رزین و هاردنر را از کجا تهیه کنیم؟

رزین و هاردنر مواد تشکیل دهنده  رزین اپوکسی

رزین ها به صورت تک جزئی یا دو بخشی هستند. زمانی که رزین تک جزئی باشد در برابر هوا خشک می شود،‌‌‌‌ولی رزین های دو بخشی از رزین و هاردنر تشکیل شده است. هاردنر به معنی سخت کننده است و زمانی که با رزین ترکیب می گردد، موجب سخت شدن  آن می شود و شکل قالبی که در آن ریخته شده اند را خواهد گرفت. رزین و هاردنر با غلظت های مختلفی در بازار موجود است و سرعت خشک شدن غلظت های مختلف نیز متفاوت است.

زمانی که رزین غلیظ باشد با سرعت کمتری خشک می گردد و برای خشک شدن نیاز به حرارت هم دارد زیرا به دلیل غلظت بالا تشکیل حباب در آن زیاد خواهد بود و باید با حرارت ملایم حباب گیری از آن انجام شود. رزین و هاردنر که با فرمول رقیق تولید می شود با سرعت بیشتری خشک می‌‌‌‌گردد و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از شفافیت بالاتری برخوردار است و در کارهای هنری و زیور آلات زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. یک نوع از رزین زمانی ایجاد می گردد که این دو محصول با قسمت مساوی با هم ترکیب گردد. یک نوع ماده کریستال شکل تولید می گردد و توان پایداری در حالت کروی را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید : لیست قیمت رزین اپوکسی شفاف و هاردنر

خرید رزین و هاردنر
خرید رزین و هاردنر

خرید رزین و هاردنر با بهترین کیفیت

رزین و هاردنر در بازار با دو برند ایرانی و خارجی به فروش می رسد و تولید کنندگان داخلی آن نیز با کیفیت بسیار بالایی این محصول را تولید می کنند. برای خرید رزین و هاردنر بهتر است با برند های تولید کننده آن آشنایی داشته باشید و مراکز اصلی فروش  این تولید کنندگان را بشناسید. ممکن است   برخی  فروشگاه ها در کنار محصولات دیگر رزین را با  نام های غیر معتبر در اختیار مشتریان قرار دهند به همین دلیل باید  مکان های معتبر را برای خرید انتخاب کنید. رزین و هاردنر دو بخش ترکیب حساسی هستند که با توجه به تاریخ تولید و انقضای آن قابل مصرف است به همین دلیل به هنگام خرید باید به تاریخ تولید آن دقت داشته باشید.

به غیر خرید از نمایندگی ها و مراکز پخش اصلی این محصول می توانید، خرید اینترنتی را نیز تجربه کنید. سایت های فروشگاهی می توانند به صورت مستقیم وابسته به تولید کنندگان باشند که این محصول را با قیمت بسیار کمتری به خریداران عرضه می کنند. برخی از فروشگاههای مجازی نیز به صورت مستقل از تولید کنندگان هستند و در کنار آموزش کار با رزین و هاردنر انواع مختلف این ماده را با قیمت هایی مناسب به فروش می رسانند و معمولا برای خرید این محصولات ارسال رایگان به سراسر کشور خواهند داشت.

اگر در صنایعی مشغول به کار هستید که رزین یکی از مواد اولیه به شمار می رود و به مقدار زیادی از آن نیاز دارید باید خرید عمده را انتخاب نمایید و بسیاری از صنایع بدون انتخاب محصول در بازار به صورت مستقیم با تولید کننده مورد نظر برای خرید رزین و هاردنر قرارداد امضا می کنند. با خرید مستقیم از تولید کننده قیمت ها برای صرف کننده بسیار کم  خواهد شد. خرید عمده می تواند از طریق نمایندگی ها هم  انجام شود که در این صورت نیز  با تخفیف همراه خواهد بود.

غلظت های مختلف از رزین در بازار وجود دارد و در زمان خرید باید به غلظت ها  توجه کنید زیرا یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت می باشد.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی هنری

فروش رزین و هاردنر
فروش رزین اپوکسی

رزین و هاردنر را با چه نسبت هایی ترکیب کنیم؟

فرمول رزین و هاردنر توسط تولید کننده آن ایجاد می شود و برای ترکیب این دو باید به نسبتی که تولید کننده گفته  دقت کنید. هر برندی نست خاصی را برای ترکیب این دو ماده در نظر گرفته است. نحوه کار کردن با این دو ماده را نیز در هنگام خرید و یا بر روی بسته بندی آن مطالعه کنید. استفاده از هر غلظتی برای صنعتی مناسب است. رزین شفاف و رقیق برای کارهای زینتی و هنری بسیار پر مصرف می باشد. در زمان خرید به تاریخ مصرف آن نیز دقت کنید، برخی رزین ها دارای ناخالصی هایی هستند که در نتیجه کار با رزین بسیار تاثیر می گذارد و یا زردی در کار نهایی ایجاد می کند که نشان دهنده وجود ناخالصی در آن است.

برخی از رزین ها برای ترکیب شدن نیاز به حرارت نیز دارند که از  تولید  حباب در آنها جلوگیری می شود. نحوه استفاده کردن از رزین را باید از تولید کننده بخواهید.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

بیشتر بخوانید : تفاوت رزین اپوکسی غلیظ و رقیق در چیست ؟

قیمت رزین و هاردنر
قیمت رزین و هاردنر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما