کاهگل زنجان کاملا ضد آب و قابل شستشو

کاهگل نانو چیست؟

کاهگل جزء قدیمی ترین و اصیل ترین مصالح ایرانی است و به علت سازگاری با انواع اقلیم های مختلف کاربردهای وسیع و فراوانی داشته است. برای بهره مندی از مزایای این ملات سنتی و رفع برخی از عیب ها؛ موادی به کاهگل افزوده شده که منجر به تولید انواع کاهگل مصنوعی شده است. مهمترین موادی که برای اصلاح کاهگل سنتی به ترکیب آن افزوده شده؛ ذرات نانو سیلیکون ها هستند و یک کاهگل کاملا ضد آب با خواص ویژه تولید شده است. کاهگل زنجان نمونه ای از  کاهگل های ضد آب نانو است که در برابر نفوذ رطوبت بسیار مقاوم بوده و ساختاری محکم و یکپارچه دارد.

با توجه به اینکه مواد سیلیکونی خاصیت چسبندگی کاهگل را افزایش می دهند؛ در صورت کم شدن اندازه این رزین ها تا ابعاد نانومتری خواص سیلیکونی خیلی بیشتر می شود. به عبارتی خاصیت چسبندگی کاهگل چندین برابر افزایش می یابد.

چرا کاهگل زنجان دارای فروش بالایی است؟

برای خرید هر محصولی ابتدا به خصوصیات آن توجه می شود و  کاربردی که در ساختمان خواهد‌‌‌‌داشت. پوشش هایی برای  ساختمان در نظر گرفته می شود که علاوه بر زیبایی به جنس و استحکام آن نیز توجه می شود. کاهگل زنجان نام ماده ای است که به دلیل ظاهر بسیار شبیه که به کاهگل های سنتی دارد با این نام شناخته می شود. کاهگل زنجان ماده ای ملاتی شکل است و  جنس بسیار محکمی دارد و بعد‌‌‌‌‌از قرار گیری بر روی ساختمان از مواد زیرین آن محافظت می کند. کاهگل زنجان دارای یک خصوصیت ویژه است و آن هم عایق بودن در برابر آب می باشد.

زمانی که ماده‌ای را به عنوان پوشش نهایی بر روی ساختمان ها استفاده می کنند، باید دارای خاصیت محافظتی نیز باشد. اگر کاهگل های سنتی را با مواد امروزی مقایسه کنیم، می توان به برخی از نقاط ضعف آنها اشاره نمود به این صورت که کاهگل سنتی از خاک و آب تشکیل شده که جنس محکم و مقاومی را ایجاد نمی کند و به همین دلیل است که ساختمان های قدیمی تخریب می شوند و باید مجددا اصلاح شوند.

کاهگل نانو زنجان در برابر رطوبت مانند عایق عمل می کند و این ویژگی موجب فروش بسیار زیاد آن شده است زیرا این ماده توانایی جلوگیری از نفوذ آب به داخل ساختمان را دارد. زمانی که از این ماده استفاده می شود در واقع از ساختمان مراقبت می شود و اگر در برابر باران قرار بگیرد بعد از گذشت زمان تخریب نخواهد شد.

عایق رطوبت بودن از ویژگی های بسیار مهم این محصول است و با استفاده از این پوشش می توان آلودگی های ساختمان را با شستشو پاک نمود بدون اینکه به بافت ساختمان آسیب وارد شود.

بیشتر بخوانید : کاهگل مصنوعی اهواز ارسال مستقیم از کارخانه

خرید کاهگل زنجان
خرید کاهگل زنجان

کاهگل زنجان نیاز به آماده سازی ندارد

این محصول در کارخانه های صنعتی تولید می شود و قبل از اینکه برای پوشش مورد استفاده قرار بگیرد نیازی به آماده سازی ندارد. در کارخانه های صنعتی این ماده تولید شده و  تمام مراحل آماده سازی برای تولید کاهگل صنعتی زنجان صورت گرفته است و صرفا باید این ماده خمیری شکل بر روی  ساختمان قرار بگیرد و نیازی به عملیات آماده سازی نخواهد داشت و با قرار گرفتن بر روی سطح لایه محکمی  ایجاد خواهد شد. برای اینکه این ماده بر روی سطوح قرار داده شود، نیاز به ابزار پیچیده ای ندارد و کار کردن با آن ساده است. در مدت زمان کوتاهی می توانید این ماده را بر روی دیوار نصب کنید و این از ویژگی های مهم این کاهگل نانو است. این ماده در شرایط کاملا استاندارد و با بهترین مواد اولیه تولید می گردد و به همین دلیل دارای مقاومت بالایی است و برای سال های طولانی سالم و بدون خرابی  باقی می ماند. به دلیل تجربیات مصرف کنندگان از این ماده خرید این محصول در سال های گذشته افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید : رنگ کاهگل بوشهر کاملا ضدآب و قابل شستشو

فروش کاهگل زنجان
فروش کاهگل زنجان

نگران شستشوی دیوارهای کثیف نباشید

اگر از پوششی مانند کاهگل ضد آب زنجان استفاده کنید در واقع لایه ای پلیمری را روی ساختمان قرار داده اید که قابل شستشو نیز می باشد. اگر در شهرهایی آلوده زندگی کنید و یا در کارخانه هایی که‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آلودگی های شدید دارد فعالیت نمایید، مشاهده خواهید نمود که نمای ساختمان به سرعت کثیف خواهد شد و اگر ماده ای در ساختمان استفاده شود که قابلیت شستشو نداشته باشد باید دوباره پوشش جدیدی را برای آن ایجاد نمود ولی کاهگل زنجان به راحتی شسته می شود و از مواد شوینده نیز می توان برای نظافت استفاده نمود.

علت فروش بالای این  ماده پوششی مزیت های بیشمار آن می باشد به صورتی که علاوه بر قابلیت شستشو و عایق بودن در برابر مواد شیمیایی و حرارت نیز مقاوم هستند و می توان آن را یک لایه محافظ قوی در نظر گرفت که سال های طولانی بر روی ساختمان باقی می مانند.

کاهگل زنجان همچنین قابل ارسال به تمام شهرستان های استان زنجان از جمله : طارم ، ماهنشان ، سلطانیه ، ایجرود ، ابهر ، خرمدره ، خدابنده و… می باشد .

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب شیراز مستقیم از کارخانه

قیمت کاهگل زنجان
قیمت کاهگل زنجان

ویژگی های کاهگل زنجان

سطوح یکپارچه و ضد آب کاهگل زنجان به عنوان عایق های رطوبتی کاربرد وسیعی دارند. این کاهگل ضد آب قابل شستشو بوده و در اثر ریزش باران آسیب نمی بیند. این کاهگل مدرن به دلیل دارا بودن ذرات بسیار ریز در ابعاد نانو؛ دارای خاصیت خود تمیز شوندگی می باشد. در واقع پوشش کاهگل زنجان جرم نمی گیرد و ذرات چربی، گرد و غبار، دوده و مواد معلق در هوا به سطح آن نمی چسبند و همیشه ظاهری تمیز و درخشنده دارد.

چسبندگی بسیار بالای کاهگل زنجان موجب شده به راحتی روی کلیه سطوح قابل اجرا باشد. این کاهگل نانو منافذ و ترک های سطح را پوشانده و موجب استحکام بنا می شود. سطح حاصل از این کاهگل ضد آب کاملا صاف و یکپارچه می باشد و هیچ گونه ترک خوردگی یا شکافی در آن ایجاد نمی شود. در نتیجه می توان مطمئن بود که هیچ گونه رطوبتی از آن نشت نمی کند.

پوشش های کاهگل زنجان عمر مفید بالایی دارد و در برابر ضربه، شوک حرارتی، تاثیرات محیطی و انقباض و انبساط سریع و همچنین مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند. از این ملات نانو می توان در همه جا استفاده کرد. به طور مثال ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و فضاهای شهری، نماها و دکورهای سنتی و ..  را می توان نام برد.

با توجه به اینکه کاهگل زنجان از چسبندگی بالایی برخوردار است، به راحتی بر روی کلیه سطوح قابل اجرا می باشد. بر خلاف کاهگل سنتی؛ نباید حتما ملات و مصالح از یک جنس باشند. از این نظر به راحتی بر روی سطوح لغزنده مانند فلز، شیشه، کناف، یونولیت، سرامیک و… نیز قابل اجرا می باشد.

کاهگل صنعتی زنجان
کاهگل صنعتی زنجان با کیفیت فوق العاده

روش اجرای کاهگل نانو زنجان

روش تهیه و اجرای کاهگل زنجان بسیار ساده و آسان است. برای کار با کاهگل نانوی زنجان احتیاجی به مهارت و تخصص نیست و افراد بی تجربه نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. در نتیجه هزینه اجرایی نداشته و استفاده از آن کاملا مقرون به صرفه می باشد.

برای تهیه کاهگل زنجان باید طبق دستورالعمل؛ مقداری آب به ترکیب اضافه شود. سپس با استفاده از قلم مو، غلطک و ابزارهای پاشنده مانند انواع پیستوله؛ سطح مورد نظر را پوشش داد. به علت چسبنده بودن این ملات، سطح حاصل کاملا یکپارچه و یکدست می باشد و اثری از ترک خوردگی یا شکاف در آن دیده نمی شود.

کاهگل زنجان در برابر تابش طولانی مدت نور خورشید و اشعه‌ ی فرابنفش خورشید کاملا پایدار است و دچار رنگ پریدگی نمی شود. در برابر حلال های شیمیایی، باران های اسید و مواد خورنده نیز کاملا مقاوم و پایدار است.

از کاهگل زنجان می توان در محیط هایی که نیاز به شستشوی مداوم دارند نیز استفاده کرد. زیرا هم در برابر نفوذ آب مقاوم است و هم در حلال های شیمیایی تجزیه و تخریب نمی شود. در مکان هایی مانند آشپزخانه ها، حمام، سرویس بهداشتی می توان با خیال راحت از کاهگل نانوی زنجان استفاده کرد.

البته با توجه به متراژ، کیفیت کاهگل و افزودنی های به کار رفته در آن قیمت کاهگل زنجان متفاوت خواهد بود. اما با وجود کاهش هزینه های ناشی از زیرسازی، اجرا و بازسازی؛ استفاده از این کاهگل های نانو بسیار با صرفه است. در ضمن پوشش های کاهگلی نانو طول ماندگاری بالایی داشته و نزدیک به 20 سال عمر مفید دارند.

کاهگل نانو زنجان
خرید کاهگل نانو زنجان با ضمانت 10 ساله

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما