قیمت کاهگل مدرن مناسب باغات و اماکن گردشگری

ساختمان های جذاب گردشگری با کاهگل مدرن

بسیاری از افراد زمانی که به عنوان گردشگر به منطقه ای وارد می شوند به دنبال شکل های سنتی  محیط و یا غذاهای آن منطقه هستند. بنابراین حفظ آثار قدیمی مورد توجه مسئولین می باشد. برای  نگهداری آثار با قدمت و یا شبیه سازی برخی از ساختمان ها و اماکن از موارد مختلفی استفاده می شود. کاهگل صنعتی جدید یکی از این مواد است که به صورت کاملا مدرن و با مواد و ترکیبات شیمیایی  ماده ای کاملا شبیه به کاهگل سنتی را آماده نموده اند. کاهگل مدرن از نظر ظاهری دقیقا شبیه کاهگل  می باشد و رنگ آن یاد آور  کاهگل هایی است که  در ساختمان های قدیمی استفاده می شده است.

مساله مهم  این است که در ساختمان های تازه تاسیس نمی توان از مواد قدیمی برای پوشش نمای ساختمان استفاده نمود و لزوم بکار بردن از کاهگل مدرن کاملا مشخص است زیرا هم از نظر ظاهری یاد آور کاهگل قدیمی است و هم با ساختمان ها و مصالح بکار رفته در آنها بیشتر سازگاری دارد. برای سفره  خانه های سنتی و یا باغ ها از این پوشش استفاده می شود. کاهگل صنعتی به شکل خمیر رنگ است که استفاده از آن بر روی سطوح بسیار ساده می باشد. رنگ بندی متنوع این  ماده  به زیبایی  کار با کاهگل مدرن  خواهد افزود. برای  دکورهای سنتی و یا محیط های قدیمی می توان از رنگ های مختلف آن استفاده نمود و زیبایی های زیادی را برای ساختمان ایجاد نمود.

کاهگل های صنعتی  یا مدرن  می توانند در شرایط محیطی سخت مانند حرارت بالا و یا رطوبت و فشار تحمل پذیری زیادی داشته باشند. بنابراین برای مدت طولانی دوام خواهند داشت. کاهگل مدرن با توجه به تمام قابلیت هایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل مصنوعی اصفهان با ضمانت نامه 5 ساله

"خرید

کم هزینه ترین اجرای نما با کاهگل مدرن

برای محیط های سنتی گردشگری بهترین  موادی که می توان برای نما استفاده نمود تعداد محدودی می باشند ولی بهترین و کم هزینه ترین آنها را می توان کاهگل مدرن دانست که دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت به بقیه موادی است که می توان استفاده نمود. اجرای آن بر روی ساختمان نیز  بسیار ساده و در کمترین زمان ممکن است. این ماده به شکل خمیر رنگی است که با ابزاری ساده به صورت لایه ای ضخیم از پوشش روی نمای ساختمان را می پوشاند و فضای کاملا سنتی را برای گردشگران ایجاد می کند.

از کاهگل مدرن برای بناهای تخریب شده قدیمی نیز استفاده می شود. برای خرید این محصول با قیمت کم روش های مختلفی وجود دارد که مهمترین آن خرید‌‌‌‌‌‌‌ در‌‌‌ زمان هایی است که تولید کنندگان در نمایشگاهها عرضه مستقیم این محصول را دارند و یا به صورت مستقیم خرید از درب کارخانه موجب کاهش قیمت تمام شده برای مشتری می گردد. قیمت این محصول برای افرادی که خرید اینترنتی دارند، نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت. برای دریافت لیست قیمت های کاهگل مدرن می تواند به سایت های تولید کنندگان یا نمایندگان معتبر مراجعه نمایید.

قیمت های این محصول با توجه به نام تجاری تولید کننده و  جنس مواد اولیه آنها نیز تغییر می کند. باید دقت داشته باشید که چه محصولی را خرید می کنید و برای چه محیطی مورد استفاده است. برای محیط های که سرپوشیده نیستند و در معرض انواع عوامل محیطی می باشند، بهتر است از مرغوب ترین نوع از این ماده استفاده شود تا دیر تر دچار خراب و آسیب گردد.

بیشتر بخوانید : اجرای نمای کاهگل نانو

"فروش

چرا باید از کاهگل مدرن در ساختمان های گردشگری استفاده شود؟

ویژگی های منحصر به فرد این ماده موجب می شود  تا از کاهگل مدرن برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان و باغ ها استفاده شود. این ماده اگر در مدت طولانی نیز در برابر بارندگی و رطوبت قرار بگیرد  هیچگونه تغییری نمی کند این در صورتی است که کاهگل های سنتی رطوبت را جذب کرده و  در مواقع بسیار زیادی  گل تولید می گردد و کم کم آثار تخریب مشاهده می گردد. کاهگل صنعتی در مقابل شرایط جوی مختلف هیچگونه تغییری ندارد و اگر در هوای سرد و یا گرم وجود داشته باشد اثری از خرابی بر روی آن ایجاد نخواهد شد. مواد شیمیایی به کار رفته داخل آن آسیبی برای محیط زیست  به همراه نخواهد داشت. این محصول کاملا بدون بو است و همانند کاهگل سنتی  دارای گرد و غبار نمی باشد. نحوه استفاده از آن بسیار ساده است و در کمترین زمان ممکن می توانید ساختمان ها دارای پوشش کاهگل مدرن کنید. یکی از بهترین روش های خرید این محصول خرید اینترنتی است که در کمترین زمان ممکن بهترین محصول را با نازل ترین قیمت دریافت خواهید کرد.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

بیشتر بخوانید : کاهگل ضد آب شیراز به قیمت کارخانه

"قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما