فروش رنگ آکریلیک رپین در رنگهای مختلف

نقاشی و رنگ آکریلیک رپین

هنر جزء جدایی ناپذیر زندگی است و باعث روح بخشیدن به محیط پیرامون می­شود، به شما هنرمندان پیشنهاد می­کنیم از رنگ آکریلیک رپین برای نمایش مهارت خود استفاده کنید تا بتوانید درک درستی از هنر را به همگان نشان دهید. خلق یک اثر هنری توسط نقاشان و هنرمندان، به وسیله ­ی روش­ های مختلفی صورت می­ پذیرد اما همواره در تلاشند که آن را به صورت ساده ­تر انجام دهند.

بسیاری از نقاشان که از مزایای استفاده از رنگ آکریلیک رپین مطلع نیستند، در ابتدای کار دچار دلهره می­ شوند که آیا این رنگ می­تواند به خوبی بر روی صفحه­ ی مورد نظر آنان به راحتی قرار بگیرد و کارشان را خراب نکند. اما لازم است بدانید که رنگ آکریلیک رپین این فرصت را فراهم کرده است که نقاشان بتوانند به ساده ­ترین شکل ممکن از آن استفاده کنند و مهارت خود را بر روی بوم پیاده کنند.

استفاده از این رنگ هم برای افراد حرفه ­ای و هم برای افراد مبتدی امکان­پذیر بوده و دارای سطح بندی حرفه ­ای و مبتدی می­باشد که هزینه ­ی خرید رنگ حرفه­ ای بالاتر است. اگر در ابتدای کار هستید، برای شروع لازم نیست تمامی رنگ­ها را خریداری نمایید بلکه تنها با خرید رنگ­های اصلی می­توانید نتیجه ­ی بسیار عالی کسب کنید و با این کار می­توانید در مخارج خود صرفه­ جویی کنید، هر چند که قیمت این رنگ از رنگ روغنی ارزان ­تر است.

یکی دیگر از مواردی که سبب ترغیب نقاشان به استفاده از رنگ آکریلیک رپین می­شود این است که ماندگاری بالایی دارد به طور مثال در مقایسه با آبرنگ می­توان اظهار کرد که غیرقابل مقایسه است! و می­توانید از اثر هنری خود در طی سالیان طولانی نگهداری کرده و از آن لذت ببرید. البته باز هم برای افراد مبتدی این امکان فراهم است که رنگ آکریلیک رپین را با ماندگاری بسیار کم و یا حتی فرار که قیمت پایینتری دارد را خریداری نمایند که بتوانند مهارت خود را ارتقاء دهند.

اگر هنوز سبک خود را برای نقاشی کشیدن تعیین نکرده ­اید، باز هم رنگ آکریلیک رپین را به شما توصیه می­کنیم، چرا که به سادگی می­توانید با مقداری آب، آن را به غلظت دلخواه خود تبدیل کنید، قابلیت استفاده­ ی این رنگ در تمامی سبک­ های نقاشی یکی از ویژگی­های مثبت آن است و می­توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید. همچنین دارای خاصیت پوشانندگی بالایی است که می­تواند به راحتی قلم موی خود را بر روی رنگ دیگر بکشید و نگران کدر شدن و یا پخش شدن رنگ نباشید.

شاید به این نوشته نیز علاقه مند باشید: قیمت رنگ اکریلیک وستا در رنگهای مختلف

نقاشی با رنگ آکریلیک رپین
نقاشی با رنگ آکریلیک رپین

 

مزایای استفاده از رنگ آکریلیک رپین

وجود طیف گسترده در رنگ آکریلیک رپین به نقاش این امکان را می­دهد که بتواند هر آن چیزی را که در ذهن خود تجسم می­کند، بر روی بوم پیاده کند، نیازی نیست که نگران یک ترکیب خاص رنگی باشید، رنگ آکریلیک رپین در تمامی طیف ­ها برای شما آماده است، پس انتخاب محدودی ندارید و می­توانید با کمی خلاقیت رنگ­های بسیار بیشتری را برای کار خود ترکیب کرده و مورد استفاده قرار دهید. طیف رنگی متنوع یکی از مزیت­های مهم این رنگ بوده که مخصوصا مورد استقبال افراد مبتدی نیز قرار گرفته است.

رنگ آکریلیک رپین در دو رده ­ی مخصوص افراد حرفه­ای و مبتدی تولید می­شود، رنگ ترافیکی مخصوص افراد حرفه ­ای دارای طیف گستره ­تری از رنگ­ها بوده و سطح ماندگاری بالاتری دارد و همچنین رنگدانه­ های آن قوی­تر است، اما رنگ­های مخصوص افراد مبتدی، دارای قیمت پایین­تر و رنگدانه ­های کم­تر است، توجه داشته باشید که کیفیت پایینتری ندارد و صرفا تفاوت آن در میزان ماندگاری و رنگدانه­ های آن است. اگر مبتدی هستید، نیازی نیست که در ابتدا هزینه ­ی زیادی پرداخت کنید.

با پرداخت هزینه ­ی کمتر برای رنگ آکریلیک رپین به راحتی می­توانید مهارت خود را افزایش دهید، اما پس از آن، اگر قصد کشیدن نقاشی بر روی بوم برای فروش را داشتید بهتر است از رنگ آکریلیک رپین در سطح حرفه ­ای استفاده کنید.

ماندگاری رنگ، به محدود نشدن آن در زمانی که در برابر نور قرار می­گیرد، گفته می­شود، طی تحقیقات 20 ساله که بر روی تابلوهای نقاشی صورت گرفته، رنگ آکریلیک رپین را به 7 رده تقسیم بندی کرده ­اند، ASTM I= سبک عالی، ASTM II= سبک بسیار خوب، ASTM III= سبک معمولی، AA= رنگ­های دائمی، A= رنگ با دوام، B= نسبتا با دوام، C= رنگ فرار، از جمله دسته بندی 1 تا 7 می­باشد. پس لازم است در هنگام خرید به ماندگاری رنگ خریداری توجه کنید، چرا که باعث می­شود قیمت متفاوتی در بازار داشته باشد.

غلظت آن بسیار شبیه به رنگ­های روغنی است، می­توانید به هر میزان که می­خواهید آن را رقیق کرده و سپس مورد استفاده قرار دهید، رقیق کردن آن توسط آب یکی از مزایای این رنگ اپوکسی محسوب می­شود و سبب می­شود در مدت زمان بسیار کمی خشک شود و همچنین هیچ گونه بوی بدی را ایجاد نمی­کند. داشتن غلظت مناسب رنگ آکریلیک رپین سبب می­شود که بتوانید برای انواع سبک­های نقاشی و همچنین بر روی انواع سطوح از آن استفاده کنید، محدودیتی در رنگ آمیزی وجود ندارد.

مزایای استفاده از رنگ آکریلیک رپین
مزایای استفاده از رنگ آکریلیک رپین

 

ویژگی رنگ آکریلیک رپین

از جمله ویژگی­های رنگ آکریلیک رپین می­توان به طیف رنگی وسیع، غلظت زیاد، ماندگاری بالا و قیمت پایین آن اشاره نمود که توجه هر نقاشی را به خود جلب می­کند، فرقی نمی­کند حرفه ­ای هستید یا آماتور؟ و یا حتی بر روی چه سطوحی می­خواهید نقاشی کنید، بوم، پارچه و یا شیشه؟ مهم این است که بتوانید مهارت خود را نشان دهید و همواره آن را ارتقاء دهید.

اگر هنوز هم در خرید رنگ آکریلیک رپین شک دارید، بهتر است بدانید که این رنگ نسوز دارای دو نوع بسته بندی تیوپی و قوطی است، اگر مبتدی هستید، قصد دارید آن را امتحان کنید و یا آن را با خود حمل کنید، قطعا مدل­های تیوپی که داری حجم کمتری است برایتان مناسب می­باشد اما در غیر این صورت رنگ آکریلیک رپین به شکل قوطی بسیار مقرون به صرفه است.

رنگ آکریلیک رپین بسیار سریع خشک می­شود، برخی ممکن است این ویژگی را جزو معایب آن در نظر بگیرند، اما باید توجه داشته باشید که مرطوب بودن محیط می­تواند فرایند خشک شدن را با تأخیر بیاندازد، پس می­توانید بدون اینکه نیاز باشد زمان طولانی منتظر خشک شدن اثر خود باشید، به سرعت نقاشی خود را آماده می­کنید. برخی دیگر نیز به جای استفاده از عوامل بازدارنده، سرعت عمل خود را بالاتر می­برند تا بتوانند به شکل صحیح و بدون استفاده از عوامل خارجی، اثر خارق العاده ­ای را ایجاد کنند.

رنگ آکریلیک رپین برای استفاده ­ی کودکان نیز بسیار مناسب است، سمّی نبوده و نیازی نیست که در هنگام نقاشی کردن کودکتان، نگران سلامتی وی باشید، به همین دلیل نیز می­توان به نوعی این رنگ را دوستدار طبیعت دانست. مورد آخری که در این قسمت به بیان آن می­پردازیم این است که دارای قابلیت شستشو است، اگر می­خواهید سطحی که رنگ آمیزی آن با رنگ آکریلیک رپین انجام شده است را شستشو دهید، با کمی آب به سادگی تمیز می­شود و رنگ آن از بین نمی­رود.

ویژگی­های رنگ آکریلیک رپین
ویژگی­های رنگ آکریلیک رپین

 

رنگ آکریلیک رپین چند قیمت است؟

قیمت رنگ آکریلیک رپین را نمی­توان به صورت مقطوع و ثابت اعلام کرد چرا که بهتر از هر کسی از نوسانات قیمت و بازار مطلع هستید ضمن اینکه بسته به نوع رنگ آکریلیک رپین از جمله مات، براق، نیمه براق، حجم مورد نیاز، میزان پرایمر، نوع بسته بندی، نوسانات ارزی و غیره قیمت نهایی متفاوت خواهد بود. اما شرکت تولیدی رنگ آکریلیک رپین سهم سود خود را از فروش رنگ تولیدی خود بسیار پایین­تر در نظر گرفته تا تمامی نقاشان و هنرمندان بتوانند از این رنگ فوق العاده استفاده کنند.

در هنگام خرید رنگ روغنی آکریلیک رپین توجه داشته باشید که نیازی نیست فروشنده در جریان نوع سبک نقاشی شما، نوع سطحی که رنگ را بر روی آن استفاده می­کنید، قرار بگیرد، تنها کافیست رنگ مورد نظر خود را در قالب تیوپ و یا قوطی خریداری نمایید.

رنگ آکریلیک رپین با قیمتی بسیار بهتر و مقرون به صرفه و با کیفیتی بیشتر همراه با تضمین مرغوبیت خدمت شما خریداران عزیز ارائه می­شود و مزیت خرید آنلاین نیز مقایسه راحت قیمت­هاست. کیفیتی که با خرید رنگ آکریلیک رپین دریافت می­کنید بسیار بیشتر از سایر برندهاست و این ادعا را رضایت بالای مشتریان ما ثابت کرده­اند. از همین حالا برای خرید رنگ آکریلیک رپین اقدام کنید تا در اسرع وقت تحویل بگیرید.

 

خرید رنگ آکریلیک رپین

خرید رنگ آکریلیک رپین

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس مدیر فروش: 09129723451

شماره تماس دفتر: 02128423451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما