قیمت رزین اپوکسی دو جزئی

رزین اپوکسی دو جزئی را با قیمت ارزان بخرید

رزین اپوکسی دو جزئی یکی از انواع رزین های اپوکسی است. در واقع این ماده  برای نتیجه بخشی به دو بخش نیاز دارد، ولی انواع دیگر از این ماده وجود دارد که دارای یک بخش می باشد و در معرض هوا خشک می گردد. رزین اپوکسی دو جزئی از دو بخش رزین و سخت کننده یا هاردنر تشکیل شده است. این ماده در سال های اخیر بسیار پر فروش بوده است زیرا در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید رزین اپوکسی دو جزئی  باید برندی را انتخاب کنید که از مرغوب بودن آن  مطمئن باشید و از نظر قیمت نیز برای مصرف کننده مناسب باشد. قیمت رزین اپوکسی با توجه به غلظت این ماده نیز متفاوت خواهد بود. این ماده به یکی از اصلی ترین مواد  قابل استفاده در صنایع تبدیل شده است و در صورت عدم کیفیت  می تواند تاثیر منفی بر روی نتیجه آن محصولات داشته باشد. زمانی که مصرف این محصول بسیار زیاد است بهتر است به شکل عمده خریداری گردد تا در این شرایط با قیمت کمتری نیز به دست صنایع و مشتریان برسد. برخی از فروشگاه هایی که این محصول را بی واسطه از کارخانه خرید می کنند  قیمت رزین اپوکسی دو جزئی را نسبت به بقیه مراکز فروش ارزان تر می فروشند.

بیشتر بخوانید : بهترین مارک رزین اپوکسی شفاف

خرید رزین اپوکسی دو جزئی
خرید رزین اپوکسی دو جزئی

کاربرد های رزین اپوکسی دو جزئی چیست ؟

کاربرد های مختلفی برای رزین اپوکسی دو جزئی در نظر گرفته شده است. یکی از مهمترین آنها استفاده در صنایع چوب می باشد. لایه‌‌ای از رزین بر روی کارهای چوب قرار می گیرد و  مقاومت بالایی را برای آنها ایجاد می کند. رزین از ورود و نفوذ رطوبت به داخل  چوب جلوگیری می کند. این ماده  برای کار های زینتی و تزئینی نیز استفاده می شود و به دلیل شفافیت زیاد زیبایی ویژه ای به این نوع محصولات می دهد. قیمت این محصول با توجه به نوع رزین و غلظت آنها متفاوت است. رزین هایی با شفافیت زیاد دارای قیمت های بیشتری هستند.

حجم های مختلفی از این ماده در فروشگاه ها وجود دارد و هر شخصی با توجه به نیاز می تواند  مقدار مورد نظر خود را خرید نماید. کار کردن با رزین اپوکسی دو جزئی چندان سخت نیست و با تجربه کم می توانید از آن استفاده نمایید. تنها کافی است  طبق دستورالعمل  تولید کننده این دو بخش رزین را با یکدیگر مخلوط نمایید و در صورت نیاز حباب گیری را انجام دهید تا یک پوشش صاف و یکدستی بر روی سطح ایجاد گردد. صنایعی که رزین اپوکسی را به مقدار زیاد در سال نیاز دارند و از مواد اولیه آنها  به شمار می رود می توانند با  خرید مستقیم از کارخانه تولید کننده، این محصول را با قیمت پایین تری خرید نمایند.

بیشتر بخوانید : رزین و هاردنر را از کجا تهیه کنیم

فروش رزین اپوکسی دو جزئی
فروش رزین اپوکسی دو جزئی

رزین اپوکسی دو جزئی چه ویژگی های دارد؟

رزین  ماده ای به شکل مایع است و به دو صورت در طبیعت وجود دارد این ماده یا در معرض هوا خشک می شود و یا  بدون سخت کننده یا هاردنر  نمی تواند از حالت مایع خارج شود. زمانی که هاردنر به رزین اضافه می شود به آرامی سخت و سفت می گردد و بعد از خشک شدن کامل  بسیار محکم و غیر قابل نفوذ خواهد بود و در برابر ضربه نیز شکننده نیست. می توان این ماده را بعد از سخت شدن به راحتی صیقلی نمود. در برابر حرارت هیچگونه تغییری ندارد و به همین دلیل  می تواند  در کار های مختلفی از آن استفاده نمود. نسبت ترکیب کردن این دو ماده بسیار مهم است و اگر درست ترکیب نشوند رزین دارای ویژگی هایی که گفته شد نخواهد بود. خرید رزین اپوکسی دوجزئی باید از نمایندگی های قابل اعتماد انجام شود.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی برای زیور آلات

قیمت رزین اپوکسی دو جزئی
قیمت رزین اپوکسی دو جزئی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما