فروش رزین اپوکسی چوب با ارسال به سراسر کشور

فروش رزین اپوکسی چوب در کنار سایر انواع رزین­های اپوکسی جزء پرفروش­ترین­ها محسوب می­شود و حتی تولید آن به نحوی با کیفیت بالا انجام می­شود که حتی در برخی موارد ارسال به خارج از کشور هم دارند. فروش رزین اپوکسی چوب با فرمولاسیون مخصوص به خود آن را برای استفاده در هر جایی مناسب ساخته است.

موقع فروش رزین اپوکسی چوب شدیدا پیشنهاد می­کنیم که حتما هر سطحی که دارید رزین مخصوص به خود را هم تهیه کنید و اصلا به حرف فروشندگانی که عنوان می­کنند رزین­ های ارزان­ تر خریداری کنید و از همان بر روی چوب استفاده کنید توجهی نداشته باشید اما واقعا شما باور می­کنید که این رزین با رزینی مانند رزین پارکینگ هیچ فرقی نداشته باشد؟

این ادعا را نه رد می­کنیم و نه قبول می­کنیم بلکه در فروش رزین اپوکسی فقط نوع مختص چوب با فرمولاسیون خاص آن را توصیه می­کنیم تا کیفیت آخر کار کاملا مورد پسند و رضایت شما باشد تا بتوانید از آن استفاده­ ی لازم را ببرید.

برخی افراد هنگام خرید سایر رزین ­های اپوکسی از ما می­پرسند که چرا فروش رزین اپوکسی چوب هم انجام می­دهید و کنجکاو می­شوند که چه کسانی چنین نوع رزینی را استفاده می­کنند و در کجا از آن استفاده می­کنند؟ افرادی که از ما رزین اپوکسی مخصوص چوب می­خرند کسانی هستند که قصد دارند تا با روشی نوین و بسیار مقاوم، هزینه ­ای بسیار اندک صرف کرده و زیبایی بسیار زیادی به سطح چوبی کار خود ببخشند.

لذا موقع فروش رزین اپوکسی چوب به افراد پیشنهاد می­کنیم که اگر قطعات چوبی در خانه دارید که بلا استفاده بوده و قصد فروش آنها را دارید، دست نگه دارید با کمک رزین اپوکسی مختص چوب به آنها جان و جلوه ­ای تازه ببخشید.

 

با توجه به توصیه ­های انجام شده و آموزش ­هایی که به افراد به صورت شفاهی و از طریق بسته بندی ­ها داده می­شود، فروش رزین اپوکسی چوب در فرم­های براق و شفاف بهترین گزینه برای شما خریداران است تا نتیجه­ی نهایی بسیار مطلوبی را کسب کنید، ضمن اینکه تمامی این رزین­ها علاوه بر بهره گیری از مواد اولیه­ی مرغوب و کیفیت زیاد، حلال هم نیاز ندارند و هیچ مشکلی نیز از این بابت نخواهید داشت.

توجه داشته باشید که موقع فروش رزین اپوکسی یا توجه شما را به نسبت­ های گفته شده در مورد اختلاط رزین و هاردنر جلب خواهند کرد که حتما باید رعایت کنید و یا اینکه این نسبت­ها را به شما خواهند گفت در هر صورت فراموش نکنید که این نسبت­ها را مطلع باشید. برای اطلاع از قیمت رزین اپوکسی به سایر مقالات سایت مراجعه نمایید یا با ما در ارتباط باشید.

فروش رزین اپوکسی چوب برای خلق آثار هنری

فروش رزین اپوکسی چوب در بالاترین کیفیت ممکن

توجه داشته باشید که استفاده­ی حداکثری از این نوع رزین­ها و دریافت بهترین نتیجه و فرمول بندی نیازمند خرید از بهترین مرکز فروش رزین اپوکسی نیز هست تا نسبت به کیفیت و مرغوبیت کالای خریداری شده اطمینان کامل داشته باشید. اکنون به بیان ویژگی­های محصول رزین اپوکسی مختص چوب می­پردازیم که شامل موارد زیر هستند:

  • فرم فروش رزین اپوکسی چوب باید رقیق باشد تا فرم و قالب مخصوص تعیین شده برای آن را به خود بگیرد
  • حباب به خود نگیرد و اگر هم حباب در زیر کار قرار گرفت بتوان با ساده­ترین تکنیک­ها مثل قرارگیری شعله با فاصله، از آن خارج شود
  • شفافیت و بی رنگ بودن این نوع رزین اپوکسی بسیار مهم است و نشانه­ی مرغوبیت و کیفیت بالای آن است
  • در صورتی که سطح چوبی شما عریض هست باید از مقاومت مکانیکی خوبی برخوردار باشد
  • نیاز به حلال نداشته باشد تا از حیث آتش گیری کمترین رخداد خطر را داشته باشد و هم اینکه آلودگی ایجاد نکند
  •  رزین اپوکسی باید از نوع بدون بو باشد چرا که هرگونه بویی نشان دهنده­ ی ناخالصی است
  • نباید ریختن لایه­ های بعدی از این رزین باعث ترک برداشتن و شکستن لایه ­ی زیرین شود
  • هنگام فروش رزین اپوکسی چوب حتما نحوه­ی نصب را هم بپرسید تا حرارت یا بخار بیش از حد تولید نشود
  • حتما چک کنید که مقاومت در برابر UV برای آن ذکر شده باشد
  • باید بتوانید به راحتی روی آن عملیات ساب یا پولیش انجام دهید
  • هر رنگی از رزین را می­توانید با نسبت گفته شده با هاردنر ترکیب کرده و از این طریق تنوع بسیار زیادی ایجاد کنید
  • هنگام فروش رزین اپوکسی ، آن را با ضمانت چسبندگی و اتصال محکم به شما عرضه می­کنیم
  • سرمای زیاد ساختار کریستالی در آن ایجاد نمی­کند و این امر باعث می­شود تا در هر دمای پایینی مقاومت خوبی داشته باشد
  • تمامی مراکز فروش رزین اپوکسی چوب محصولات خود را همراه با لیبل عرضه می­کنند تا به راحتی بتوانید به جزئیات کامل محصول خریداری شده اعم از مواد تشکیل یافته، شیوه­ی ترکیب کردن رزین خریداری شده با هاردنر و غیره دسترسی پیدا کنید
  • برخلاف سایر موارد و فروشگاه­هایی که در آنها فروش رزین اپوکسی چوب صورت می­گیرد و بخش زیادی از رزین حاوی حلال زایلن است این مرکز با تضمین بدون هرگونه حلال آلی به دست شما می­رساند و این مورد را می­توانید از طریق بوی آن چک کنید که هیچ بویی ندارد
فروش رزین اپوکسی چوب در بالاترین کیفیت ممکن
رزین اپوکسی چوب در انواع طرح و رنگ

نکاتی که می­توانیم هنگام فروش رزین اپوکسی به شما بگوییم

در این قسمت قصد داریم نکات بسیار مهم و حیاتی را بازگو کنیم تا قبل از عرضه و فروش رزین اپوکسی چوب مدنظر داشته باشید تا هزینه­ ی شما برای خرید رزین نامناسب و ناکارآمد صرف نشود:

  • همانطور که گفتیم رزین خریداری شده حتما باید دارای فرمول بندی مختص چوب باشد چرا که در غیر این صورت اصلا نتیجه­ی نهایی مورد رضایت شما نخواهد بود و کیفیت خوبی هم نخواهد داشت و نخواهید توانست وسیله­ی چوبی خوبی داشته باشید
  • تنوع رنگ کاملا دست شماست اما هنگام فروش رزین اپوکسی  از شما محیطی که قرار است وسیله­ ی چوبی با روکش رزین اپوکسی را قرار دهید جویا می­شویم تا رنگی را به شما پیشنهاد دهیم که از جنبه­های گوناگونی مثل رنگ، طرح، سبک و مدل بیشترین تناسب و هماهنگی را داشته باشد.
  • به دلیل اینکه رزین اپوکسی چوب همانطور که از نام آن مشخص است برای سطوح چوبی انجام می­شود پس در نهایت با سبکی کلاسیک سروکار خواهید داشت پس سعی کنید در محیطی کلاسیک هم به کار ببرید به جز اینکه چوب شما کاملا نو و از نوع لاکچری و لوکس باشد
  • فروش رزین اپوکسی با وزن برابری از رزین و هاردنر به معنای نسبت ترکیبی 2 به 1 است که اینگونه نسبت­ها را درج نمی­کنند و باید هنگام خرید بدانید یا فروشنده به شما اطلاع دهد تا فقط طبق دستورالعمل پیش بروید
  •  رزین اپوکسی چوب توسط ما در بسته بندی­ هایی کاملا پلمپ و مستحکم شده بوده تا به هیچ وجه جریان هوا سبب افت کیفیت و رزین پلی استر نشود و یا اینکه در بسته بندی­ هایی شفاف نیستند چرا که می­دانیم نور خورشید در حالت بسته بندی و اختلاط پیدا نکرده، کیفیت رزین را کاهش داده و هاردنر زرد رنگ می­شود.
نکاتی که می­توانیم هنگام فروش رزین اپوکسی به شما بگوییم
خرید رزین اپوکسی برای کاربردی کردن وسایل چوبی

عوامل تأثیرگذار بر قیمت نهایی فروش رزین اپوکسی

اکنون که نسبت به استفاده از رزین اپوکسی مختص چوب علاقه مند شده­اید، سؤالی که پیش آمده درباره­ی قیمت فروش رزین اپوکسی چوب است که به چه صورت بوده و چه عواملی سبب تغییر و تنوع قیمتی آن می­شوند:

امروزه می­دانیم که برخلاف گذشته امکان تعیین قیمت ثابت و مشخص وجود ندارد و فاکتورهای مختلفی بر قیمت نهایی فروش رزین اپوکسی  تأثیرگذار هستند که از جمله­ی آنها می­توان به کارخانه­ی تولید کننده، میزان نوسان ارز، کیفیت و حتی نوع مواد پیش سازی که استفاده می­شود اشاره نمود.

با توجه به آموزش­های داده شده در مورد شناخت کالای مرغوب و نکات گفته شده اکنون به راحتی می­توانید بهترین محصول مورد نیاز و مناسب کار خود را تعیین کنید که اگر فروش رزین اپوکسی به صورت عمده صورت بگیرد تخفیف­ های ویژه و مختص آن هم لحاظ خواهد شد اما قیمت­های پایه در حالت فروش خرد در حدود زیر هستند:

هر کیلوگرم از فروش رزین اپوکسی چوب حدود 100 هزار تومان، بسته بندی­های 1.5 کیلوگرمی با قیمت 150 هزار تومان، بسته­ های 3 کیلوگرمی با قیمت حدودی 300 هزار تومان، بسته­ های فروش رزین اپوکسی چوب در وزن­ های 6 و 12 کیلوگرم به ترتیب در قیمت­های 600 هزار تومانی و 1 میلیون و 200 هزار تومانی صورت می­گیرد و بسته­ های 18 کیلوگرمی هم با قیمت 1 میلیون و 800 هزار تومانی انجام می­شود.

توجه داشته باشید که با وجود عوامل مختلف تأثیرگذار بر قیمت نهایی فروش رزین اپوکسی ، باز هم بهترین قیمت بازار را پیشنهاد کرده­ایم که البته برخلاف سایر فروشگاه­ها کمتر بودن قیمت صرفا جهت ارائه کردن قیمت رقابتی و عرضه­ی محصولات با کیفیت و قیمت­هایی مناسب برای شما عزیزان است و از طریق روش­های گفته شده به راحتی می­توانید کیفیت محصولات ما را چک کنید.

برای خریداران عزیز این امکان هم فراهم شده تا در صورت نیاز مقداری از رزین و هاردنر برای فروش رزین اپوکسی چوب با رضایت کامل و اطمینان خاطر شما، به صورت تست داده شود تا در صورت مطمئن بودن از کیفیت محصول فروشی بتوانید از ما خریداری نمایید.

فروش رزین اپوکسی با توجه به تنوع زیاد در سبک و طرح و رنگ خود، بهترین گزینه برای چوب­های از دست رفته و ناکارآمد و جلوه بخشیدن و زیباسازی آنها برای استفاده­ی کامل و حتی تزئینی هستند تا بتوانید با حداقل هزینه بهترین نتیجه را کسب کنید. نکات گفته شده را هنگام خرید و تشخیص جنس مرغوب از نامرغوب فراموش نکنید.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس مدیر فروش: 09129723451

شماره تماس دفتر: 02128423451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

عوامل تأثیرگذار بر قیمت نهایی فروش رزین اپوکسی
فروش رزین اپوکسی و عوامل مختلف در قیمت نهایی آن
2

    • سلام وقتتون بخیر
      لطفا با شماره 09129723451 تماس بگیرید و یا به اینستاگرام ما به ادرس fardad_piant پیام بدید.
      سپاسگزارم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما