قیمت رزین اپوکسی چوب در انواع غلظت ها

غلظت های مختلف رزین اپوکسی چوب

رزین اپوکسی نوعی ماده شیمیایی دو قسمتی است که با وجود هر دو قسمت ماده نتیجه خود را نشان خواهد داد. انواع مختلف رزین ها در بازار وجود دارد که هر کدام با توجه به کاربردی که دارند  تولید شده اند. رزین اپوکسی نمونه ای از این محصولات می باشد. رزین اپوکسی چوب دارای غلظت های مختلفی است که برای انواع مختلف وسایل تولید شده در این صنعت استفاده می شوند. رزین اپوکسی که دارای غلظت کمی باشد با سرعت بیشتری خشک می گردد. این رزین ها بسیار شفاف هستند و اغلب در صنایع چوب از این نمونه های محصول استفاده می شود. رزین های استفاده شده در انواع غلظت های این محصول متفاوت است و از نظر کیفیت و نوع رزین هم متفاوت می باشند.

رزین اپوکسی چوب می تواند دارای غلظت هایی با عنوان رقیق ، غلیظ و نیمه غلیظ باشد که با توجه به  نوع و زمان سخت شدن و همچنین میزان پوشانندگی سطح  می توانند در  وسایل مختلفی استفاده شوند. برای آماده کردن این محصول می توان شرایط را بهینه نمود مثلا در دمای بالاتر، غلظت رزین اپوکسی کاهش می یابد و آماده استفاده در کار می شود هرچه رزین اپوکسی رقیق تر شود  با سرعت و روانروی بیشتری روی سطح های چوبی را می پوشاند و یکدست تر می شود.

رزین های رقیق تر بهتر با هاردنر یا سخت کننده ترکیب می گردند و در کیفیت نهایی کار تاثیر گذار خواهد بود. حباب های کمتری در حین ترکیب دو قسمت رزین ایجاد خواهد شد و همه این موارد بر روی قیمت رزین تاثیر گذار است و غلظت ها و نوع مواد اولیه موجب افزایش و یا کاهش قیمت ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی کره ای کاملا شفاف

خرید رزین اپوکسی چوب
خرید رزین اپوکسی چوب

تعیین قیمت رزین اپوکسی بر اساس غلظت

رزین اپوکسی چوب مانند محصولات دیگر با توجه به مواد استفاده شده در داخل آن قیمت گذاری می شود. البته مواد اولیه استفاده شده در آن یعنی رزین ها دارای کیفیت های مختلفی هستند. پلی آمین ها نیز به عنوان سخت کننده در این ماده استفاده می شوند. البته  تمام این مواد برای صنعت چوب دارای تغییرات و بهینه سازی شده است. تمام مراحل تولید و تغییرات در غلظت این ماده به صورت مستقیم بر روی قیمت رزین اپوکسی چوب تاثیر خواهد گذاشت.

برای خرید رزین اپوکسی چوب  باید به  کیفیت ماده دقت نمایید زیرا برای محصول نهایی این صنایع نیاز به زیبایی و کیفیت وجود دارد و  اگر کیفیت  این ماده دو قسمتی مناسب نباشد در وسایل تولید شده در صنایع چوب تاثیر خواهد گذاشت. قیمت های این ماده زمانی که آن  را از تولید کنندگان خرید نمایید، مناسب خواهد بود. لیست  قیمت نهایی و تمام شده این  محصول مهم و ضروری در صنعت چوب توسط تولید کنندگان و نمایندگان اصلی عرضه می گردد. برای اطلاع از  قیمت ها  می توانید با جستجویی ساده لیست قیمت های اصلی را از سایت های  تولید کنندگان  دریافت نمایید.

قیمت های این محصولات با بسته بندی های مختلف در سایت های فروشگاهی وجود دارد. حجم های مختلف این ترکیبات و میزان ماده‌ای که در غلظت های مختلف رزین اپوکسی وجود دارد به طور مستقیم در قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی هنری

فروش رزین اپوکسی چوب
فروش رزین اپوکسی چوب

علت استفاده از رزین اپوکسی در صنعت چوب

رزین اپوکسی چوب دارای ویژگی های بسیار زیادی برای بهتر شدن کیفیت  وسایلی است که از چوب ساخته شده است. این نوع از رزین بی رنگ است و به دلیل شفافیتی که دارند رنگ و یا  طرح زیرین موجود در چوب را نشان می دهد. علاوه بر بی رنگ بودن دارای  جذب رنگ های مختلف نیز می باشد و می توان آن را برای دکور های مختلفی رنگ نمود.

رزین اپوکسی می تواند دارای غلظت های متفاوتی باشد بنابراین در مکان های مختلفی قابل استفاده است. اتصال بسیار عمیق و محکمی با  سطح چوبی دارد. موجب براق شدن سطح چوبی در تمام وسایل تولیدی در صنعت چوب دارد. این ماده در برابر رطوبت و ضربه و فشار بسیار مقاوم است و  وزن بالایی را تحمل می کند. زمانی که در محصولی مانند میز از آن استفاده می شود می توان آن را صیقلی کرد بدون اینکه سطح ایجاد شده توسط رزین دارای خرابی و خراشی گردد. برای تهیه رزین اپوکسی با قیمت های مناسب می توانید خرید از مراکز فروش اینترنتی را تجربه نمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی ایرانی با کیفیت مشابه خارجی

قیمت رزین اپوکسی چوب
قیمت رزین اپوکسی چوب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما