فروش کاهگل مصنوعی مازندران

مزایای خرید مستقیم کاهگل مصنوعی مازندران

کاهگل مصنوعی مازندران را می توان با روش های مختلفی خریداری نمود. کارخانه های تولید کننده این برند که اغلب در شمال کشور قرار دارد، امکان دسترسی آسان به این محصولات را فراهم آورده اند. کاهگل مصنوعی مازندران یکی از انواع کاهگل های صنعتی می باشد.

فروش مستقیم این کاهگل صنعتی از درب کارخانه روشی مطمئن برای خرید است  و معمولا  افرادی که سفارش هایی با  حجم بالا دارند این نوع خرید را انتخاب می کنند زیرا ارسال سریع از مبدا و دریافت به موقع  را خواهند داشت و با وجود تعدد برند های نامرغوب در بازار محصول اصل به دست مشتریان خواهد رسید.

کاهگل مصنوعی مازندران دارای مزیت های بسیار زیادی است و از مهم ترین آن می توان به عایق بودن آن اشاره نمود. مکان هایی مانند شهر های شمالی کشور که دارای آب و هوای شرجی هستند و میزان رطوبت بسیار بالا است کاهگل مصنوعی مازندران گزینه بسیار مناسبی برای نمای ساختمان است.

زیرا این ماده عایق رطوبت است و از ورود رطوبت  به داخل بافت خود جلوگیری می کند. فروش مستقیم از درب کارخانه برای اکثر نقاط ایران انجام می شود و قیمت این محصول در این روش بسیار ارزان تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: کاهگل ضد آب کیش با اجرای آسان

خرید کاهگل مصنوعی مازندران

معماری مازندران

در استان مازندران و سایر شهرهای سواحل دریای خزر بارندگی بسیار زیاد است؛ بنابراین باید در معماری و  انتخاب مصالح این موضوع را در نظر گرفت. بهترین روش؛ استفاده از طبیعت است؛ به این معنی که باید مصالح را از طبیعت گرفت. در این صورت معماری با اقلیم و آب و هوا سازگار خواهد بود.

در مازندران از خشت یا چینه گلی و ملات کاهگل در پوشش دیوارها استفاده می شده است. البته در برخی موارد به جای کاه از پوست خرد شده برنج و یا نی های خرد شده در ترکیب کاهگل استفاده می کردند. گِل در طبیعت فراوان یافت می شود در ضمن به عنوان عایق حرارتی و رطوبتی می توان از آن استفاده کرد.

گل رس موجود در ترکیب باعث جلوگیری از نشت رطوبت به داخل ساختمان می شود. در قدیم کمی نمک به آب ملات کاهگل اضافه می کردند. زیرا نمک رطوبت را جذب کرده و در خود نگه می دارد بنابراین ملات حالت خمیری پیدا کرده و جلوی عبور آب گرفته می شود. بسیاری از این خانه ها بنا به دلایلی هویت و اصالت خود را از دست داده اند.

خرید اینترنتی کاهگل ضد آب مازندران را  با ما تجربه کنید

فروشگاههای مجازی در فضای اینترنتی بسیار گسترده شده است و انواع وسایل و ابزار با این روش به فروش می رسد، انتخاب با این روش ها ساده است و اطلاعات و توضیحات این محصولات نیز در سایت  فروش وجود دارد.

باید به هنگام خرید به مجوز سایت دقت کنید تا از مکان معتبری خرید انجام دهید. زمانی که کاهگل مصنوعی مازندران را با روش های اینترنتی سفارش می دهید در زمان بسیار کمی برای شما ارسال می شود. کاهگل های صنعتی دارای تنوع زیاد شده اند و علت آن استقبال بی نظیر مردم از این محصول می باشد.

برند های گوناگونی مانند برند کاهگل مصنوعی مازندران نیز دارای کیفیت بسیار خوبی است و  به همین دلیل از میان انواع نام های تجاری شناخته شده می باشد. با جستجویی در اینترنت  می توانید به فروشگاه هایی دست یابید که در حال فروش کاهگل مصنوعی مازندران هستند.

در زمان خرید باید از داشتن مجوز سایت ها مطمئن باشید تا محصول اصل کارخانه را خرید نمایید. انتخاب ساده همراه با مشاهده نمونه های کار شده بر روی نمای ساختمان و همچنین اطلاعات طریقه مصرف در این سایت ها و بالاهص سایتهای مجموعه رنگ فرداد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل ضد آب بوشهر

فروش کاهگل پلیمری مازندران

مزایای کاهگل‌مصنوعی مازندران

در واقع کاهگل مصنوعی مازندران کاملا ضد آب است و برای عایق کاری رطوبت بسیار مناسب می باشد. همچنین کاهگل مصنوعی مازندران به عنوان یک عایق حرارتی عمل کرده و مانع از نفوذ سرما و گرما به داخل ساختمان می شود.

مواد سیلیکونی مانند چسب ذرات گل رس را به هم می چسباند و موجب می شود پوشش حاصل در اثر بارش باران آسیبی نبیند. خاصیت چسبندگی بالای کاهگل مصنوعی مازندران باعث می شود، ملات به راحتی در خلل و فرج سطح و ترک ها نفوذ کند.

با این کار علاوه بر بالا رفتن مقاومت ملات؛ استحکام بنا نیز افزایش می یابد. به این ترتیب نیاز به بازسازی و مرمت مداوم ندارد. زیرا عمر مفید پوشش های کاهگل مصنوعی مازندران بسیار بالا است.

بر روی کلیه سطوح از جمله فلز، سنگ، چوب، شیشه، گچ، آجر، یونولیت، سرامیک، سیمان، خشت و… می توان کاهگل مصنوعی مازندران را اجرا کرد. در صورتی که کاهگل سنتی این قابلیت را ندارد. در واقع برای بازسازی و نوسازی با کاهگل سنتی، ملات جدید باید با ملات‌های قبلی هماهنگی و تطابق داشته باشد در غیر این صورت ملات جدید روی سطح نچسبیده و می ریزد.

کاهگل مصنوعی مازندران در رنگ های مختلفی تولید می شود و در برابر نور خورشید، باران های اسیدی و سایر عوامل اینچنینی بسیار مقاوم و پایدار است. بر خلاف برخی از مصالح جدید کاهگل مصنوعی مازندران  هیچ گونه آلودگی و خطری برای طبیعت ندارد و با محیط زیست کاملا سازگار است. حلال این ملات آب است و به همین دلیل استفاده از آن بسیار آسان است و احتیاجی به تجهیزات ایمنی و حفاظتی ندارد.

برای اجرای کاهگل مصنوعی مازندران فقط کافی است از ابزار ساده ای مانند ماله، غلطک، قلم مو یا پیستوله استفاده کرد و یک سطح صاف، یکدست و بدون ترک خوردگی ایجاد نمود.

بازسازی ساختمان ها با  کاهگل قابل شستشوی مازندران

کاهگل های مصنوعی ظاهرا شبیه به کاهگل های سنتی می باشد. این کاهگل ها بر خلاف نوع سنتی و قدیمی  که حاوی آب و سیمان و کاه و پودر سنگ های معدنی است از مواد صنعتی شیمیایی می شود که ماندگاری بالایی بر روی دیوار ها دارد. کاهگل ضد آب مازندران بر روی نمای ساختمان دارای شکل و رنگ زیبایی است و عایق رطوبت نیز می باشد. در برابر شرایط دیگری مانند دمای بالای محیط یا اشعه های خورشید نیز مقاومت دارد.

فروش کاهگل مصنوعی مازندران با توجه به ویژگی های مهم و  مناسب و همچنین قیمت آن  در مقایسه با مواد و مصالح دیگر بسیار زیاد است. کاهگل مازندران پوشش پودری و ملاتی است که بعد از قرار گرفتن بر روی نما لایه نسبتا ضخیمی را ایجاد می کند و بسیار سخت می شود هرگونه ناصافی روی دیوار با این کاهگل پوشانده می شود و  ماده ای است که طرفداران زیادی دارد.

کار کردن با این محصول ساده است و آماده سازی آن برای  بکار بردن در ساختمان  سخت و پیچیده نیست و با ابزاری مانند ماله بر روی دیوار کشیده می شود. برای سال های طولانی این کاهگل بر روی دیوار باقی می ماند و به همین دلیل می تواند در مرمت آثار تاریخی پر کاربرد باشد.

کاهگل مصنوعی مازندران همچنین قابل ارسال به تمام شهرستان های استان مازندران از جمله : آمل ، بابل ، بابلسر ، بهشهر ، ساری ، رامسر ، سوادکوه ، جویبار ، چالوس ، کلاردشت ، سواد کوه شمالی ، سیمرغ ، تنکابن ، عباس آباد ، فریدون کنار ، قائمشهر ، گلوگاه ، محمود آباد ، میان دورود ، نکا ، نوشهر ، نور و … می باشد .

در حال حاضر محصول کاهگل ملاتی ضد آب فرداد در استان مازندران دارای نمایندگی می باشد و عزیزان مازندرانی می توانند به صورت مستقیم از نمایندگی به صورت حضوری و یا تلفنی خرید نمایند.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما