قیمت رزین اپوکسی تهران و فروش آن

قیمت رزین اپوکسی تهران ، ارزان­تر از همه جا

قیمت رزین اپوکسی تهران شاید به دلیل خرید از منبع آن قیمت به نسبت پایین­تری در مقایسه با سایر مراکز استان داشته باشد ولی دقت داشته باشید که قیمت رزین اپوکسی تهران فقط از نوع صنعتی که منحصرا توسط کارخانه­ ی پتروشیمی خوزستان تولید می­شود نسبت به نمونه ­های خارجی ارزان­تر است و مابقی انواع که از کشورهای چین، تایوان و کره وارد کشور می­شوند قیمت به مراتب بالاتری دارند.

چنانچه در داخل کشور قصد داشته باشند با تولید پایه ­ای قیمت رزین اپوکسی تهران با مصارف دکوراتیو، تزئینی، هنری و غیره را پایین بیاورند تقریبا بی فایده است چرا که هزینه­ ی وارد سازی دستگاه­ها و تجهیزات مربوطه به شدت قیمت نهایی تولید رزین­های اپوکسی را بالا می­برد و در نتیجه خرید آن اصلا جنبه­ی اقتصادی مثبتی نخواهد داشت.

همچنین شاید با خود این فکر را داشته باشید که چرا از رزین طبیعی استفاده نکنیم؟ رزین طبیعی ناخالصی زیادی دارد و رزین­های مصنوعی پلیمریزه شده که ناخالصی آنها حذف شده باشد کارایی و عملکرد بسیار قوی­تر و بهتری دارند و اتفاقا همین امر سبب کاربرد گسترده­ی آن شده است به همین دلیل مشاهده می­شود که از رزین اپوکسی در مصارف صنعتی گوناگون و غیره استفاده­ی زیادی می­شود و همین امر یکی از دلایل افزایش قیمت رزین اپوکسی تهران نیز بوده است.

مدتی است که انواع مختلفی از رزین اپوکسی وارد بازارهای داخلی شده اما نوعی که مرغوب­ترین کیفیت را داشته باشد، نوعی است که حاوی بیس فنول و اپی کلروهیدرین باشد و درصد کمی تا حد 15% را نیز مواد دیگری مانند روان کننده و غیره به منظور تشدید ویژگی­های مثبت رزین تشکیل می­دهند به همین قیمت رزین اپوکسی تهران از این نوع بالاتر از سایر انواع خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر درباره ی مرکز فروش رزین اپوکسی سایر مقالات سایت را مطالعه بفرمایید.

قیمت رزین اپوکسی تهران ، ارزان­تر از همه جا
قیمت رزین اپوکسی تهران در صنایع خودروسازی

انواع قیمت رزین اپوکسی

قیمت رزین اپوکسی تهران بسته به نوع رزین قیمت متنوعی دارد که حتما موقع خرید باید به آن توجه داشت که این تنوع رزین به دلیل تنوع در درصد اجزای تشکیل دهنده و نوع کاربرد مورد انتظار است.

  • بتونه:

قیمت رزین اپوکسی تهران از نوع بتونه تقریبا هر کیلوگرم 26500 تومان است که کاربردهای متنوع آن سبب افزایش قیمت آن نیز شده است. تقریبا برای هر 1 متر مربع با ضخامت یک میلیمتر 1.5 کیلوگرم از آن مورد نیاز است لذا در متراژ بالا قیمت رزین اپوکسی تهران از این نوع بالا می­رود.

اما کاربرد نوع بتونه رزین اپوکسی نیز کم نیست تا حدی که از آن برای پر کردن و یکسان سازی سطوح مختلف افقی و عمودی، محکم سازی سازه­ها و پر کردن ترک خوردگی­ها و ایجاد سطحی چسبنده در داخل شیارها و شکاف­ها استفاده می­شود تا جایی که به آن اپوکسی ترمیم کننده هم به آن گفته شده در برابر عوامل شیمیایی و مکانیکی و حتی گرما و حرارت دیدن مقاوم است به همین دلیل قیمت رزین اپوکسی تهران از نوع بتونه منطقی است.

  • پرایمر:

پرایمر در هر جایی و از هر ماده­ی اولیه­ای که باشد نقش آماده سازی سطوح برای ماده­ی اصلی را دارد. قیمت رزین اپوکسی تهران از نوع پرایمر مناسب­تر بوده و از آن به عنوان ملات تعمیر کننده برای سطوحی که از جنس بتن هستند و چسبیدن به درزها و پر کردن آنها استفاده می­شود. از پرایمر در زیر رزین اپوکسی استفاده می­شود تا لایه­ی اصلی و نهایی برای مقاومت نسبت به فشارهای خارجی باشد. تقریبا قیمت رزین اپوکسی تهران از نوع پرایمر، حدود 40 هزار تومان برای یک حلب 25 کیلوگرمی است.

  • چسب:

از جمله کاربردها و انواع رزین اپوکسی استفاده از آن به شکل چسب است که قیمت رزین اپوکسی در این نوع بیشتر از قیمت ترکیب رزین با هاردنر می­باشد به نحوی که تقریبا هر کیلوگرم آن حدود 170 هزار تومان است. کاربرد آن در صنایع خودروسازی، هواپیماسازی، ساخت کامپوزیت FRP، صنایع شیمیایی و مقاوم سازی ساختمان­ها بوده و چسبندگی بسیار قدرتمندی ایجاد می­کند.

  • تزریقی:

قیمت رزین اپوکسی از نوع تزریقی که ترکیبی از سخت کننده یا هاردنر، فعال کننده و رزین است برای پر کردگی­های عمیق در عمق بتن و چسبندگی بسیار قوی و همچنین مقاومت عالی نسبت به یک ماده­ی شیمیایی و ضربه بهترین گزینه برای ترمیم و تقویت استحکام سازه ­ها محسوب می­شود.

قیمت رزین اپوکسی تهران از نوع تزریقی به همراه دستگاه پکر یا نیپل را به علت وارداتی بودن کالاها باید استعلام قیمت انجام داد تا قیمت لحظه­ای آن مشخص شود.

  • ملات تعمیری:

قیمت رزین اپوکسی از نوع ملات تعمیری حدود 160 هزار تومان به ازای هر 1.5 کیلوگرم است که برای پوشاندن و بسترسازی سطح بتنی بدون نیاز به پرایمر و حلال استفاده می­شود و برای هر متر مربع 1.5 کیلوگرم از آن با ضخامت 1 میلیمتر نیاز است.

  • ژل خمیری:

قیمت رزین اپوکسی از نوع ژل خمیری برای هر بسته بندی حدود 16 هزار تومان است که برای نصب کردن میلگرد، لمینت و دیگر کفپوش­ها استفاده می­شود.

انواع قیمت رزین اپوکسی
قیمت رزین اپوکسی تهران و تنوع قیمتی آن در اثرهای هنری

قیمت رزین اپوکسی بسته به نوع کاربرد متفاوت است

قیمت رزین اپوکسی بسته به اینکه در چه بخش یا صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد، متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال قیمت رزین اپوکسی تهران که از آن برای زیباسازی و تزئین جواهرآلات استفاده می­شود و یا حتی برای زیباسازی، ترمیم و کاشت ناخن و غیره مورد استفاده قرار می­گیرد بسیار بالاست به نحوی که برای خشک کردن آن از اشعه­ی UV کمک گرفته می­شود. تقریبا به ازای هر 1 و نیم کیلوگرم باید 170 هزار تومان هزینه کرد. (از ما استعلام قیمت جدید بگیرید)

همچنین در صنایع مواد غذایی که از این رزین برای قوطی­های مواد غذایی و کنسروها استفاده می­شود، قیمت رزین اپوکسی تهران نسبت به سایر انواع متغیر است چرا که باید در برابر خوردگی، ورود عوامل آلوده کننده و غیره مقاومت از خود نشان دهد.

در صنایع خودروسازی نیز قیمت رزین اپوکسی تهران متفاوت است به نحوی که به دلیل حساسیت بالای استفاده از آن واردات این نوع رزین با قیمت گزافی انجام می­شود. دلیل آن نیز خاصیت ضد خوردگی و زنگ زدگی رزین اپوکسی است و همین امر سبب افزایش دوم و طول عمر شاسی و کلیه­ی قطعات خودرو می­شود. همچنین با وجود مقاومت بسیار بالا، وزن سبکی دارد و در نتیجه خودرو خیلی سنگین نمی­شود.

در صنایع ورزشی و تفریحی نیز به دو صورت از رزین اپوکسی استفاده می­شود و در هر دو مورد قیمت رزین اپوکسی تهران برای فروش متفاوت است. مورد اول در ساخت وسایل ورزشی و تفریجی مانند چوب اسکی، گلف، تنیس و غیره است تا در برابر فشار و ضربات خارجی مقاومت بالایی نشان دهد. مورد دوم نیز به عنوان کفپوش در سالن­های ورزشی است تا هم در برابر سایش و اشعه ­ی UV خورشید بسیار مقاوم باشد و هم اینکه امکان خط کشی راحت و ضد لغزندگی آن، قیمت رزین اپوکسی با این نوع مصرف را بالاتر برده است.

قیمت رزین اپوکسی بسته به نوع کاربرد متفاوت است
قیمت رزین اپوکسی متغیر برای سالن­های ورزشی

رزین­های اپوکسی به عنوان مقاومت کننده­های قوی در برابر فشار خارجی و داخلی شناخته شده هستند و همین امر سبب کاربرد آنها در صنایع هوافضا برای ساخت بدنه­ی راکت­ها و سفینه­ها شده است. قیمت رزین اپوکسی تهران برای این بازار هدف نسبت به سایرین کاملا متغیر و قطعا بالاتر است چرا که حساسیت بسیار بیشتری دارد.

بد نیست بدانید که به رزین اپوکسی، رزین بهداشتی یا بیمارستانی هم می­گویند! دلیل آن نیز همانطور که حدس می­زنید عدم امکان تکثیر و رشد عوامل بیماری زا بر روی این سطوح است و همین امر قیمت رزین اپوکسی را برای مصارف بالینی و کلینیکی تغییر داده است. ضمنا با توجه به لیز و لغزنده نبودن سطوح امکان حرکت دادن تخت بیمار و غیره بر روی آن بدون ایجاد مشکل ممکن خواهد بود.

برای تزئین چوب و لوازم دکوری منزل نیز در صورتی که مایل باشید می­توان از رزین اپوکسی استفاده کرد اما حتما توجه داشته باشید که چنانچه هنگام خرید، هاردنر از قبل با آن میکس شده باشد کار راحتی خواهید داشت در غیر این صورت توجه داشته باشید که قیمت رزین اپوکسی برای چوب بدون هاردنر محاسبه شده است و حتما طبق دستورالعمل با یکدیگر ترکیب کنید.

معمولا قیمت رزین اپوکسی مخصوص کار و استفاده بر روی چوب به اندازه­ ی 18 کیلوگرم که هاردنر نیز به نسبت 2 رزین و 1 هاردنر در آن میکس شده، حدود 1 میلیون و 900 هزار تومان است. (قیمتهای روز را از ما استعلام بگیرید)

قیمت رزین اپوکسی بسته به نوع کاربرد متفاوت است
تنوع قیمت رزین اپوکسی تهران با مصارف بهداشتی

طبیعی است که انتظار داشته باشیم که صرف نظر از ویژگی­ها و کاربردهای گسترده ­ی رزین اپوکسی، عوامل متعدد دیگری مانند نوسان ارز، شرکت وارد کننده و کیفیت رزین نیز بر قیمت رزین اپوکسی تهران تأثیر می­گذارند و به همین دلیل سعی کنید تا نوعی را انتخاب کنید که تقریبا نسبت رزین به هاردنر 2 به 1 باشد و متشکل از بیس فنول و اپی کلروهیدرین باشد. با اینکه این حالت قیمت رزین اپوکسی را بالاتر می­برد اما به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا قطعا ارزش خرید عمده و خرد را دارد.

قیمت رزین اپوکسی که در این مقاله به انواع آن اشاره شد بیشتر هدف شفاف سازی در راستای تعدیل سازی قیمت­ها بوده است در غیر این صورت بهتر است هنگام خرید در لحظه­ ی آخر درخواست استعلام قیمت داشته باشید تا طبق آخرین تغییرات قیمت نهایی به شما اعلام گردد.

قیمت فروش رزین اپوکسی در خریدهای عمده قطعا شاهد کاهش خواهد بود که بسته به سیاست­های قیمت گذاری و تخفیف دهی میزان آن متغیر خواهد بود. همچنین توجه داشته باشید که متناسب با هدف خرید خود، رزین مناسب را خریداری کنید چرا که میزان و درصد هاردنر و نسبت اختلاط آن با رزین متغیر است در غیر این صورت کیفیت نهایی رضایت بخش نخواهد بود. قیمت رزین اپوکسی با قیمتی عالی و مقرون به صرفه­ تر را از ما بخواهید.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

قیمت رزین اپوکسی بسته به نوع کاربرد متفاوت است
قیمت رزین اپوکسی متفاوت از سایر مصارف صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما