرن چیست؟

کاهگل مدرن ضد آب بر اساس نامی که بر آن نهاده اند، شاید شکل و اصالت کاهگل های قدیمی را به یدک بکشد. اما استاندارد های و اصول کیفی پایه ریزی شده در آن کاملا با آن تصویری که از کاهگل عادی در خانه های قدیمی دارید متفاوت است. برای شناخت بهتر این رنگ جالب و منحصر بفرد ادامه این مطلب را از دست ندهید.

 

خرید کاهگل ضد آب مدرن
خرید کاهگل نانو مدرن

 

چرا خرید کاهگل مدرن گزینه‌ی مناسبی است؟

اشاره شد که کاهگل نانو قابل شستشو یا همان مدرن خواص و ویژگی هایی دارد که باعث می شود با پیدا کردن شناخت در مورد آنها دست کم یک بار هم که شده، خرید و اجرا آن را امتحان کنید. کاهگل مدرنی که پس از طراحی و ساخت به دست شما مصرف کننده گرامی می رسد، در صدد حذف کلیه ویژگی های منفی رنگ های مشابه و قدیمی برآمده است.

خاصیت ضد آب بودن کاهگل نانو حتی با تماس مکرر آب و موارد سطحی در یک بررسی کلی قابل مشاهده است. به همین سبب حتی در نواحی مرطوب با بارش باران های مکرر، از آن بهره می برند. مدرن بودن رنگ کاهگل حتی در کاربرد های مختلف مسکونی و غیر مسکونی هم نفوذ کرده است. بنابراین اهمیتی ندارد که موقعیت شما در کجای ایران باشد، یا اینکه سعی در استفاده از آن در خانه خود دارید، یا اینکه به فکر مدرن سازی و عایق کاری دیوار های یک مکان اداری یا تجاری هستید.

بیشتر بخوانید: کاهگل ضد آب شیراز

فروش کاهگل ضد آب
اجرای کاهگل جدید ضد آب

عملکرد قشر عایق کنندگی کاهگل مدرن

تا به اینجای بحث اشاره کردیم که کاهگل مدرن انتخاب مطلوبی در هرکجا و با هر زمینه کاربردی است. اکنون بهتر است به این مسئله بپردازیم که بستر کاهگل قابل شستشوی مدرن چگونه به عنوان یک عایق تمام و کمال عمل می کند؟ کاهگل مدرن بر پایه موادی طراحی و ساخته شده است که با هر میزان ضخامت نقش پوششی خود را به خوبی بازی می کند. بطور مثال حتی اگر در یک شهر با حال و هوای بیابانی و تابش مستقیم آفتاب هم زندگی می کنید باز هم جدارهای بیرونی پوشش داده شده به کمک کاهگل مدرن اشعه ماوراء بنفش خورشید را دریافت نمی کنند. و به زبان ساده تر آنرا برگشت می دهند. در نتیجه ی این امر عمر و پایداری ساختمان مورد نظر شما با هر بافتی که داشته باشد، مصون خواهد ماند. استفاده از این محصول در بازسازی و ارتقا هویت بناهای قدیمی نقش ارزنده ای را ایفا می کند. پس با یک نگرش کلی می توانیم اظهار کنیم که رنگ کاهگل مدرن بیشتر از یک رنگ ساختمانی عادی عمل می کند. و این مسئله در هنگام خرید این محصول، لزوم استفاده و اجرای آن را چند برابر  خواهد نمود.

مزایای کاهگل نانو 

کاهگل  ضد آب فرداد از نظر ظاهری کاملا شبیه به کاهگل طبیعی است و  همان رنگ و بافت را دارد. از نظر خواص و مزایا نیز همانند کاهگل سنتی است؛ با این تفاوت که معایب کاهگل سنتی را ندارد. در واقع سیلیکون به کار رفته در ترکیب باعث بهبود خواص و برطرف شدن عیب های آن شده است.

به طور مثال؛ کاهگل طبیعی در برابر باران و عوامل محیطی آسیب پذیر است. بارش باران و رطوبت پوشش کاهگلی را در خود حل می کند. بعد از خشک شدن نیز باد و طوفان؛ لایه آسیب دیده را کنده و به صورت گرد و غبار در هوا پراکنده می کند. این امر باعث می شود لایه کاهگل به مرور آسیب ببیند. بنابراین باید هرسال قبل از شروع فصل بارندگی، این پوشش ها مرمت، بازسازی و نوسازی شوند.

کاهگل ضد آب مدرن به علت دارا بودن خواص ضد آب و چسبندگی بالا؛ به سطوح چسبیده و در آب نیز حل نمی شود. به همین دلیل سازه هایی که از این نوع کاهگل در آنها استفاده شده است؛ عمر مفید زیادی دارند.

قیمت کاهگل مدرن نانو
اجرای کاهگل مدرن نانو در رنگهای مختلف

روش اجرای کاهگل ضد آب

روش اجرای کاهگل مدرن بسیار ساده و آسان می باشد و به تخصص و تجهیزات خاصی نیازی ندارد و افراد بی تجربه نیز می توانند به راحتی از این ملات استفاده کنند.

کافی است طبق دستورالعمل، مقداری آب به کاهگل ضد آب اضافه شود تا مخلوط خمیری شکل به دست آید. سپس با کمک ابزارهای ساده ای مانند قلم مو، غلطک نقاشی، پیستوله و یا حتی ماله و تی؛ می توان سطح را با کاهگل قابل شستوی فرداد به خوبی اندود کرد. این کاهگل مانند رنگ عمل کرده و سطح را کاملا می پوشاند. همچنین در هوای آزاد به سرعت خشک می شود.

این کاهگل انعطاف پذیر است و با استفاده از برخی انواع شابلون می توان طرح های مختلفی را بر روی سطح مورد نظر اجرا کرد. در صورت ترکیب کاهگل مدرن با انواع سنگ ها، خشت، چوب، منبت کاری، گچکاری، شیشه های رنگی، رنگ و نقاشی؛ می توان شاهکارهایی ایجاد نمود که همه را مجذوب خود کند.

در صورتی که نیاز به سطوح ضخیم تر باشد؛ می توان به دلخواه چندین مرتبه این پوشش را تا رسیدن به ضخامت مورد نظر ادامه داد. همچنین بسته به سلیقه؛ می توان مقداری کاه به ترکیب اصلی کاهگل پلیمری مدرن اضافه کرد. این ملات می تواند جایگزین مناسبی برای سیمگل و کاهگل سنتی باشد.

از کجا کاهگل مدرن را تهیه کنیم؟

همواره توصیه خرید و فروش کلی هر محصول براین است که از مرکز رسمی و با اعتبار آن صورت بگیرد. خرید کاهگل نانو فرداد اگر از فروشنده معتبر و با ضمانت انجام پذیرد، خیال شما را از پیگیری های متناوب کاهش خواهد داد. همچنین پیگیری ها مرتبط خیلی خیلی آسانتر از هر امر دیگری صورت می پذیرد و هرگونه نیازی به اجرا آن روی سطح مورد نظر به سهولت هرچه تمام تر شکل می گیرد. همچنین می توانید مطمئن باشید که محصول مذکوری که به دستتان میرسد کاملا اصیل بوده و استاندارد های لازم در آن درنظر گرفته شده است. چرا که تولیدات مرتبط با کاهگل مدرن با کمک دستگاه ها و متخصصان مجرب آن انجام می پذیرد.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما