رنگ استخری نانو ، قیمت و اطلاعات فنی

قیمت رنگ استخری نانو

در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با قیمت رنگ استخری نانو توضیح دهیم اما قبل از آن بهتر است که با رنگ استخری نانو کاملاً آشنا شویم. استخر ها به رنگ های خاصی نیاز دارند تا از نفوذ آب به ساختمان آن ها جلوگیری شود و فرسودگی آن ها به تعویق بیفتد.

اما این که چه نوع رنگی را انتخاب نمایید بسیار دشوار است. لذا در این مقاله سعی می‌شود با آشنایی شما ما این امر را راحت نماییم. برای شرح رنگ استخری نانو می توان گفت از محبوب ترین رنگ های استخری رنگ های نانو یا به اصطلاح پایه نانو هستند.

علت این همه محبوبیت نیز کاربری و استفاده آسان از آن ها است. علاوه بر این یکی از مهم ترین مزیت هایی که این رنگ ها دارند کیفیت و دوام بالای آن ها می باشد. این رنگ‌ ها بسیار انعطاف پذیر بوده و همانند یک جسم لاستیکی کش می آیند. لذا شما با رنگ ‌آمیزی استخر خود از طریق رنگ های نانو هیچ گاه پوست پوست شدن یا ترک برداشتن سطح استخر را مشاهده نخواهید نمود.

انواع ساختمان های هیدرولیکی یا به عبارتی دیگر سازه های هیدرولیکی از این نوع رنگ اپوکسی استفاده می نمایند. شما در بازار می توانید طیف بسیار گسترده و بی همتایی را از این رنگ ها در کاتالوگ های مختلف مشاهده نمایید. معمولاً افرادی که طراحی استخر را برعهده دارند به راحتی و با خیالی آسوده این نوع رنگ را به مشتری یا کاربر پیشنهاد می دهند زیرا این رنگ ‌ها می ‌توانند با هر سلیقه ای هماهنگ باشند.

یکی از علت ‌های با کیفیت بودن این رنگ ها چسبندگی بالایی آن ها می باشد. این چسبندگی باعث می‌شود که رنگ استخری نانو به داخل ترک های بتنی یا سیمانی نفوذ کرده و یک حالت یکنواخت را به وجود آورد و از طرفی دیگر این چسبندگی باعث می‌شود که رنگ دچار ریختگی نشود. صاف و یکدست بودن این رنگ ها از مهم ترین ویژگی ها و خاص آن ها می باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت رنگ پلیمری استخر

فروش رنگ استخری
فروش رنگ استخری

 

کیفیت رنگ استخری نانو

کیفیت رنگ استخری نانو همیشه و همیشه زبانزد همگان بوده است تا جایی که این رنگ ها با هر نوع آب و هوایی سازگار هستند و شما می توانید در هر منطقه ای که زندگی می کنید اعم از مناطق گرم و خشک با آفتاب های سوزان تا مناطق سردسیری با دما های بسیار پایین و به شدت سرد این رنگ ها را استفاده نمایید. از مهم ترین کاربرد های این رنگ آب بندی استخر ها می باشد.

حتی می ‌توان از این رنگ ها به صورت نمای ساختمانی نیز استفاده نمود. این رنگ ‌ها کاربری بسیار راحتی دارند لذا می‌ توان با هر وسیله ‌ای که برای رنگ آمیزی در نظر گرفته شده است این رنگ ‌ها را اجرا نمود.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این رنگ ها دارند و افراد را به خود جذب می نماید غیر سمی  بودن آن ها است. از این رو این رنگ روغنی کاملا با محیط زیست سازگار بوده و هیچ خطری برای حیوانات و محیط زیست ندارد. با توجه به این همه مزیت و ویژگی های خاص می توانیم دریابیم که قیمت رنگ استخری نانو بیش تر از سایر رنگ ها است زیرا مقاومت آن باعث افزایش طول عمر رنگ استخر شده و دیگر نیازی به تکرار رنگ در کوتاه مدت نیست.

اگر چه شما قیمت رنگ استخری ضد آب را در قدم اول بیش تر بدانید اما با خرید و استفاده از آن می فهمید که این رنگ در طولانی مدت مقرون به صرفه نیز می باشد. در ادامه ی می خواهیم ویژگی های این رنگ را به طور کلی برای شما شرح دهیم.

 

خرید رنگ استخری
خرید رنگ استخری

 

 ویژگی های رنگ استخری نانو

معمولاً این رنگ ‌ها دارای ویژگی های ظاهری و ویژگی های عمومی می باشند که ویژگی های ظاهری آن ها عبارت هستند از:

  •  چسبنده بودن زیاد با توان ۲ مگا پاسکال
  •  تک جزئی بودن و پایه نانو
  •  داشتن قابلیت انعطاف پذیری بسیار زیاد
  • هم چنین داشتن فلکسیبل
  •  دارای قابلیت ترمیم به صورت چند باره و با سرعت زیاد در مدت بسیار کوتاه
  •  مقاوم بودن و تحمل دما های بسیار پایین حتی تا منفی ۴۰ درجه و تحمل دما های بسیار بالا حتی تا مثبت ۲۰۰ درجه به صورت مستقیم و غیر مستقیم
  •  قابلیت اجرا در ضخامت های بالا دارای غلظت بالا و در نتیجه صرفه جویی در هزینه شما می توانید رنگ استخری پلیمری را همزمان با آب بندی استخر اجرا نمایید.
  •  به علت داشتن نانو پلیمر این رنگ نسوز در برابر رطوبت و آب استخر بسیار مقاوم هستند
  •  به خاطر انعطاف پذیری که دارند می توانند فشارهای مکانیکی و هیدرولیکی را در مقدار زیاد تحمل نمایند.
  • و غیره.

 

قیمت خرید رنگ استخری
قیمت خرید رنگ استخری

 

خصوصیات نانوی رنگ استخری

در ادامه ی این مقاله می‌خواهیم به نوع تکنولوژی نانو که در رنگ استخری نانو به کار رفته است، بپردازیم. باید بدانید که این رنگ ها به صورت  تک جزئی بوده و پایه آن ها از رزین های اکریلیک است. رنگ استخری نانو می تواند هم به عنوان پوشش سطح و هم به عنوان عایق بندی و عایق کاری نیز مورد استفاده قرار بگیرد. جالب است بدانید که این رنگ ها ترک ها را به صورت موئینه پر ‌کنند و باعث می‌شوند که سطح یکدست و صاف شود.

در واقع این رنگ ها علاوه بر پوشش زیبا حالت ایزولاسیون نیز برای سطوح ایجاد می کنند. از آن جایی که تمام سطح های یک استخر در مجاورت آب و رطوبت است و سطح های زیری یا به عبارت دیگر کف استخر تحت فشار هیدرواستاتیک می باشد این رنگ ها بسیار مناسب هستند و می‌توانند مقاومت خوبی را ایجاد نمایند. شما با استفاده از این رنگ ها می توانید تا سال‌ های طولانی استخری زیبا و با کیفیت داشته باشید که عاری از ترک و پوست پوست شدن است.

به همین دلیل است که رنگ استخری نانو از پر مصرف ترین رنگ ها می باشد. همان طور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم این رنگ خاصیت الاستیکی و کشسانی زیادی داشته و علت مقاومت زیاد آن در برابر عوامل مختلف نظیر فشار هیدرواستاتیک، ترک برداشتن، پوسته پوسته شدن، آب و هوای بسیار سرد، آب و هوای بسیار گرم، ضربه های فیزیکی و غیره می باشد.

این رنگ ها اگر چه دارای قیمت بیش تری هستند اما خرید آن ها با این حجم از مزیت و طول عمر طولانی کاملاً ارزشمند است.  یکی از ویژگی های مهمی که این رنگ ها را برجسته می سازد چسبندگی بسیار زیاد آن است که علی الخصوص به سطوح بتنی محکم چسبیده و هیچ گاه حالت شرگی و ریختگی ندارند.

 

رنگ استخری تهران
رنگ استخری تهران

 

رنگ استخری نانو بر پایه ی آب

ما می توانیم در بازار رنگ های استخری نانو که بر پایه آب هستند را نیز مشاهده نمایید. این رنگ ها در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته و می توانند شرایط جوی متفاوت را تحمل نمایند. با این که حلال آن ها آب است اما بعد از خشک شدن هیچگاه باعث آلودگی آب استخر نشده و می توان برای پرورش حیواناتی نظیر ماهی از این پوشش استخر استفاده نمود.

هم چنین به خاطر این که این رنگ ترافیکی سمی نبوده و باعث آلوده شدن محتویات درون استخر یا حوضچه نمی شوند، مورد استفاده در منابع ذخیره آب آشامیدنی واقع می‌شوند. ما می توانیم فام های مختلفی را از رنگ استخری ضد آب مشاهده نماییم که رایج‌ ترین آن ها آبی می باشد. معمولاً به خاطر زیبایی و هم رنگ بودن آن با آب، رنگ آبی را انتخاب می نمایند.

فام آبی می ‌تواند باعث شود که حالت دریا مانند در استخر ها و حوضچه ها ایجاد شود. به طور کلی ما دو نوع رنگ استخری نانو داریم که بر پایه های مختلفی هستند و به شرح زیر می باشند:

  • رنگ استخری نانو بر پایه رزین ها
  • رنگ استخری نانو بر پایه آب

رنگ استخری نانو بر پایه ی رزین

معمولاً رنگ استخری بر پایه آب کم عوارض تر است اما کیفیت رنگ استخری بر پایه رزین ها بسیار بیش تر می باشد. پس در نتیجه تمام صحبت‌ هایی که درباره ی آن شد می توانیم دریابیم که از میان رنگ های استخری بهترین رنگ نوع نانو و از میان رنگ های نانو بهترین رنگ پایه رزین می باشد. البته با توجه به شرایط استخر یا حوضچه شما می‌توانند این موارد تغییر نمایند زیرا باید بدانید که معمولا از رنگ های نانو بر پایه رزین برای استخر های کم عمق استفاده می شود.

 

رنگ استخری نانو

اجرای رنگ استخری نانو

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما