خرید کاهگل مصنوعی اصفهان با ضمانت نامه 5 ساله

کاهگل مصنوعی اصفهان از چه ماده ای تشکیل شده است؟

کاهگل مصنوعی اصفهان نوعی پلیمر رنگی است که  دارای پایه رزین سیلیکون و آب می باشد. این رنگ بعد از خشک شدن کاملا شبیه کاهگل های سنتی می شود. این ماده عایق است و دارای خاصیت آب بندی می باشد. کاهگل مصنوعی اصفهان به عنوان کاهگل مدرن شناخته می شود و بدون هیچگونه گردو غباری می باشد. کاهگل مصنوعی اصفهان که از پلیمر رنگی تشکیل شده است  برای مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد مثلا برای دکوراسیون داخل خانه  و یا مکان های سنتی مانند سفره خانه های سنتی بسیار پر کاربرد است.

کاهگل مصنوعی اصفهان  که به نام کاهرنگ نیز شناخته می شود به منظر بازسازی مناطق  و بافت سنتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کاهرنگ یکی از محصولات صنایع رنگ به شمار می رود و از محصولات جدید این صنعت است و به دلیل مزیت های بسیار زیادی که دارد به سرعت مورد توجه قرار گرفته است. افراد زیادی به رنگ و بافت های قدیمی علاقه دارند و در دکور و رنگ های ساختمانی خانه آثاری از این رنگ ها و بافت ها مشاهده می شود. کاهرنگ یا کاهگل مصنوعی می ‌تواند تشابهی را از کاهگل سنتی در ذهن افراد ایجاد نماید. رنگ بندی متفاوت این  محصول موجب شده تا مورد علاقه افراد زیادی با انواع سلیقه ها قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل مدرن با ارسال مستقیم به سراسر کشور

خرید کاهگل مصنوعی اصفهان
خرید کاهگل مصنوعی اصفهان

ویژگی های کاهگل مصنوعی اصفهان

کاهگل مصنوعی اصفهان برخلاف کاهگل سنتی که از کاه و گل و آب تشکیل شده از جنس رنگ پلیمر می باشد و دارای مزیت های  بسیار زیادی است، این محصول زمانی که روی سطح قرار می گیرد به خوبی با لایه زیرین اتصال برقرار می کند و در واقع چسبندگی بسیار خوبی دارد. کاهگل مصنوعی می تواند با هر حجمی که مد نظر باشد روی سطح را بپوشاند. به خوبی فرم پذیر است و می توان شکل های مختلفی را با استفاده از آن ایجاد نمود. رنگ بندی بسیار متنوعی دارد که برای هر نوع سلیقه ای مناسب است. این رنگ نیاز به آماده کردن ندارد و بعد از خرید آن می توان از آن استفاده نمود.

کاهگل مصنوعی اصفهان  توانایی پر کردن نا‌‌‌‌همواری های سطوح را دارد. این رنگ پلیمری را می توان روی کاهگل های سنتی که تخریب هم شده اند استفاده کرد و آن را ترمیم نمود. این محصول به شکل خمیر است و از مراحل آماده شدن آن پخت خمیر است که موجب می شود رنگ دانه های موجود در‌‌‌‌‌‌‌این محصول تثبیت شود و تحت هر شرایطی رنگ آن از بین نرود. کاهگل مصنوعی اصفهان از جنس  پلیمری است که مانند عایق عمل کرده و گرما و یا سرما را در داخل محیط حفظ می کند.

استفاده از آن بسیار ساده است و کار تخصصی نمی باشد. این محصول  ناسازگاری با محیط زیست ندارد و مواد آسیب زایی وارد محیط زیست نمی کند. در برابر  رطوبت مانند باران  کاملا مقاوم می باشد. این رنگ پلیمری با استفاده از قلم مو یا  پاشیدن به سطح مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین ویژگی های این رنگ  استفاده از آن بر روی انواع سطوح است به صورتی که بر روی گچ، سیمان، چوب، فلز قابل پاشیدن است. این رنگ با ضمانت به خریداران عرضه می گردد تا نگران اصل بودن رنگ نباشند.

بیشتر بخوانید : اجرای نمای کاهگل نانو

فروش کاهگل مصنوعی اصفهان
فروش کاهگل مصنوعی اصفهان

فروش کاهگل ضد آب اصفهان به صورت تضمین شده

فروشگاههای عرضه کننده کاهگل مصنوعی این محصول را با ضمانت در اختیار مشتریان قرار می دهند. مراکز فروش رنگ  یکی از مکان هایی است که کاهگل مصنوعی اصفهان را می فروشند. تولید کنندگان این محصول به دلیل ورود جدید این رنگ پلیمری به  بازار آن را ضمانت شده در اختیار مشتریان قرار می دهند تا با اطمینان خاطر خرید توسط مشتریان انجام شود.

برای خرید این محصول نمایندگی ها اصلی را انتخاب نمایید تا به این صورت از خرید کاهگل تقلبی  جلوگیری شود. قیمت این رنگ پلیمری مشخص  است و برای خرید ارزان تر این محصول می توانید از نمایشگاه های عرضه مستقیم این محصولات اقدام نمایید. فروشگاه های اینترنتی نیز می تواند راه مناسب دیگری برای تهیه این کاهگل مصنوعی باشد. برای خرید عمده این رنگ می توان به صورت مستقیم با تولید کنندگان ارتباط برقرار کنید و با دادن سفارش کاهگل مصنوعی اصفهان به صورت عمده خرید مقرون به صرفه ای را داشته باشید.

ضمانت خرید این محصول توسط مرکز معتبر فروش انجام خواهد شد بنابراین از نمایندگی های مجاز فروش این محصول خرید نمایید. کاهگل مصنوعی نمونه ای از رنگ پلیمری است که به شکل و رنگ کاهگل سنتی تولید شده است  و می تواند جایگزین مناسبی برای کاهگلی باشد که از گل،  کاه و آب  ساخته شده است.

کاهگل مصنوعی اصفهان همچنین قابل ارسال به همه شهرستان های استان اصفهان از جمله : نائین ، جندق ، محلات ، مهاباد ، مبارکه ، زواره ، آراد و بیدگل ، خوراسگان ، بهارستان ، فولاد شهر ، دستگرد ، چادگان ، خمینی شهر ، خونسار ، نجف آباد ، بیده ، کاشان ، دهاقان ، فریدونشهر ، قمصر ، شهرضا ، نیاسر ، گلپایگان ، دولت آباد ، اردستان ، کروکند ، سمیرم ، نطنز و … می باشد .

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

بیشتر بخوانید : کاهگل ضد آب شیراز به قیمت کارخانه

قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان
قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما