خرید کاهگل نانو کاملاً ضد آب

خرید کاهگل نانو امروزه با استقبال کم نظیری در جامعه مواجه شده است، چرا که کاهگل هایی که با استفاده از تکنولوژی پر مزیت نانو تولید می شوند دیگر معایب کاهگل های قدیمی را ندارند.

خرید کاهگل نانو

 کاهگل درواقع جزء مصالحی محسوب می شود که اگر از تکنولوژی نانو برخوردار نباشد دارای معایب متعدد و قابل توجهی است. یکی از بارز ترین عیب های کاهگل های سنتی که همواره افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند خرابی زود هنگام شان است. اماکن و فضاهایی که در ساخت آن ها از کاهگل های سنتی استفاده می شود همواره به دلیل قابلیت جذب آب بالایی که دارند به سرعت تخریب شده و از بین می روند. از این رو در گذشته از نماهای کاهگلی فقط در نواحی کویری که دارای آب و هوای گرم و خشک هستند، بهره مند می شدیم.

جالب است بدانید در حال حاضر دیگر می توانیم از مصالح و نماهای کاهگلی در تمام نقاط جغرافیایی کشور حتی مناطقی که دارای آب و هوای کاملاً مرطوب هستند، در حالی که دوام و طول عمر آن ها خیلی بیشتر از قبل می باشد، استفاده کنیم. گفتنیست استفاده از نماها و مصالح کاهگلی درانواع مناطق جغرافیایی را همواره مدیون پیدایش نانو تکنولوژی هستیم، زیرا این تکنولوژیِ نوپا و پیشرفته توانسته به واسطه ی ویژگی ها و خواص منحصر به فردی که دارد مصالح کاهگلی را کاملاً ضد آب و مقاوم سازی کند، به گونه ای که عمر کاهگل های نانویی یا همان کاهگل مصنوعی چند برابر کاهگل های قدیمی و سنتی است.

افراد جامعه با گذشت زمان و کسب اطلاعات بیشتر پیرامون انواع کاهگل نانو همواره به دنبال خرید آن هستند، به همین جهت در حال حاضر فروشنده های این محصول راهکار های متعددی در اختیار تقاضا کنندگان برای خرید کاهگل نانو قرار داده اند تا تمام مشتری ها قادر به تهیه ی محصول مورد نیاز خود باشند.

از جمله متداول ترین روش های رایج خرید کاهگل نانو که افراد می توانند از طریق آن ها اقدام کنند به طور کلی در دو دسته ی مجزا تحت عنوان های خرید حضوری و غیر حضوری طبقه بندی می شوند که عبارتند از:

  • خرید کاهگل نانوی کاملاً ضد آب به صورت حضوری: در خرید کاهگل نانو به صورت حضوری تقاضا کنندگان می توانند از طرق مختلفی اعم از مراجعه به نمایندگی برند های تولید کننده ی داخلی و خارجی، مراجعه به مراکز فروش و فروشگاه های انواع مصالح ساختمانی، رجوع به شرکت های پخش انواع کاهگل های نانویی، خرید کاهگل نانو از کارخانه های تولید کننده و موارد بسیار زیاد دیگری از این دست، اقدام کنند‌. کاهگل نانو در شیراز و تهران در محل کارخانه صورت می گیرد.
  • خرید کاهگل نانوی کاملاً ضد آب به صورت غیر حضوری: خرید کاهگل نانوی ضد آب به صورت غیر حضوری از طریق روش های گوناگونی نظیر خرید از طریق ارتباط تلفنی، از طریق ارتباط آنلاین و … انجام می گیرد. گفتنیست خرید کاهگل نانو از طریق ارتباط آنلاین مزایای فراوانی را مشمول حال متقاضیان می کند، از این رو از رونق قابل توجهی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: کاهگل نانو مشهد کاملا قابل شستشو

خرید کاهگل نانو

دیگر مزایای خرید کاهگل نانو

کاهگل های نانویی علاوه بر این که کاملاً ضد آب هستند و از طول عمر بسیار مطلوبی برخوردارند دارای مزیت های فراوان دیگری هم هستند که منجر شده این نوع نمای ساختمانی در زمره ی نما های همه پسند و پر متقاضی جای بگیرد.

در ادامه ی متن به برخی از مواردی که باعث شده اند خرید کاهگل نانو با استقبال بالای جامعه رو به رو شوند، اشاره کرده ایم:

  • نحوه ی اجرا و پیاده سازی این مصالح در انواع و اقسام ساختمان ها کاملاً سهل، ساده و سریع است.
  • در مقابل انواع اشعه های آسیب زای ناشی از تابش خورشید و یا اشعه ی ماوراء البنفش کاملاً مقاوم و مستحکم می باشد.
  • به هیچ وجه روی سطوح کاهگلی که با استفاده از نانو تکنولوژی تولید شده اند، شوره و یا سفیدک ایجاد نمی شود.
  • سطوحی که با کاهگل های نانویی پوشانده شده اند ضد میکروب، لک، قارچ و مواردی دیگری از این دست می باشند. درواقع کاهگل های نانویی را می توان به عنوان پوششی کاملاً بهداشتی و تمیز معرفی کرد.
  • کاهگل های نانویی نه تنها سمی نیستند، بلکه با محیط زیست کاملاً سازگار بوده و قابل بازیافت می باشند.
  • کاهگل های نانویی را می توان روی سطوح مختلفی اعم از انواع سنگ نما ها، انواع آجر ها، انواع سطوح سیمانی و … استفاده کرد، چرا که از قدرت نفوذ بالایی برخوردار هستند.
  • بر اساس متریالی که دارد، امکان تنفس را برای انواع مصالح حفظ و فراهم می کند.
  • کاهگل های نانویی از ثبات رنگ بسیار مطلوبی برخوردار هستند.
  • به هیچ وجه پوسته پوسته نمی شوند.
  • نمای کاهگلی از جلوه ی بسیار زیبایی برخوردار است، به طوری که جزء زیبا ترین نما های سنتی کشورمان محسوب می شود.
  • فاقد هر گونه گرد، خاک، غبار و یا هر بوی خاصی هستند.
  • کاهگل های نانو در مقابل بارش برف و باران حتی در شدت های بالا مقاوم هستند به گونه ای که کوچک ترین تغییری در آن ها ایجاد نمی شود.
  • چسبندگی کاهگل های نانویی به سطوح مختلف بالاست و قدرت چسبندگی بسیار مطلوبی دارند.
  • کاهگل های نانو پس از اجرا به سرعت خشک می شوند.
  • لازم به ذکر است خرید کاهگل نانو مستلزم پرداخت مبالغ به مراتب مقرون به صرفه و نازلی در مقایسه با انواع نما های دیگر است.
  • و …

مورد های فوق همه جزء مزیت های چشمگیر و جذاب کاهگل های نانویی شمرده می شوند که باعث بر جذب مشتری های بسیار زیادی از سر تا سر کشور شده اند.

دیگر مزایای خرید کاهگل نانو

کاربرد های خرید کاهگل نانو

خرید کاهگل نانو

خرید کاهگل نانو همواره به منظور استفاده در موقعیت های متعدد و مختلفی انجام می شود، چرا که این نمای زیبا برای انواع و اقسام مکان ها مناسب است. از جمله رایج ترین کاربرد های خرید کاهگل نانو که روز به روز متعدد تر می شوند، عبارتند از:

  • خرید کاهگل نانو برای استفاده در نمای داخلی و بیرونی انواع ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری
  • خرید کاهگل نانو برای بازسازی نمای اماکن قدیمی مثل انواع بافت های روستا های قدیمی، خانه های قدیمی، انواع آثار باستانی
  • خرید کاهگل نانو برای ساخت انواع مکان های توریستی و گردشگری بر اساس متد های سنتی
  • خرید کاهگل نانو برای ساخت انواع اقسام صنایع دستی و هنر های تجسمی
  • و موارد بسیار زیاد دیگری نظیر مورد های بالا.
کاربرد های خرید کاهگل نانو

خرید کاهگل نانوی ارزان

واضح و مبرهن است تقاضا کنندگان خرید کاهگل نانو همواره به دنبال محصولاتی هستند که مستلزم پرداخت بهای ارزان و مقرون به صرفه ای باشند، از این رو می بایست از طریق روش هایی اقدام به خرید کنند که در آن ها دست واسطه گر های سود جو کوتاه شده باشد. زمانی واسطه گر ها در میان تولید کننده و خریدار اصلی وجود نخواهد داشت که خرید به صورت مستقیم از تولید کننده ی محصول اتفاق بی افتد.

از جمله یکی از روش های خرید مستقیم این محصول زیبا و کاربردی اقدام از طریق وب سایت های فروش اینترنتی است. زیرا تولید کننده های انواع کاهگل نانو برای رفاه حال تقاضا کنندگان سر تا سر کشور، وب سایت هایی را تحت عنوان فروش اینترنتی و غیر حضوری ایجاد کرده اند تا محصولات خود را بی واسطه و مستقیم به دست متقاضیان برسانند.

لازم به ذکر است در حال حاضر با وجود وب سایت های فروش اینترنتی انواع کاهگل نانو حتی تقاضا کنندگانی که در دور دست ترین نقاط کشور واقع هستند، می توانند محصول مورد نیاز خود را به راحتی و با صرف کمترین وقت و هزینه تهیه کنند.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما