رنگ کاهگل بوشهر کاملا ضد آب و قابل شستشو

رنگ کاهگل بوشهر قابل استفاده به جای کاهگل سنتی

زمانی که قصد خرید کاهگل صنعتی را داشته باشید دو گزینه  موجود است، کاهرنگ ها و کاهگل های مصنوعی که هر کدام دارای جنسی متفاوت است. کاهگل مصنوعی به شکل خمیر موجود است و کاهرنگ ها در واقع رنگی است که با قرار گرفتن بر روی دیوار شباهت بسیار زیادی به کاهگل سنتی دارد. رنگ کاهگل بوشهر نوعی کاهرنگ است و به دلیل ضد آب بودن بسیار شناخته شده است و می تواند در ساختمان های گوناگونی مورد استفاده قرار بگیرد.

کاهرنگ ضد آب بوشهر برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان استفاده می شود و مکان هایی که میزان آلودگی بالاست و نیاز به نظافت و شستشو دارند، به این پوشش بسیار نیازمند هستند. کاهرنگ ضد آب بوشهر لایه ای ضد آب را بر روی دیوار ایجاد می کند و به همین دلیل قابل شستشو است و می توان برای محیط هایی که رطوبت بالاست  بکار رود. مواد مختلفی به عنوان پوشش نهایی برای دیوارها در بازار وجود دارد، ولی در حال حاضر یکی از بهترین مواد کاهرنگ می باشد. این ماده برای مدت زمان کوتاه بر روی ساختمان قابل اجرا است.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب شیراز مستقیم از کارخانه

اجرای کاهرنگ پلیمری بوشهر
اجرای کاهرنگ پلیمری بوشهر

رستورانهای سنتی بیشترین کاربرد رنگ کاهگل بوشهر

کاهرنگ بوشهر برای مکان هایی که طراحی سنتی دارند بسیار پر کاربرد می باشد، مثلا رستوران های سنتی که در باغ یا ساختمان های سنتی قرار گرفته اند، نیازمند رنگ آمیزی متناسب  با طراحی آن مکان هستند که می توانند از رنگ کاهگل بوشهر استفاده کنند. دیوار باغ‌ها نیز از دیگر موارد استفاده از رنگ کاهگل بوشهر است. این محصول برای بافت هایی که تخریب شده اند، نیز استفاده می شود، مثلا برای ساختمان های قدیمی که کاهگل سنتی آنها خراب شده باشد مکان مناسبی برای استفاده از این ماده است.

کاهگل های سنتی که از آب و خاک  تشکیل شده است در معرض رطوبت تخریب می شوند و می توان از کاهرنگ ها برای ترمیم نیز استفاده کرد. رنگ کاهگل بوشهر یکی از بهترین رنگ های تولید شده در کارخانه‌‌‌های پتروشیمی جنوب است و  کیفیت بسیار بالایی دارد. این رنگ لایه ضخیمی را  بر روی دیوار ایجاد می کند و به دلیل قابلیت شستشو مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است. کاهرنگ ضد آب بوشهر دارای استاندارد های بین المللی در تولید است و کنترل کیفیت بسیار دقیقی  بر روی آن اعمال می گردد.

کاهرنگ ضد آب بوشهر

از رنگ کاهگل بوشهر می توان در مناطق گرم و مرطوب استفاده کرد. زیرا این ترکیب نور خورشید را جذب نمی کند و در خنک کردن ساختمان نقش بسزایی دارد. البته رنگ های کاهگل مصنوعی بسیار متنوع هستند؛ اما رنگ های روشن و رنگ هایی که شبیه به کاهگل سنتی هستند؛ خصوصا رنگ های قهوه ای تیره و روشن و همچنین رنگ خاکی مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند. در ضمن وجود ترکیبات اکریلیک باعث شده سطح حاصل براق و درخشنده باشد. ناگفته نماند که این رنگ ها کاملا پایدار هستند و با گذشت زمان و بر اثر نور خورشید و سایر عوامل محیطی مانند باران های اسیدی دچار رنگ پریدگی نمی شوند.

ترکیبات سیلیکونی به کار رفته در کاهرنگ صنعتی بوشهر باعث افزایش خاصیت چسبندگی این رنگ شده است. به همین دلیل بدون هیچ گونه محدودیت و مشکلی، می توان آن را بر روی کلیه سطوح اجرا کرد.

به واسطه حضور سیلیکون در ترکیب کاهرنگ صنعتی بوشهر، پوشش حاصل در برابر عوامل محیطی و شیمیایی از جمله باد و باران، نور خورشید، حلال های آلی، مواد خورنده و… بسیار مقاوم شده است و تخریب نمی شود. پوشش های ایجاد شده با این نوع رنگ ها به هیچ وجه گرد و غبار و دوده نمی گیرند و همیشه جلوه ای زیبا و درخشان دارند.

بیشتر بخوانید : رنگ کاهگل اصفهان ضدآب با اجرای آسان

فروش کاهرنگ ضد آب بوشهر
فروش کاهرنگ ضد آب بوشهر

استقبال از رنگ کاهگل ضد آب بوشهر به دلیل تنوع رنگی بالا

کاهرنگ بوشهر دارای رنگ بندی های  متنوعی است و برای افراد مختلف که دارای سلایق متفاوتی هستند، مناسب است.  کاهگل های صنعتی از مواد شیمیایی تولید می‌شود و به دلیل مصنوعی بودن دارای دوام و پایداری بیشتری در محیط های گوناگون می باشد. کاهرنگ ها با ابزاری ساده بر روی دیوار نصب می شود و نیاز به تخصص ویژه ای وجود ندارد.

بعد از قرار گرفتن رنگ بر روی ساختمان ظاهر آن بسیار شبیه به کاهگل های سنتی می شود. رنگ کاهگل بوشهر غلیظ است و می تواند سطح دیوار را یکدست نماید و در صورت ناهمواری بخش های مختلف را پر می کند. خرید این  محصول با قیمت مناسب با روش مستقیم و بدون واسطه است قابل انجام است. به این صورت  که از نزدیکترین مرکزی که بی واسطه از کارخانه تولید کننده محصول را به فروش  می رساند خرید انجام شود.

برای تهیه این محصول با حجم عمده باید به تولید کنندگان سفارش بدهید و یا از نمایندگی اصلی خرید نمایید. کاهرنگ ها جایگزین موادی به نام کاهگل های سنتی شده است و موادی کاملا مصنوعی است که پایداری بالایی دارد و می توان برای مدت طولانی بدون نیاز به تعویض آن را به عنوان پوشش ساختمان نگه داشت.

کاهرنگ ضد آب بوشهر همچنین قابل ارسال به همه شهرستان استان بوشهر از جمله : کنگان ، برازجان ، بیدخون ، دیلم ، جم ، دلوار ، خورموج ، دیر ، عسلویه ، نخل تقی ، گناوه ، سیراف و … می باشد.

رنگ کاهگل پلیمری بوشهر
اجرای رنگ کاهگل پلیمری بوشهر

موارد استفاده

از رنگ کاهگل بوشهر می توان در نمای ادارات، فضاهای شهری، پارک ها، بافت فرسوده و قدیمی شهر، استخرها، باغ، ویلا، ساختمان های مسکونی، هتل ها، سفره خانه ها و چایخانه های سنتی استفاده کرد.

سیلیکون موجود در ترکیب رنگ کاهگل بوشهر موجب شده پوشش حاصل خاصیت ضد آب داشته باشد و بر خلاف کاهگل طبیعی در آّب حل نشده و بتوان آن را به راحتی شستشو داد. به همین جهت یکی از کاربردهای رنگ کاهگل بوشهر علاوه بر زیبایی؛ عایق بندی حرارتی و رطوبتی محیط می باشد. از این ویژگی برای عایق بندی پشت بام، مناطق پر باران، مکان های مرطوب و شرجی استفاده های زیادی شده است.

در تمام اقلیم ها و شرایط آب و هوایی می توان از رنگ کاهگل بوشهر استفاده کرد. زیرا این رنگ در برابر شوک حرارتی و تغییرات ناگهانی دما، سرما و گرمای زیاد و همچنین یخ زدگی بسیار مقاوم است. این رنگ کاهگل مصنوعی عمر مفید بالایی دارد و بر خلف کاهگل سنتی نیاز به مرمت و بازسازی سالانه ندارد.

پوشش رنگ کاهگل بوشهر در برابر بارش باران و وزش بادهای شدید تخریب نمی شود. همچنین در سرمای شدید یخ نمی زند و ترک نمی خورد. سطح حاصل از این نوع رنگ کاملا یکپارچه و یکدست می باشد و اثری از شکاف یا ترک خوردگی در آن دیده نمی شود.

رنگ کاهگل ضد آب بوشهر
اجرای رنگ کاهگل ضد آب بوشهر

روش اجرای رنگ کاهگل بوشهر

بر خلاف کاهگل سنتی؛ روش اجرای رنگ کاهگل بوشهر بسیار ساده، آسان و سریع است، قبل از اجرای پوشش باید سطح کاملا تمیز شده و عاری از هرگونه آلودگی باشد. سپس مقداری آب به ترکیب رنگ کاهگل بوشهر اضافه کرده و آن را رقیق نموده؛ تا برای پوشش دهی سطح آماده شود. برای اجرای خمیر رنگ می توان از ابزارهایی مانند کاردک، ماله، غلطک، قلم مو یا دستگاه های پاششی استفاده کرد.

همانطور که گفته شد؛حلال مورد استفاده در ترکیب کاهرنگ پلیمری بوشهر آب است. بنابراین هیچ ضرری برای انسان و محیط زیست ندارد. در ضمن مواد سیلیکونی نیز با طبیعت کاملا سازگار هستند و هیچ محدودیتی برای استفاده از آن نیز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل مصنوعی مازندران

قیمت رنگ کاهگل ضد آب بوشهر
قیمت رنگ کاهگل ضد آب بوشهر

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما