قیمت کاهگل ضد آب و کاهرنگ (فروش و اطلاعات کامل)

قیمت کاهرنگ کاهگل ضد آب پلیمری در مقابل تقدم و برتری آن به نسبت محصولات طبیعی مشابه بسیار ارزان و قابل استفاده در تمامی زمینه ها است. قیمت کاهرنگ کاهگل ضد آب پلیمری بسته به میزان استفاده و سفارش مشتری متغیر است. با این حال میزان استفاده از آن در مرحله اجرا بر روی سطح های مختلف تعیین می شود. بر همین اساس، هر اندازه که نیاز داشته باشید؛ می توانید با توجه به غلظت و اندازه سطح مورد نظر آن را تهیه و بکار بگیرید.

 

مقایسه میزان قیمت کاهرنگ کاهگل ضد آب پلیمری با دیگر رنگ ها در ظاهر و خاصیت های ویژه، خاص بودن و منحصربفرد بودن آن را به اثبات می رساند. پلیمری بودن این محصول عدم تولید و ریزش خاک پس از مدت زمانی مشخص را بوجود می آورد. و باعث می شود تا ظاهر موقعیت مورد نظرتان در قالب های مختلف تنها شکل بنایی کاهگلی یا قدیمی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: کاهگل نانو قم با ضمانت 10 ساله

کاهگل نانو ضد آب
کاهگل نانو ضد آب

قیمت کاهرنگ ضد آب پلیمری

اطلاع از قیمت کاهرنگ کاهگل ضد آب پلیمری با توجه به قیمت های موجود روز بازار کاهگل یا کاهرنگ تعیین می گردد. بسته به میزان خرید کاهگل ضد آب پلیمری، می توانید از آن با توجه به عمر نگهداری و عدم ایجاد مشکلات بهداشتی استفاده کنید.

لیست قیمت کاهگل نانو ضد آب

این لیست قیمت در تاریخ یکم بهمن 1402 ثبت شده است. برای اطلاع دقیق از لیست قیمتها میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.

به همین سبب مدت زمان نگهداری از این محصول برای استفاده های آتی در صنعت دکوراسیون یا ساخت و ساز انبوه می تواند زیاد باشد. در نتیجه خرید آن به میزان مناسب برای هر نوع کارکردی توجیه پذیر است. عمر بالای استفاده و همینطور نگهداری می تواند تاثیر مهمی بر انتخاب مصرف کننده آن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت کاهگل نانو مشهد

کاهگل صنعتی ضد آب
کاهگل صنعتی ضد آب

تولید و فروش ارزان قیمت کاهگل ضد آب پلیمری

فروش بلا واسطه و سرراست ارزان قیمت کاهرنگ کاهگل ضد آب پلیمری مزیت های فراوانی دارد. ترکیب رزین های سیلیکونی این محصول باعث می شود؛ تا بیشترین مقاومت، کیفیت، مرغوبیت، و پایداری در عین توجه به سازگاری با محیط زیست نصیب کاهرنگ ضد آب پلیمری شود.

فروش ارزان قیمت کاهگل صنعتی ضد آب در تمامی شهر های بزرگ و کوچک ایران قابل انجام است. چرا که این کاهرنگ می تواند بدون هیچ ترکیب دشوار خاصی و تنها بر پایه آب جهت اجرا بکار برده شود. و هر شرایطی از سرما تا گرما شدید بر آن قابل نفوذ نخواهد بود. بنابراین اگر به فکر خرید رنگی در ظاهر مختلف و هماهنگ با محیط هستید؛ پیشنهاد ما به شما امتحان نمودن کاهگل ضد آب ( کاهرنگ) می باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت کاهگل هرمزگان ضد آب بدون تغییر رنگ

اجرای کاهگل پلیمری
کاهرنگ ضد آب

 

اجرای کاهرنگ ضد آب نانو

رنگ کاهگل ضد آب یا همان کاهرنگ ضد آب قابلیت اجرا با غلتک را دارد. این محصول ضمانت 10 ساله ضد آب بودن و عدم تغییر رنگ را دارد.

این محصول به صورت قوطی های 10 و 20 کیلویی توسط شرکت رنگ فرداد به بازار عرضه می شود. برای اجرا باید 30 درصد مقدار رنگ،  آب اضافه کرد و سپس با کاه مخلوط کرد و بعد از آن محصول کاملا آماده ی اجراست. (مقدار کاه مورد نیاز به همراه محصول توسط شرکت فرداد برای مشتریان عزیز ارسال می شود)

از مزایای این محصول اجرای بسیار آسان آن است به صورتیکه حتی اگر تا به حال غلتک به دست نگرفته باشید هم می توانید اجرای محصول را خودتان انجام دهید.

در کلیپ زیر نحوه اجرای محصول را نیز میتوانید مشاهده کنید:

 

 

فروش کاهرنگ ضد آب با استفاده از مواد با کیفیت

خرید کاهرنگ کاهگل ضد آب هر سازه ای را مقاوم خواهد کرد. حتی شما می توانید با اجرای آن روی بتن یا دیگر سطوح از تاثیر بی نظیر آن در مقابل بسیاری از مواد و مایعات خارجی که در طولانی مدت بر یک ماده خاص نفوذ می کنند، شگفت زده شوید.

قابلیت نفوذ پذیری این محصول با توجه به دیگر خواص قابل ذکر کاملا نزدیک به صفر است. بیشتر از نیمی از بناهای بازسازی شده و احیا شده قدیمی با استفاده از کاهرنگ اصالت و زیبایی از دست رفته خود را بازیافته  اند. که این مسئله را با توجه به در نظر گرفتن ویژگی های آن می توانیم بسیار ارزشمند بدانیم. بهای پرداختی با توجه به  قیمت کاهرنگ کاهگل ضد آب پلیمری که کاملا به نفع مصرف کننده است؛ کاملا ناچیز خواهد بود.

کاهگل ضد آب پلیمری
کاهگل ضد آب نانو

خرید ارزان قیمت کاهرنگ کاهگل ضد آب پلیمری و آنتی باکتریال

خرید ارزان قیمت کاهگل ضد آب صنعتی و آنتی باکتریال با توجه به استفاده و کاربرد آن در پروژه های بسیار زیادی مانند:

  • ساخت نمای بیرونی و البته داخلی هتل ها و مسافرخانه ها
  • ساخت نمای داخلی و راهروی آپارتمان ها
  • در زیبایی بخشی به ورودی استخر ها و مکان های تفریحی و سرگرمی مشابه
  • گالری های نقاشی و صنایع دستی و دیگر محیط های فرهنگی

کاربرد دارد. همین مسئله تاثیر بسیار شگرفی در خرید کاهگل ضد آب پلیمری دارد.

چرا که خلق نماهای جدید و سنتی به کمک خرید ارزان قیمت کاهگل ضد آب نانو تاثیر بسیار زیادی بر تصمیم گیری مخاطبین و افراد مختلف ساکن در این محیط ها دارد. اگر به دنبال ایجاد فضایی جدید و ابداعی تازه هستید؛ کاهرنگ می تواند بهترین و یکتاترین انتخاب در این رابطه باشد.

 

اطلاعات کامل کاهگل ضد آب و قیمت روز (ویدیو)

در ویدیوی زیر اطلاعات کامل محصولات مرتبط با اجرای نمای سنتی و ضد آب کاهگل را مشاهده میکنید.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

 

2

  1. باسلام موادکاهگل ضدآب مبناکیلویالیترهست هرکیلویالیترچندمترمربع رامیپوشاند قیمتش چنده

    • سلام بزرگوار وقتتون بخیر
      ما دو مدل محصول داریم یکی به صورت ملات هست که کیسه های چهل کیلویی هست و یکی هم به صورت رنگ که قوطی های ده کیلویی هست.
      برای اطلاع از قیمت روز محصول لطفا با شماره 09129723451 تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما