قیمت رنگ پلیمری استخر

رنگ پلیمری استخر عایقی برای دیواره استخر

رنگ هایی که برای استخر ها تولید می شوند دارای جنس های مختلفی هستند و هر کدام کارایی خاصی را دارند. رنگ پلیمری استخر از مواد شیمیایی که  ساختار پلیمری دارد تشکیل شده است.

این رنگ می تواند به دلیل خاصیت  فیزیکی و شیمیایی که پلیمر ها دارد به عنوان عایق هم  مورد استفاده قرار بگیرد و موجب آب بندی دیواره ها گردد. رزین هایی که در رنگ پلیمری استخر  موجود هستند لایه ای سخت و محکم را ایجاد می کنند که به عنوان عایق به شمار می روند.

در هیچکدام از رنگهای استخری لایه ای با این مقاومت و سختی ایجاد نمی گردد. روش های مختلفی برای آب بندی استخر وجود دارد ولی رنگ پلیمری استخر  راه حل  کم هزینه و ساده تری نسبت به بقیه موارد است.

رنگ نسوز آب بندی استخر به دلیل رزین  موجود در آن دارای اتصال محکم به دیواره هایی است که از جنس بتن و یا سیمان  باشند. رنگ پلیمری استخر به داخل شکاف های دیوار و کف استخر وارد می شود و راه ورود و خروج آب را می بندد.

بیشتر بخوانید : فروش رنگ استخری در تهران

خرید رنگ پلیمری استخر
خرید رنگ پلیمری استخر

ویژگی های رنگ پلیمری استخر

از مهمترین ویژگی هایی که برای رنگ نانو استخر می توان در نظر گرفت مقاومت آن در برابر عوامل مختلف محیطی می باشد. مثلا اگر این رنگ در استخر در برابر ضربه و سایش قرار گیرد به راحتی دچار آسیب نمی گردد.

عواملی مانند دمای مختلف محیط نیز نمی تواند ترک و یا پوسته شدن رنگ ضد آب استخر را به همراه داشته باشد. اگر استخر در مقابل نور خورشید باشد و اشعه های خورشید به صورت مداوم به آن برخورد کنند، نمی تواند این لایه رنگی را خراب نماید. موادی مانند کلر یا هر ماده شیمیایی که در استخر استفاده شود، نمی تواند به این رنگ آسیب وارد نماید.

تقریبا یک کیلوگرم از این رنگ برای یک تا 5 متر مربع از استخر کافی است و این نشان دهنده غلظت مناسب این محصول است. این رنگ کاملا یک دست بر روی سطح قرار می گیرد. زمانی که فشار هیدرولیکی  سیالی که در استخر وجود دارد زیاد باشد این رنگ اپوکسی تحمل فشار را دارد. هر گونه خرابی که برای بخشی از رنگ پلیمری استخر ایجاد گردد به راحت قابل ترمیم می باشد. در صورتی که دیوار مورد نظر مرطوب باشد رنگ پلیمری  بر روی آن قابل استفاده خواهد بود. این لایه رنگی ضد جلبک نیز می باشد.

رنگ پلیمری استخر چه کاربردی دارد؟

استفاده از این رنگ با توجه به رشد برخی صنایع در کشور بسیار زیاد می باشد. به عنوان مثال از رنگ پلیمری استخر در استخر هایی که در خانه های ویلائی و یا باغ ها وجود دارد  استفاده  می شود. مخزن های بزرگ آب می تواند با این رنگ پلیمری رنگ گردد و البته  به عنوان عایق و آب بند نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از بهترین رنگ هایی است که در استخر ها و در زیر کاشی های استخر به عنوان عایق  می توان استفاده نمود. این رنگ در برابر عوامل شیمیایی مانند کلر ها می تواند مقاومت داشته باشد و تخریب نگردد. آب بندی انواع استخر ها مانند کولینگ تاور می باشد.

در کشاورزی کاربرد بسیار زیادی دارد و هم برای مخازن آب و هم برای استخر های کشاورزی استفاده می شود. رنگ آب بندی استخر  بر روی ستون های که در آب قرار می گیرد نیز به عنوان آب بند استفاده می گردد.

استخر هایی که در آنها پرورش آبزیان انجام می شود نیز به عایق نیاز دارد و رنگ ضد آب استخر می تواند این نیاز را برطرف نماید. در صنایع رنگ  تنوع محصل بسیار زیاد شده است و  هر کدام از محصولات دارای ویژگی های  است. این محصول  چندین عملکرد را با هم دارد  و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از صنایع می باشد.

بیشتر بخوانید : خرید رنگ استخری به صورت اینترنتی

فروش رنگ پلیمری استخر
فروش رنگ پلیمری استخر

رنگ پلیمری استخر را با قیمت  ارزان بخرید

برای خرید ارزان و مناسب رنگ پلیمری قابل استفاده در استخر می توانید به نمایندگی شرکت های تولید کننده این رنگ مراجعه نمایید و به صورت مستقیم این محصول را خرید نمایید. تخفیف های ویژه و بسیار مناسب این نمایندگی ها و یا شرکت های تولید کننده برای افرادی که خرید عمده این محصول را دارند بسیار مناسب است. فروشگاههای اینترنتی گزینه دیگری است که این رنگ را با قیمت مناسب به خریداران می فروشد.

 

قیمت رنگ نانو استخر در میان رنگ های دیگر استخر بسیار مقرون به صرفه است و با توجه به کارایی و  ویژگی های بسیار خوب این رنگ  می توان  آن را  به عنوان یکی از بهترین محصولات صنعت رنگ نام برد. نمایندگی های اصلی تولید کنندگان این رنگ روغنی در تمام شهرها وجود دارد  و مشتریان می توانند در  زمان کمی این محصول را  خرید نمایند.

بیشتر بخوانید : رنگ استخری نانو ، قیمت و اطلاعات فنی

قیمت رنگ پلیمری استخر
قیمت رنگ پلیمری استخر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما