فروش رنگ آکریلیک ضد آب در سراسر کشور

فروش رنگ آکریلیک ضد آب با کیفیت مثال زدنی

سهم بالای فروش رنگ آکریلیک ضد آب در داخل کشور به علت مزایای گسترده ولی با قیمت پایین و باورنکردنی است که بسیاری از خریداران را از رنگ­های قدیمی و تقریبا منسوخ روغنی و پلاستیک دور کرده و حتی اگر خیلی خوب و منطقی نگاه کنیم حتی نسبت به رده­ ی جدید رنگ اپوکسی ساختمانی مانند مولتی کالر، بلکا و پتینه نیز بسیار مناسب­تر و مقرون به صرفه ­تر است چرا که توصیه ­ی اکید ما این است که هیچ گاه صرفا زیبایی را فدای کیفیت و مواردی مناسب نکنید.

فروش رنگ روغنی آکریلیک ضد آب و حتی بهتر بگوییم شروع پروسه و خط تولید آن با همین هدف بود که بعدا با توجه به آشنایی بازار و شرکت­های تولید رنگ داخلی با این نوع رنگ، تصمیم بر جایگزینی آن با رنگ­های دیگر از طریق وارد سازی تکنولوژی خط تولید آن به داخل کشور بود. توجه داشته باشید که سهم بالای فروش رنگ آکریلیک  به معنای غیر قابل استفاده بودن سایر رنگ­های ساختمانی و بی کیفیت بودن آنها نیست ولی چه دلیلی مبنی بر نخریدن رنگی با همان کیفیت و البته مزایای بیشتر در کنار قیمت پایین­تر وجود دارد؟!

البته در مواقعی هم که قصد داشته باشید فضای داخلی منزل را نسبت به صوت و گرما عایق کنید و یا تزئینات ستون و سقف را رنگ آمیزی کنید به ترتیب رنگ­های بلکا و مولتی کالر را بیشتر توصیه می­کنیم هر چند به معنای غیر قابل استفاده بودن رنگ آکریلیک در این موارد نیست. لذا در این مقاله به سه مورد اصلی خواهیم پرداخت که هنگام خرید رنگ آکریلیک ضد آب قطعا جای سؤال و بحث دارند:

  1. از چه طریقی امکان فروش رنگ آکریلیک ضد آب فراهم می­شود تا به عنوان خریدار اقدام کنیم؟
  2. عوامل مؤثر بر قیمت رنگ آکریلیک چه مواردی هستند؟
  3. مزایایی که همراه با فروش رنگ آکریلیک ضد آب عرضه می­شود چیست؟
فروش رنگ آکریلیک ضد آب با کیفیت مثال زدنی
فروش رنگ آکریلیک ضد آب با هدف رضایتمندی خریداران

روش­های عرضه­ ی رنگ آکریلیک ضد آب به همراه عوامل تعیین کننده ­ی قیمت

در این قسمت قصد داریم با معرفی مکان­ها یا گزینه ­هایی که شرکت­های تولیدی برای فروش رنگ آکریلیک ضد آب و عرضه به دست مشتری انتخاب کرده­اند راه­های مختلف تهیه­ی این نوع رنگ را به شما معرفی کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنیم. در ادامه نیز هر عاملی که در قیمت این نوع رنگ دخیل هست را برای شما بازگو خواهیم کرد.

  1. فروش مستقیم از کارخانه:

باید جستجو کنید تا متوجه شوید کدام یک از شرکت­های داخلی امکان فروش رنگ آکریلیک ضد آب را به صورت عمده برای خریداران خود فراهم ساخته­ اند و از این طریق اقدام کنید تا خریدی بدون واسطه داشته باشید.

2. فروشگاه­های رنگ:

فروشگاه­های رنگ نسوز در سرتاسر شهرها و استان­ها پخش هستند و به عنوان مرکز واسطه­ای فروش رنگ آکریلیک ضد آب فعالیت دارند که توصیه اکید داریم به جز موارد کاملا مطمئن از این روش امتحان نکنید چون نه امکان مقایسه ­ی کیفیت تمامی کالا در مغازه­ ها وجود دارد و نه می­توان قیمت­ها را نسبت به یکدیگر سنجید.

3. نمایندگی فروش با گواهی معتبر و رسمی:

همیشه خرید هر کالایی از نمایندگی رسمی و معتبر نسبت به فروشگاه عادی ارجحیت دارد لذا شرکت­های تولیدی برای دسترسی بهتر خریداران و قیمت­های بسیار مناسب­تر اقدام به فروش رنگ آکریلیک ضد آب از طریق نمایندگی­های مجاز خود می­کنند.

4. فروش آنلاین:

بهترین روش خرید رنگ آکریلیک ضد آب استفاده از بستر اینترنت و آنلاین با امکان مقایسه­ ی راحت قیمت و کیفیت و در اسرع وقت و همچنین خرید در هر ساعت و روز است. در این روش به سادگی کافیست به سایت شرکت تولیدی برای خرید عمده و یا وب سایت نمایندگی معتبر اعلام شده در سایت شرکت مراجعه کنید و اقدام به خرید نمایید. فروش رنگ آکریلیک ضد آب از این طریق بهترین روش ممکن است.

روش­های عرضه­ ی رنگ آکریلیک ضد آب به همراه عوامل تعیین کننده ­ی قیمت
فروش رنگ آکریلیک ضد آب به صورت اینترنتی با کیفیت و قیمت مناسب

نگاهی به عوامل مؤثر بر قیمت نهایی رنگ آکریلیک ضد آب بیاندازیم؛

با اطلاع از عواملی که بر قیمت نهایی رنگ آکریلیک نانو اثر می­گذارند بهتر متوجه تنوع قیمتی موجود در بازار خواهید شد که کم یا زیادتر بودن قیمت­ها همیشه دلیل بر کم یا زیادتر بودن کیفیت نیست بلکه عوامل مختلفی تعیین کننده هستند:

  1. مرغوبیت مواد اولیه و نوع مورد استفاده

در تولید رنگ آکریلیک ضد آب قطعا مرغوبیت و کیفیت مواد اولیه مورد استفاده بسیار تأثیرگذار در قیمت نهایی است و به هر میزان مرغوبیت بیشتری داشته باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. همچنین نوع ماده­ی اولیه نیز قیمت را افزایش می­دهد به عنوان مثال در تولید رنگ آکریلیک مختص نما، باید خاصیت ضد آب بسیار بیشتری داشته باشد، رنگ ضخامت بیشتری داشته باشد و همچنین حاوی مواد سیلیکونی باشد تا بتواند به خوبی در برابر اشعه­ ی ماورا بنفش خورشید از خود مقاومت نشان دهد در نتیجه قیمت این نوع رنگ آکریلیک نسبت به رنگ آکریلیک ضد آب مختص نمای داخلی بالاتر خواهد بود. همچنین رنگ آکریلیک فروشی برای نقاشی بر روی بوم باید کیفیت و گرانروی مخصوص خود را داشته باشد.

2. رزین برای اتصال سطح به رنگ و ذرات تشکیل دهنده ­ی رنگ

3. به چه میزان رنگ نیاز دارید

برای فروش رنگ آکریلیک ضد آب از بسته بندی­های مختلفی مانند گالن، دبه، کوارت و حلب استفاده می­شود که هر کدام حجم پایه­ی مختلفی برای مصارف خرد دارند و در نتیجه قیمت آنها نیز متفاوت است که علاوه بر حجم نوع پوشش داخلی آنها نیز تعیین کننده است.

4. نوع جنس رنگ انتخاب شده

فروش رنگ آکریلیک ضد آب به 4 فرم مات، نیمه براق، براق و مختص نما صورت می­گیرد که بسته به سلیقه­ های مختلف یکی از آنها را می­توانید انتخاب کرده و طبیعتا انتظار قیمت متفاوتی باید داشته باشید به نحوی که قیمت نوع براق بیشتر از نوع مات بوده که البته فروش آن نیز به علت زیبایی بیشتر، بالاتر است.

5. نوع شرکت و وضعیت ارز در زمان خرید

قطعا هر شرکت قیمت متفاوتی دارد که با توجه به نوسان گسترده­ ی ارز در هر زمان می­تواند قیمت مختلفی را رقم بزند و قطعا از موارد اصلی تأثیرگذار به شمار می­رود.

نگاهی به عوامل مؤثر بر قیمت نهایی رنگ آکریلیک ضد آب بیاندازیم؛
عوامل مختلفی بر قیمت رنگ آکریلیک ضد آب تأثیرگذار هستند

رنگ آکریلیک نانو همراه با کاربردها و فواید گسترده

رنگ آکریلیک نانو در بازار به دلایلی عمده ­ای که در ادامه بیان خواهیم کرد توانسته نسبت به رقبای قدیمی رنگ ساختمانی یعنی روغنی و پلاستیک و حتی رنگ­های جدید بلکا، پتینه و مولتی کالر نیز بسیار موفق ظاهر شود چرا که علاوه بر داشتن مزایای این رنگ­ها، قیمت مقرون به صرفه­تری نیز دارد. در ادامه به بررسی کامل مزایای این نوع رنگ می­پردازیم تا اطلاع داشته باشید که فروش رنگ آکریلیک ضد آب و خرید آن چه مزیت­ها و کاربردهایی با خود به همراه دارد.

  1. راحتی بیشتر با رنگ آکریلیک

رنگ آکریلیک ضد آب با تضمین راحتی در حین انجام کار است چون برای حل شدن و دستیابی به رقّت مورد نیاز، آب به عنوان حلال استفاده می­شود و نیازی به خرید حلال آلی نخواهید داشت تا هم هزینه­ های شما را بالاتر ببرد و هم اینکه بوی تند و بد آن شما را اذیت کند. موردی که از معایب رنگ روغن به شمار می­رود البته توجه داشته باشید که شاید برخی افراد رنگ روغن بدون بو را پیشنهاد دهند، اما بدانید که این نوع رنگ­ها کیفیت خوبی نداشته و قیمت به مراتب بالاتری هم دارند.

2. اتمام کار رنگ آمیزی با سرعت بیشتر

از جمله مواردی که بر روی سرعت رنگ آمیزی ساختمان اثر می­­گذارد، سرعت خشک شدن رنگ است. به رنگ آکریلیک ضد آب این مزیت را هم اضافه می­­کند که لایه ­ی سطحی رنگ ترافیکی در طی 1 ساعت و لایه­ ی عمقی آن تا 3 ساعت خشک خواهد شد و همین امر باعث می­شود سریع­تر رنگ آمیزی پیش رفته و به اتمام برسد.

3. پوشش دهی بیشتر با هر کیلوگرم رنگ آکریلیک

بر روی گالن یا دبه­ های رنگ آکریلیک ضد آب نوشته شده که تقریبا برای هر 5 متر مربع یک کیلوگرم رنگ بکار می­رود در صورتی که برای سایر رنگ­های ساختمانی به میزان رنگ بیشتری نیاز دارید و همین عامل سبب افزایش هزینه ­های شما می­شود.

4. مهم نیست سطح شما از چه نوعی است

رنگ آکریلیک ضد آب برای تمامی سطوح کاربرد دارد و نیاز نیست برای هر نوع سطح رنگ جداگانه­ای خرید کنید. به عنوان مثال برای سطوح چوبی، فلزی، گچی، بتنی، آجری، سیمانی و غیره تنها یک نوع رنگ آکریلیک به فروش می­رسد که نشان از کاربرد گسترده و کیفیت جنس عالی این نوع رنگ دارد.

5. کثیفی سطوح را به راحتی پاک کنید

در فروش رنگ آکریلیک ضد آب ویژگی ضد گرد و غبار را نیز برای نمای داخلی ساختمان اشاره می­کنند و همین ویژگی ارائه شده هنگام تولید و فروش سبب محبوبیت بسیار زیاد این نوع رنگ در بازار فروش نزد خریداران شده است.

6. بازسازی بدون دردسر

چنانچه به هر دلیلی نیاز به ترمیم و رنگ آمیزی مجدد پیدا کنید نیازی به نگرانی نیست بلکه با کمترین هزینه همان مقدار از بین رفته را دوباره رنگ آمیزی خواهید کرد در حالیکه هنگام فروش پوشش­های دیواری مانند کاغذ دیواری و غیره عنوان می­شود که در صورت آسیب دیدگی باید کل آن تعویض شود در صورتی که در فروش رنگ آکریلیک ضد آب چنین موضوعی مطرح نمی­گردد.

7. دوام و ماندگاری و تنوع رنگ انتخابی

به هر میزان دوام و ماندگاری رنگ انتخابی بیشتر باشد، مقاومت آن در برابر عوامل مختلف محیطی بالاتر رفته و همین امر هزینه ­های جانبی تعمیر و غیره را به شدت کاهش می­دهد. همچنین با توجه به اینکه گستردگی و تنوع رنگ زیادی دارد، فروش رنگ آکریلیک ضد آب برای تمامی سلیقه ­ها و طرح­ها مناسب است.

توجه داشته باشید که فروش رنگ آکریلیک در بازار بسیار افزایش یافته و این نه تنها بخاطر جدید و مدرن بودن این نوع رنگ بلکه بخاطر مزایای عمده­ای است که به آن اشاره کردیم به همین منظور به طور کامل به یکی از بهترین رنگ­های بازار پرداختیم.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس مدیر فروش: 09129723451

شماره تماس دفتر: 02128423451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

رنگ آکریلیک نانو همراه با کاربردها و فواید گسترده
مزایای گسترده سبب افزایش فروش رنگ آکریلیک ضد آب شده است



دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما