نمای کاهگل با پوشش نانو

نمای کاهگل با پوشش نانو همانطور که از نامش برمی آید، خاصیت نانو را همراه خویش دارد. مواد نانو اصولاً آبگریز هستند و اگر بر روی سطحی در قالب های مختلف و با کاربرد های گوناگون اجرا شوند، آن را دوستدار محیط و عایق بندی خواهند کرد.

به همین سبب اگر به فکر عایق کردن دیوار های ساختمان خود هستید، بهتر است به دنبال خرید نمای کاهگل با پوشش نانو باشید. این نما با پوشش نانو در ترکیب خود خواص بیشماری را جای داده است، که کمک می کند، به طور روزانه و طی سالیان متمادی از خدمات آن بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل مصنوعی کرمان

اجرای نمای کاهگل با پوشش نانو به سادگی

تفاوتی ندارد که سطح مورد نظر قدیمی است یا اینکه جدیدا آن را ساخته اید و به فکر رنگ زدن آن هستید. نمای کاهگل با پوشش نانو به سادگی روی هر دوی این سطوح اجرا می شود، و خواص خود را مقابل چشمان شما قرار می دهد.

تنها باید سطح مذکور قبل از اجرای نمای کاهگلی کاملا تمیز و بدون گرد و خاک باشد. پس از اجرای نمای کاهگل با پوشش نانو هیچ نوع باکتری و میکروبی داخل آن نفوذ نخواهد کرد و شما شاهد افزایش مقاومت درونی سطح طی مدت زمان طولانی خواهید بود.

اما مزیت این موضوع در چیست؟ خب، برای کسانی که بودجه ی زیادی در اختیار ندارد تا به عنوان مثال یک بنای فرسوده را از نو بسازند یا حتی ترمیم کنند، این محصول گزینه ی بهتر و ارزان تری محسوب می شود.

حتی اگر همان ساختمان را بخواهیم با رنگ های جدید و امروزی زیباسازی کنیم، ممکن است مجبور باشیم تا هزینه های بیشتری بپردازیم. اما خرید کاهگل مدرن با پوشش نانو و اجرای آن در کوتاهترین زمان، نه شما را گریبانگیر هزینه های دشوار پیش  رو خواهد کرد و نه اینکه نیاز به متخصص یا مواد بیشتر برای ترکیب و ساخت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل همدان

اجرای نمای کاهگل با پوشش نانو به سادگی

اجرای نمای کاهگل با پوشش نانو روی تمامی سطوح

با توجه به آنچه که تا به اینجای بحث گفته شد، یک خریدار می تواند برای کاهش هزینه ها و بهبود مقاومت سطح مورد نظر با هر میزان عمر، از نمای کاهگل با پوشش نانو استفاده کند. اما باید به خاطر داشت که این محصول روی تمامی سطوح غیر قابل تصور مانند چوب یا شیشه، نیز پایدار می ماند.

با ذکر این نکته دشواری ها و محدودیت های پیش روی شما به عنوان خریدار این محصول برداشته می شود. و بدون وجود دغدغه ی خاصی می توانید این محصول را خریداری کرده و در اندازه ی دلخواه روی تمامی بافت ها با هر جنس و طول عمری، اجرایی نمایید.

به عنوان مثال هنگامی که نمای کاهگل با پوشش نانو روی کامپوزیت اجرا می شود، هیچ نوع آلودگی موجود در سطح شهر به آن وارد نشده، و باعث تمیز ماندن دائمی آن خواهد شد.

اجرای نمای کاهگل با پوشش نانو روی تمامی سطوح

نمای کاهگل ضد آب تکنولوژی در تمام مکان ها

اگر کسی صاحب یک رستوران سنتی باشد، یا به فکر عایق کردن دیوار ها و بخش های بیرونی فضای استخر عمومی باشد، می تواند از نمای کاهگل صنعتی استفاده کند؟ پاسخ مثبت است. فناوری نانو تکنولوژی خاصیت آبگریز و خود تمیز شدن به صورت اتوماتیک را دارا می باشد.

به همین دلیل ساده، مکان های عمومی مذکور می توانند جهت بهبود عمر مصالح و زیبایی، به همراه دوام و کیفیت بالای این محصول آن را در ضخامت های مختلف اجرا نمایند. البته کاربرد نمای کاهگلی فقط به این دو مثال محدود نیست و می توان از آن در تمامی زمینه های ممکن استفاده کرد.

این محصول در هر رنگی که برای کاربرد استفاده شود، روح و شادابی بی نظیری را به آن خواهد بخشید. تهیه نمای کاهگل با پوشش نانو تکنولوژی آسان است، و در اسرع وقت به دست مشتری آن خواهد رسید.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس مدیر فروش: 09129723451

شماره تماس دفتر: 02128423451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما