قیمت فروش کاهرنگ به صورت مستقیم از کارخانه

قیمت فروش کاهرنگ به صورت مستقیم از کارخانه مطمئنا بسیار ارزانتر از خرید از دلال ها و سایر قسمت هاست. امروزه با توجه به افزایش زندگی ماشینی و زندگی در خانه های فلزی و آهنی بسیاری از افراد می خواهند که در خانه های قدیمی برای مدتی زندگی کنند یا به رستوران هایی می روند که به سبک و سیاق خانه های قدیمی ساخته شده است. برای این منظور کاهرنگ هایی را ایجاد کرده اند که همانند کاهگل های سنتی عمل می کند و نمایی مانند خانه های قدیمی را به ساختمان ها می دهند. شما می توانید با خرید کاهرنگ ها از آن به عنوان رنگ استفاده کنید. قیمت فروش کاهرنگ ها متفاوت است. انواع مختلفی کاهرنگ در بازار وجود دارد که با خرید هر کدام از آنها می توانید نمایی متفاوت به ساختمان خود بدهید. قیمت فروش کاهرنگ را می توانید مستقیما از کارخانه های تولیدی بپرسید و هر کدام که مطابق با بودجه شماست را خریداری نمایید. به کاهرنگ، کاهگل نانو نیز گفته می شود. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع کاهرنگ ها و قیمت فروش کاهرنگ آشنا کنیم.

قیمت فروش کاهرنگ قرمز

کاهرنگ قرمز و قهوه ای از جمله کاهرنگ هایی هستند که کاربرد بیشتری نسبت به سایر کاهرنگ ها دارند بنابراین این احتمال می رود که قیمت فروش کاهرنگ قرمز و قهوه ای بیشتر از سایر کاهرنگ ها باشد. البته خرید و فروش کاهرنگ بسته به میزان نیاز مشتری است و مشتری میتواند مقدار مورد نظر خود را از کارخانه سفارش دهد ولی باید قبل از سفارش قیمت فروش کاهرنگ را بداند. کاهرنگ قرمز زیبایی خاصی را به بنای شما می دهد. همچنین می توان از آن به عنوان دکوراسیون های مسکونی یا تجاری استفاده کرد. شاید به این فکر کنید که قیمت فروش کاهرنگ سنتی ارزانتر است ولی باید مواردی را در رابطه با کاهرنگ سنتی در نظر بگیرید. در واقع کاهرنگ یا همان کاهگل سنتی و طبیعی تنها یک رنگ بیشتر ندارد و تنوعی در آن نیست. اما کاهرنگ های صنعتی تنوع رنگ دارند و همین امر موجب درخواست بیشتر برای خرید کاهرنگ صنعتی شده است.

می توانید با مراجعه به کارخانه ها و شرکت ها قیمت فروش کاهرنگ صنعتی را جویا شوید. البته استفاده از کاهرنگ صنعتی مزیت هایی دارد که باعث به صرفه بودن آن می شود. خرید کاهرنگ قرمز امری سلیقه ای است. هر کسی با توجه به مکانی که مد نظر دارد قیمت فروش کاهرنگ متناسب با آن را جویا می شود. می توانید کاهرنگ قرمز را به صورت مستقیم از کارخانه با توجه به شهری که درآن زندگی می کنید دریافت کنید و قبل از سفارش می توانید به صورت تلفنی قیمت فروش کاهرنگ را جویا شوید. از کاهرنگ قرمز در هتل ها، رستوران ها، کافه ها، فضاهای شهری، تفرجگاه ها، ویلاها و …. استفاده می کنند.

می توانیم بگوییم که با ساتفاده از کاهرنگ قرمز در عین سنتی بودن می توانید فضایی مدرن را ایجاد کنید. این کاهرنگ ضد آب است و می تواند در شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت کند. استفاده از کاهرنگ هیچ محدودیتی ایجاد نمی کند و می توانید برای مدت طولانی از آن به عنوان نمای ساختمان خود استفاده کنید.

قیمت فروش کاهرنگ قرمز

شرکت های مختلف کاهرنگ های متفاوتی را با قیمت های مختلفی ارائه می دهند. بهتر است قبل از خرید اطلاعاتی درباره ی قیمت فروش کاهرنگ داشته باشید. در واقع کاهرنگ که همان کاهگل مصنوعی است از ترکیب پودر سنگ با رنگ طبیعی، کاه طبیعی و نوعی خاصی رزین به دست می آید که بسیار شبیه به کاهگل طبیعی است.

مزایای استفاده از کاهرنگ

قیمت فروش کاهرنگ معمولا بستگی به کیفیت کاهرنگ دارد. که البته کاهرنگ ها مزایای دارند که ممکن است درجات این مزایا در کاهرنگ ها متفاوت باشد. در زیر می خواهیم به چند نمونه از مزایای کاهرنگ ها اشاره کنیم که اگر قصد اطلاع از قیمت فروش کاهرنگ را داشته باشید، بدانید که کاهرنگ چه کیفیت هایی باید داشته باشد.

  • قابلیت استفاده ی کاهرنگ ها بر روی تمامی سطوح
  • اجرای سریع و راحت
  • آماده برای مصرف
  • ثبات رنگ در طولانی مدت
  • پوسته پوسته نشدن در گذر زمان و سرد و گرم شدن
  • ضد آب
  • قابلیت شست و شو
  • پایدار بودن در برابر مواد خورنده
  • صرفه ی اقتصادی
  • سریع خشک شدن
  • دارا بودن رنگ های مختلف
  • قابلیت تنفس لایه های زیرین
  • بدون بو بودن
  • بدون ایجاد گرد و غبار
  • انعطاف پذیری
مزایای استفاده از کاهرنگ

بهتر است قبلا از اطلاع از قیمت فروش کاهرنگ از این کیفیت ها به خوبی مطلع باشید و از فروشنده یا کارخانه ای که قصد خرید کاهرنگ از آن را دارید در مورد این مزایا و کیفیت ها سوال کنید. اگر کاهرنگی را که خریداری می کنید فاقد کیفیت مناسب باشد برای شما صرفه ی اقتصادی نخواهد داشت و بعد از مدت کوتاهی دوباره باید مرمت و باز سازی کنید. پس بهتر است که مستقیما از کارخانه رید کنید تا هم قیمت فروش کاهرنگ مناسب تر باشد هم ضمانت خرید داشته باشد و هم از خرید خود مطمئن باشید.

به صورت میانگین هر کیلو از کاهرنگ 2 یا 3 متر مربع از سطح را در بر میگیرد. البته بستگی دارد که چه مقدار ضخامت می خواهید و همچنین به سطح زیر کار نیز بستگی دارد. بهتر است قبل استفاده از کاهرنگ سطح مورد نظر را به طور کامل تمیز کنید. کاهرنگ را با مقدار مشخصی آب مخلوط کنید تا کمی رقیق شود سپس با استفاده از یک ماله آن را به سطح بمالید.

شاید به این فکر کنید که برای سنتی تر شدن کار از کاهگل طبیعی استفاده کنید ولی باید این را در نظر داشته باشید که قیمت فروش کاهگل طبیعی گران تر است. هم چنین کیفیت مطلوب نسبت به کاهرنگ را ندارد و در برخی موارد ضد آب نیست و ایجاد گرد و غبار می کند. شرکت های سازنده ی کاهرنگ تلاش خود را کرده اند که کاهرنگ های صنعتی را تا حد ممکن شبیه به کاهگل های طبیعی بسازند که در عین داشتن مزایای گفته شده شکل ظاهری شبیه به کاهگل طبیعی داشته باشد و استفاده از آن در بناها یادآور خانه های قدیمی باشد.

برای اینکه کاهرنگی که استفاده می کنید کیفیت خود را حفظ کند در هنگام استفاده از آن باید مواردی را رعایت کنید. مثلا در هنگام سرما یا یخبندان اقدام به مرمت و بازسازی نکنید. قبل از استفاده محل مورد نظر را تمیز کنید تا چسبندگی بهتری پیدا کند.

مزایای استفاده از کاهرنگ

بنابراین بهتر است با شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند ارتباط برقرار کنید و از آنها در زمینه ی استفاده از کاهرنگ مشورت بگیرید. بهتر است که قیمت فروش کاهرنگ را مستقیما از کارخانه های تولید کننده جویا شوید. امروزه با توجه به مدرنیته شدن ساختمان ها هنوز هم مردم به دنبال مکان هایی هستند که بتوانند در آن احساس آرامش کنند. استفاده از کاهرنگ می تواند یادآور خانه های قدیمی در گذشته باشد. در حال حاضر به دلیل نوساناتی که در بازار وجود دارد ممکن است قیمت مواد و سایر وسایل ساختمان سازی تغییر کند. برای اطلاع از قیمت فروش کاهرنگ بهتر با تولید کننده ها ارتباط برقرار کنید. همچنین قبل از خرید کاهرنگ می توانید نمونه ی کار با کاهرنگ را در نماها و یا ساختمان های مختلف ببینید و می توانید با جست و جو در اینترنت عکس هایی را که مزبور به نماهای کاهرنگی است ببینید و از قیمت فروش کاهرنگ اطلاع پیدا کنید. با استفاده از کاهرنگ از این زندگی آهنی خارج می شوید و به دنیای گذشته قدم می گذارید.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما