فروش کاهگل دیلم ارسال مستقیم از کارخانه

کاهگل دیلم را چگونه بر روی دیوار اجرا کنیم؟

سالهاست که از کاهگل های سنتی که از خاک و کاه تشکیل می شود، استفاده نمی گردد. کارخانه های متعددی در شهر های گوناگون در حال تولید ماده ای به نام کاهگل صنعتی هستند که بعد از نصب بر روی دیوار شباهت بسیاری به کاهگل سنتی دارد. کاهگل دیلم یکی از کاهگل های مصنوعی است که دارای ویژگی های بارزی هم چون مقاومت های بالا در مقابل نفوذ آب به داخل بافتش است.

ممانعت از ورود رطوبت و آب به داخل پوشش کاهگل دیلم به اندازه ای است که آن را عایق رطوبت می دانند و در واقع جنس مواد تشکیل دهنده آن چنان پیوستگی به خود و چسبندگی به لایه زیرین دارد که اجازه ورود هیچ ذره ای به داخل لایه زیرین را نمی دهد. یکی از دلایل پر مصرف بودن کاهگل دیلم نحوه استفاده ساده آن است و آماده سازی آن نیز بسیار آسان است. فروش کاهگل دیلم در سال بسیار زیاد است و دلیل آن مزیت های بسیار زیادی است که دارد.

نحوه  قرار گیری  کاهگل دیلم بر روی دیوار چندان سخت نیست و یک لایه ای از این خمیر بر سطوح دیوار کشیده می شود و اگر دارای سوراخ یا  سطح ناهمواری بر روی دیوار باشید این خمیر ضخیم همه قسمت ها را یکسان پوشش می دهد و سطح صافی را ایجاد خواهد نمود. آماده سازی این کاهگل با رقیق کردن و اضافه کردن اندکی مواد نگهدارنده است. کار اصلی  تولید این ماده در کارخانه های صنعتی می باشد. این در صورتی است که کاهل های سنتی  باید با دست و در محیط کار آماده می گشت. شرایط محیطی و مصالح استفاده شده در ساختمان های جدید نیز اجازه استفاده از کاهگل های سنتی را نمی دهد به همین دلیل است که تولید کننده کاهگل دیلم درخواست های بسیار زیادی را برای خرید این محصول دارند.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل مصنوعی مازندران

خرید کاهگل دیلم
خرید کاهگل دیلم

فروش کاهگل صنعتی از طریق عرضه مستقیم

برای دسترسی ساده و آسان مشتریان به کاهگل دیلم، تولید کننده این محصول عرضه مستقیم و بدون واسطه آن را در نظر گرفته است که مشتریان می توانند با این شیوه از خرید کاهگل صنعتی را با قیمت بسیار مناسبی تهیه نمایند. برای افرادی که در پروژه های عظیم ساختمانی هستند خرید عمده این محصول از طریق تولید کننده بسیار مقرون به صرفه است. روش های دیگری نیز وجود دارد که می توان این محصول را با قیمت مناسب تری تهیه نمود. یکی از آنها فروش اینترنتی است. برخی از فروشگاه های مجازی بدون واسطه از تولید کنندگان کاهل مصنوعی را به فروش می رسانند که موجب  کاهش قیمت این ماده خواهد شد. کاهگل ضد آب نسبت به محصولات مشابه دارای قیمت مقرون به صرفه ای می باشد.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل اهواز ضدآب و قابل شستشو

فروش کاهگل دیلم
فروش کاهگل دیلم

کاهگل دیلم بهترین محافظ نمای ساختمان

زمانی که کاهگل دیلم را روی نمای ساختمان به عنوان پوشش استفاده می کنید با وجود لایه نسبتا ضخیمی که دارد، می تواند محافظ بسیار خوبی بر روی مصالح استفاده شده در نمای ساختمان باشد. به دلیل عایق بودن این ماده از نفوذ آب جلوگیری می کند و موجب می شود تا سال ها این  نمای ساختمان سالم باقی بماند و نیاز به ترمیم و بازسازی نخواهد داشت. این کاهگل عایق حرارتی نیز می باشد و به همین دلیل در برابر حرارت و اشعه های خورشید سالم باقی می ماند. جنس محکم و بااستحکام این بافت کاهگلی موجب شده تا در برابر انواع فشار ها نیز مقاومت داشته باشد. فروش بالای این کاهگل صنعتی دلیل مزایای بسیار زیادی است که این ماده برای پوشش ساختمان ها دارد. علاوه بر این مشتریان می توانند انواع رنگ ها را بنا به سفارش مورد نیاز خود سفارش بدهند. این کاهگل به عنوان یکی از بهترین مواد موجود در بازار برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است.  

کاهگل دیلم همچنین قابل ارسال به همه شهرستان استان بوشهر از جمله : بوشهر ، بیدخون ، برازجان ، دیر ، عسلویه ، جم ، دلوار ، خورموج ، گناوه ، نخل تقی ، کنگان ، سیراف و … می باشد .

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب تهران

قیمت کاهگل دیلم
قیمت کاهگل دیلم

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس مدیر فروش: 09129723451

شماره تماس دفتر: 02128423451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما