فروش رزین اپوکسی تهران با کیفیت عالی

چگونه می توان از رزین اپوکسی تهران استفاده کرد؟ برای اینکه بتوانید از رزین استفاده کنید باید بسیار خلاق باشید و هنر های زیبایی را با آنها خلق کنید.

طراحی رزین اپوکسی تهران

برای مثال شما می توانید با استفاده از رزین گل و برگ های خشکی که زیبایی منحصر به فرد دارند را به زیورآلات زیبا تبدیل کنید. برای اینکه به رزین اپوکسی تهران شکل بدهید به یک قالب سیلیکونی نیاز دارید. احتمالا دوست دارید گل یا گیاه شما در وسط رزین بماند برای این کار یک لایه نازک رزین را در داخل قالب بریزید و اجازه دهید رزین کمی سفت شود و به حالت ژله ای برسد سپس گل را داخل رزین قرار دهید و صبر کنید تا رزین به خوبی خشک شود و در آخر یک لایه شفاف از رزین اپوکسی تهران را اضافه کنید.

ممکن است قصد داشته باشید زیبایی چشم نوازی را به سفره هفت سین خود ببخشید و طرح ماهی سه بعدی و رزین اپوکسی تهران می تواند این زیبایی را به شما هدیه دهد. برای این کار به مواد زیر نیاز دارید که عبارتند از:

  • نقاشی سه بعدی
  • ترنسفر
  • ترکیب حجم و نقاشی

برای شروع کار باید کاسه ماهی قرمز را درست کنید و ماهی های ترنسفر را در بین این کاسه جای دهید و دقت داشته باشید که طرح ماهی حتما در بین رزین قرار بگیرد. برای این که بتوانید نقاشی سه بعدی بکشید باید تخصص بسیار بالایی در این کار داشته باشید و به صورت لایه لایه باید رزین را بریزید و بعد از خشک شدن بر روی هر لایه قسمتی از بدن ماهی را بکشید در پایان، کار را به صورت سه بعدی مشاهده خواهید کرد. ممکن است که شما قصد داشته باشید این کار را به یک شکل ساده تر انجام دهید، شما می توانید با استفاده از خمیر چینی یا فیمو بدن ماهی را درست کنید و یک لایه رزین اپوکسی تهران را بر روی آن بریزید بعد از خشک شدن در هر لایه باله ها و دم را بکشید و نتیجه زیبای این کار را ببینید.

بیشتر بخوانید: خرید رزین اپوکسی فرداد در تهران

رزین اپوکسی تهران
رزین اپوکسی تهران

 

چگونه بدون قالب بر روی گلبرگ ها یا گل های خشک کار کنیم؟

ممکن است که شما دوست داشته باشید حالت طبیعی یک گلبرگ یا گل را حفظ کنید و یا ممکن است آن گل برای شما بیانگر یک خاطره باشد که قصد داشته باشید همواره آن گل را حفظ کنید. با این روش دیگر گل ها خشک و خرد نمی شوند. شما می توانید از این گل ها به عنوان زیورآلات استفاده کنید. برای این کار ابتدا رزین اپوکسی تهران را آماده کنید و برای مدت زمان کوتاهی آن را کنار بگذارید تا غلیظ تر شود، بعد از این که رزین به اندازه کافی غلیظ شد می توانید گل ها را بر روی یک سطح صاف قرار دهید و با حوصله با استفاده از یک خلال کوچک رزین اپوکسی تهران را بر روی گلبرگ بریزید و پخش کنید و این کار را با حوصله برای تمام قسمت های گل تکرار کنید.

چگونه رزین اپوکسی تهران را تزئین کنیم؟

برای اینکه زیبایی رزین اپوکسی تهران را چندین برابر کنید می توانید از اکلیل هفت رنگ یا پودر کروم استفاده کنید. برای اینکار ابتدا پودر هفت رنگ را به عنوان بیس کار انتخاب می کنید سپس برای جلوه بیشتر لایه اول رنگ رزین را تیره انتخاب کنید و برای انتخاب رنگ بهترین رنگ مشکی می باشد. بعد از این که لایه اول رزین را که به رنگ مشکی می باشد ریختید صبر کنید تا به طور کامل خشک شود سپس با استفاده از قلم مو اکلیل یا پودر کروم را بر روی کار می کشیم و طراحی مورد نظر خود را بکشید و تمام سطح را به خوبی پر کنید و سپس لایه دوم رزین اپوکسی تهران که به رنگ شفاف می باشد را روی طرح ها بریزید.

برای طراحی جنگل می توانید تکه های شکسته را به عنوان درخت در نظر بگیرید و قبل از اینکه با اکریلیک شروع به کار کنید آنها را به رنگ سبز آغشته کنید. می توانید از تکه های شکسته چوب به عنوان کوه نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: فروش رزین اپوکسی چوب به صورت عمده و خرده

بعد از این که رنگ سبز اکریلیک را برای درخت ها استفاده کردید می توانید چوب را قالب گیری کنید و دور آن را برای ریختن رزین مهار کنید. برای اینکه حالت رودخانه را در طرح خود ایجاد کنید از رزین آبی استفاده کنید و رنگ شفاف رزین اپوکسی تهران را بر روی کل طرح بریزید.

برای اینکه رکاب را سوراخ کنید می توانید از مته پروانه ای یا برگی بر روی فرز مینیاتوری یا دریل استفاده کنید.

اما ممکن است شما قصد داشته باشید فعالیت خود را در این زمینه گسترش دهید و کارگاه ساخت و فروش رزین اپوکسی خود را تاسیس کنید.

چگونه رزین اپوکسی تهران را تزئین کنیم؟
چگونه رزین اپوکسی تهران را تزئین کنیم؟

 

چگونه کارگاه خود را با رزین اپوکسی تهران به سوددهی برسانیم؟

ممکن است شما هیچگونه آشنایی با چوب و فعالیت های مربوط به آن نداشته باشید، بهتر است قبل از اینکه به فکر راه اندازی کارگاه یا اجاره آن بیفتید اتاقی کوچک از منزل خود را برای این کار انتخاب کنید و شروع به آموختن پیچ و خم این کار کنید و بعد از اینکه به خوبی با پیچ و خم کار با رزین آشنا شدید و در ساخت و طراحی آن حرفه ای شدید به فکر راه اندازه کارگاه بیفتید لازم به ذکر است که یکی از راه های کسب درآمد شما فروش رزین اپوکسی تهران با کیفیت عالی می باشد.

چگونه اتاق مناسبی را برای شروع کار با رزین اپوکسی انتخاب کنیم؟

  • رفت و آمد در آن مکان بسیار کم باشد.
  • دارای پنجره ای مناسب رو به بیرون باشد.
  • اتاقی را انتخاب کنید که دارای سطح صاف و تراز باشد.
  • بهتر است اتاق شما آفتاب رو نباشد به این معنا که از محیط نور کمتری بگیرد.
  • به هیچ وجه نباید اتاق دارای رطوبت (نمناک و خنک) باشد.
  • توجه داشته باشید که اتاق در پشت بام قرار نگرفته باشد، البته اگر اتاق دارای در بسته باشد هیچ اشکالی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: مرکز فروش رزین اپوکسی در تهران

چه شرایطی برای انتخاب اتاق کار به عنوان کارگاه رزین اپوکسی وجود دارد؟

  • به هیچ عنوان از پنکه استفاده نکنید.
  • چک کنید که دریچه کولر آبی حتما پوشیده شده باشد در غیر این صورت حتما روی آن را بپوشانید.
  • از لامپ LED استفاده کنید، بهتر است لامپ بدون UVباشد.
  • به هیچ وجه میز کار خود را جلوی درب ورود قرار ندهید.
  • نباید نور آفتاب به میز کار شما برخورد داشته باشد، بنابر این سعی کنید حتما از پرده برای پوشاندن پنجره استفاده کنید.
خرید رزین اپوکسی تهران
خرید رزین اپوکسی تهران

چگونه مکان مناسبی را برای راه اندازه کارگاه رزین اپوکسی خود انتخاب کنیم؟

برای اینکه بتوانید کارگاه مناسبی را برای رزین اپوکسی تهران راه اندازی کنید که هیچ مشکلی نداشته باشد سعی کنید به نکات زیر توجه ویژه ای داشته باشید.

سعی کنید حتما در گوشه ای از کارگاه خود اتاقی را برای کار با اپوکسی انتخاب کنید و در نظر داشته باشید که اصلا مهم نیست آیا کارگاه شما فعال است یا خیر! بنابراین حتما اتاق خود را برای ساخت اپوکسی در کارگاه آماده کنید.

اتاقی که انتخاب می کنید باید حتما ایزوله باشد و محیطی بسته داشته باشد.

ممکن است گارگاه شما اتاق پیش ساخته داشته باشد هیچ مشکلی وجود ندارد! شما می توانید با توجه به نکاتی که بالاتر به آن اشاره کردیم اتاق خود را تغییر دهید و برای ساخت اپوکسی در آن آماده کنید.

شاید برای شما سوال به وجود بیاید اگر محیط کارگاه یکدست بود و هیچ اتاقی در آن وجود نداشت چاره چیست؟

در اینجا باید بگوییم بهترین راه برای شما این است که قسمتی از کارگاه را برای ساخت اپوکسی جدا کنید و به خوبی آن را آماده کنید.

با توجه به نکاتی که بالاتر به آن اشاره کردیم حتما این سوال برای شما پیش آمده که:

 چگونه اتاق مخصوص ساخت اپوکسی را در کارگاه خود آماده کنیم؟

در جواب به این سوال باید بگوییم که محیط کارگاه شما باید اندازه ای برابر با 20 متر مربع داشته باشد، البته اگر این اندازه بیشتر شود اشکالی ندارد و پس از اینکه گوشه مناسب را انتخاب کردید آن را دیوارکشی کنید.

برای اینکه از هزینه اضافی جلوگیری شود بهترین کار این است که به جای ساخت دیوار با استفاده از کلاف های چوبی اتاق خود را بسازید. برای اینکه مقاومت کلاف های چوبی را بالا ببرید بهترین کار این است که بین کلاف ها را با استفاده از پشم سنگ پر کنید این کار باعث می شود عایقی قوی در برابر رطوبت و دما ایجاد شود.

بعد از اینکه دیوارکشی را به پایان رساندید سعی کنید با استفاده از نایلون ضخیم درجه مقاومت عایق خود را بالا ببرید.

شما می توانید سقف عایق را نیز با استفاده از نایلون بپوشانید و با این کار از ورود گرد و غبار به داخل اتاق جلوگیری کنید، با این کار دمای محیط به خوبی حفظ می شود.

اگر کارگاه شما در منطقه سردسیر قرار دارد و ممکن است شب ها دمای هوا به زیر صفر درجه برسد حتما از سقف دائم استفاده کنید، زیرا نایلون به تنهایی نمی تواند به عنوان عایق عمل کند. بعد از اینکه کارگاه رزین اپوکسی خود را راه اندازی کردید می توانید با فروش رزین اپوکسی تهران با کیفیت عالی به سوددهی بسیار بالایی برسید.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

فروش رزین اپوکسی تهران
فروش رزین اپوکسی تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما