فروش رنگ کنیتکس در تهران

کمپانی رنگ کنیتکس تهران

شرکت رنگ کنیتکس تهران از جمله شرکت‌ هایی است که در صنعت رنگ سازی و مخصوصا رنگ کنیتکس فعالیت دارد. این شرکت نزدیک به دو دهه است که در این عرصه تلاش ‌های بی وقفه و مثمر ثمری انجام می دهد. و هم چنین شرکت بسیار موفقی در تولید کنیتکس های واتربیس، رنگ های کنیتکس روغنی، رنگ های مخصوص اکرولیک، رنگ هایی که برای شیروانی ها و آردواز ها از آن استفاده می کنند که معمولاً به شکل اکرولیک هستند، می باشد.

کمپانی رنگ کنیتکس تهران در زمینی به ابعاد بسیار زیاد و به طور کل در مساحت ۷۰۰۰ متر شرکت خود را تاسیس و بنا نهاده است. و اقدام به تولید انواع و اقسام رنگ های ساختمانی کرده است.

این شرکت با فعالیت های دقیق و کیفیت بسیار بالایی که برای کار های خود عرضه می دارد در بازار های امروزی بسیار نام خود را به جای گذاشته است و در واقع یکی از شرکت‌ های داخلی کشور می ‌باشد که از رنگ های خود به بازار های دیگر صادر می کند و رقابت تنگاتنگی با دیگر شرکت های صنعت رنگ سازی دارد. شرکت رنگ کنیتکس تهران از شرکت ‌های بزرگ و مقتدر کشور ما ایران است.

که از فناوری های مدرن امروزی برای ساختن رنگ های نام برده شده استفاده می کند. و همینطور شیوه و متدی تازه برای کار های خود در نظر گرفته است. شرکت رنگ روغنی کنیتکس تهران با استخدام پرسنل های متخصص و علاقمند به این کار باعث شده که در زمینه تولید رنگ موفق باشد و موفقیت های بسیاری را از آن خود کند. شرکت کنیتکس تهران محصولات تولیدی خود را به کشور هایی همچون ارمنستان، افغانستان، ترکیه، عراق و دیگر کشور های خاورمیانه صادر می کند.

این شرکت توانسته است طی سال های متوالی اعتماد مردم را به خود جلب کند و در صنف رنگ سازان و تولید محصولات شیمیایی و رنگی مقام اول را به دست آورده و همچنان در صدر جدول از یکی از بهترین و ممتاز ترین شرکت های تولید رنگ در ایران می باشد.

خرید رنگ کنیتکس تهران

توضیحات اجمالی درباره اکریلیک رنگ کنیتکس تهران

کنیتکس به طور کل به سه دسته تقسیم بندی می شود. که در این مقاله اکریلیک رنگ کنیتکس تهران را مورد بررسی قرار می دهیم. کنیتکس اکریلیک به طور کل مخلوطی از کنیتکس های پلاستیکی و کنیتکس های روغنی هستند.

اما نکته مهم درباره اکریلیک رنگ های کنیتکس تهران این است که این نوع رنگ حلال در آب می باشد. یعنی پایه اصلی ساختار کنیتکس آکریلیک آب است. و ویژگی هایی که این رنگ به خود اختصاص داده است که در ادامه به آن می پردازیم.

شرکت  تهران ویژگی بسیار مهمی که برای رنگ نام برده شده در خود قرار داده است، این است که این محصول کاملا جور با محیط زیست می باشد و در واقع از آب گریزان است به همین علت است که می توان آن را مورد شستشو قرار داد. مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی ایران است، از این رنگ می ‌توان برای سطوح مختلف مثل سطوح داخلی و یا سطوح خارجی استفاده کرد.

استفاده از آن بسیار ساده و آسان است و این رنگ را هم می توان با پمپ های رنگی و هم می‌توان با فرچه و غلطک های معمولی و ساده استفاده کرد. رنگ کنیتکس تهران دارای پوشش بسیار با قدرتی است که مقاومت خیلی بالایی در برابر ضربه و همچنین باران و رطوبت های احتمالی دارد. مدت زمانی که طول می کشد که این رنگ ترافیکی کاملاً خشک شود و استحکام پایانی خود را نشان دهد حداقل زمان آن حدود ۱۵ یا ۱۶ روز طول می کشد.

اما برخی مواقع بعد از گذشت پنج الی شش ساعت به نظر می‌رسد، که رنگ زده شده بر روی سطوح مختلف خشک شده است. اما در واقع این گونه نیست و حداقل زمانی که رنگ کامل خود را نمایش می دهد حداقل ۱۵ روز بعد از زدن رنگ بر روی سطوح می باشد. از لحاظ بهداشتی این رنگ رنگی است که هنگام برخورد با پوست حساسیت به وجود نمی آورد و در واقع مشکلات تنفسی و مشکلاتی که مربوط به پوست باشد و حساسیت زا باشد به وجود نمی آورد و کاملاً بهداشتی است.

بوی نامطبوع که برخی از رنگ ها دارند را ندارد.

فروش رنگ کنیتکس تهران

ویژگی های دسته بندی رنگ کنیتکس تهران

دسته بندی بعدی رنگ کنیتکس تهران شامل رنگ روغنی آکریلیک و رنگ واتربیس می باشد. که در ادامه به بررسی ویژگی‌های این رنگ ها می پردازیم. در واقع رنگ های کنیتکس به چهار دسته تقسیم بندی می شوند.

رنگ هایی که بدون دانه هستند، رنگ هایی که دانه های ریز دارند، رنگ هایی که دانه های متوسط و رنگ ‌هایی که دانه های بسیار درشت دارند. رنگ روغنی رنگ کنیتکس تهران بعد از استفاده بر روی سطوح مختلف مثل سطوح زبر و یا سطوح صاف، سطوح فلزی، بتنی، گچی و سیمانی به نظر می رسد که بعد از ۸ ساعت رنگ استفاده شده خشک شده است، اما اینگونه نیست و حداقل زمانی که پس از استفاده از این رنگ خود را نمایش می دهد و مقاومت اصلی و واقعی خود را نشان می دهد، حداقل ۲۱ روز زمان لازم دارد.

رنگ روغنی رنگ کنیتکس تهران حلال های مختص به خود را دارد. مثل بنزین و آب که با این حلال ها قابلیت اجرایی دارد. مقدار وزن تولید شده در این رنگ ها در حلب های چند کیلویی از ۱۰ کیلویی تا ۲۰ کیلوگرمی عرضه می ‌شود. در واقع وزن هر یک لیتر رنگ برابر با یک کیلوگرم می باشد. از خواص منحصر به فرد رنگ روغنی باید به چسبندگی خیلی بالا و منعطف شدن این رنگ اشاره کرد.

این رنگ نسوز به دلیل حلالیتی که دارد و آن ماده حلال بنزین است، در برابر تابش آفتاب تغییر رنگ نمی دهد. در محیط مرطوب از انگل های موجود در اطراف و قارچ ها جلو گیری می کند و مانع از به وجود آمدن آن ها می شود. این رنگ عایق در برابر صدا و عایق در برابر حرارت است.

هزینه پرداخت برای این رنگ بسیار ناچیز است و کیفیت و پوشش بسیار بالایی دارد و زیبایی چشمگیر و منحصر به فردی دارد که قابلیت شستشو دارد و در برابر ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. واتربیس رنگ کنیتکس تهران ویژگی هایی مانند همین رنگ روغنی را دارد و این رنگ هم از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و در مقابل رطوبت و باران مقاومت بالایی نشان دهد و قابلیت شستشو دارد.

رنگ کنیتکس تهران

کلام آخر درباره رنگ کنیتکس تهران

شرکت رنگ کنیتکس تهران همواره بر این است که محصولات با کیفیت را با نازلترین قیمت در اختیار همه مردم مخصوصاً هموطنان عزیز قرار دهد. همانطور که می دانید شرکت رنگ کنیتکس تهران در صدر جدول هم صنف های خود می باشد و علت این امتیاز تولید محصولات با کیفیت و با دوام و مقاوم می باشد.

شرکت رنگ کنیتکس تهران انواع و اقسام رنگ های تولیدی خود را با کیفیت بسیار بالا و با پایین ترین قیمت در اختیار عموم مردم قرار داده و همچنین این شرکت محصولات خود را به دیگر کشور هایی که در بالا ذکر شد صادر می کند.

شرکت نام برده دارای نماد استاندارد و تاییدیه از طرف سازمان بهداشت می ‌باشد. چرا که امروزه اکثر رنگ اپوکسی که به شکل شیمیایی تولید می‌شوند، ممکن است آسیب ها و صدمه هایی به افرادی که از این رنگ ها استفاده می کنند به خصوص نقاش ها و هم چنین رنگ فروش ها وارد کنند. از این رو است که تاییدیه وزارت بهداشت از جمله موارد مهم برای شرکت های صنعتی و شیمیایی می باشد.

به همین علت است که شرکت رنگ کنیتکس تهران محصولاتی تولید می کند که عارضه های پوستی و تنفسی در افرادی که از آن استفاده می کنند به جای نمی گذارد. امیدواریم که اطلاعات کافی را درباره شرکت رنگ کنیتکس تهران در اختیار شما قرار داده باشیم.

رنگ کنیتکس تهران عمده

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما