کاهگل ضد آب با قابلیت اجرا توسط خریدار

اگر نگاهی به عکس ها و تصاویر کاهگل ضد آب در سطح اینترنت و یا دیگر فضا های شهری بیندازیم، متوجه می شویم که این محصول در عین داشتن شباهت هایی در اجرا، تفاوت های قابل توجهی نیز دارد. یکی از ویژگی های کاهگل ضد آب پس از اجرا این است که مانند یک اجرا با همان رنگ و یا همان بافت در سطحی دیگر نخواهد بود.

اما دلیل آن چیست؟ آیا واقعاً مزایای کاهگل ضد آب در هر بخش خرید، اجرا، و عمر کاربردی، بیش از پیش است؟ قابلیت اجرا کاهگل ضد آب نانو این است که، توسط خریدار یا فروشنده به صورت دستی انجام می پذیرد. بنابراین شما نمی توانید یک طرح و نقش ثابت را از آن انتظار داشته باشید؛ هر چند که رنگ همان شکل باشد و میزان لایه ای که باید روی سطح مورد نظر اجرا شود یک حجم خاص داشته باشد.

قابلیت اجرا با قلمو یا دست توسط خریدار این ویژگی را به کاهگل ضد آب بخشیده است. در صورتیکه در اجراهای سطح شهر می بینیم که، عموماً با پاشش این رنگ زدن انجام می شود. بنابراین فرم یک دست آن بر روی یک ساختمان یا یک بنای فرسوده جهت بازیابی زیبایی و ارتقا ظاهر شهر به خوبی دیده می شود.

پس می توانیم نتیجه بگیریم که نوع اجرا کاهگل در شباهت ها و تفاوت های نهایی آن بسیار موثر خواهد بود. با اینکه عموماً ظاهر کاهگل ضد آب در نهایت یک خروجی را به شما می دهد، اما مانند ظروف و هنر های دستی در مرحله اجرا کمی دستخوش تغییر خواهد شد.

خرید کاهگل ضد آب بدون محدودیت اجرایی و بنیادی

شما می توانید براساس نوع نیاز خود، نازک بودن یا کلفت بودن بافت کاهگل ضد آب در حین اجرا را انتخاب کنید. این موضوع نیز تماماً به سلیقه مشتری برمی گردد. و احتیاجی نیست تا یک قانون کلی در مورد آن اجرا شود. خوبی کاهگل ضد آب این است که شما را درگیر محدودیت ها نمی کند، و با بافت نانو پلیمری خود اجازه کشش سطحی را در حین اجرا به خریدار نشان می دهد.

شما می توانید بسته به نیاز و حجم سطحی که قرار است آن را توسط کاهگل ضد آب بپوشانید تعیین کرده. سپس آن را با آب و در صورت نیاز با کاه مخلوط کنید و با لوازم موجود یا حتی دست آن را بر روی سطح مورد نظر اجرا کنید. در حین اجرا خواهید دید که حتی یک میزان کم از این محصول تا چه حد پوشش دهی سطحی قابل توجهی را در اختیار شما می گذارد. اما اگر به بافتی یک دست و بدون اضافه کردن ( مثلاً کاه) می اندیشید می توانید آن را با پاشش اجرا کنید و یک ظاهر خوش رنگ و لعاب تحویل بگیرید. همین مسئله به شما انتخابی مانند یک تیر و دو نشان عرضه خواهد کرد.

قابلیت اجرا کاهگل ضد آب توسط خریدار می تواند با خدمات ویژه توسط فروشنده هم اجرایی شود. به طبع این مسئله نیز مانند مرحله اجرا توسط خریدار مشابه و متقارن خواهد بود. با این حال پس از خرید، اجرایی شدن آن توسط شما تعیین می شود. عدم نیاز به ماده یا محصولی ثانویه یا بیشتر مزیت مهمی در مورد کاهگل ضد آب محسوب می شود. چرا که عمدتا دیگر رنگ های موجود شیمیایی و عامه پسند باید به صورت تخصصی ترکیب شده و سپس روی سطح مورد نظر در خانه یا محل کار و یا حوزه های تجاری اجرایی شوند.

شما هنگامی که بخواهید حتی یک کاغذ دیواری را برای خانه خود انتخاب کنید باید بجز هزینه مرتبط با خرید آن هزینه های اجرا و اجرت را نیز در نظر بگیرید. اما کاهگل ضد آب فارغ از این ماجرا ها است. این کاهگل با امکان اجرا توسط خود شما، هزینه های بیشتر را کاهش می دهد و در نهایت شما بابت حجمی که از فروشنده کاهگل ضد آب پلیمری خرید می کنید، هزینه ای را می پردازید.

خرید کاهگل ضد آب بدون محدودیت اجرایی و بنیادی

ترکیبات کاهگل ضد آب: دوستدار محیط زیست و طبیعت

سخن از پرداخت هزینه کاهگل مصنوعی به میان آمد. خوب است بدانید که هزینه پرداختی بابت کاهگل ضد آب در مقابل چند کیلویی که شما از خریدار تهیه میکنید بسیار پایین است. جالب نیست؟ اما دلیل این موضوع چیست؟ با توجه به اینکه قیمت اکثر کالاهای مرتبط با حوزه ساختمان رو به افزایش است اما ترکیبات کاهگل ضد آب طوری کنار یکدیگر قرار گرفته است که هیچگونه هزینه گزافی را بابت آن پرداخت نخواهید کرد.

مهمتر اینکه این ترکیبات سازگار با محیط زیست هستند. و برعکس دیگر مواد شیمیایی مشابه در طبیعت باقی نمی مانند و آن را دچار آسیب نخواهند کرد. سازگاری مواد نانو با طبیعت باعث شده است تا عدم جذب خاک در آن بسیار بالاتر رفته و هیچگونه آب و مواد شوینده ای برای شستشوی آن احتیاج نباشد. این موضوع دو مزیت اصلی را در بر دارد. یکی برای کسانی که از کاهگل ضد آب در خانه و تزئینات داخلی ( یا حتی بیرونی ) استفاده می کنند.

این مسئله برای کسانی که نیاز به تمیز کردن محیط خانه خود در زمان های مهمی از سال دارند، کاملاً حل شده تلقی می شود. کاهگل ضد آب با خواص خود هرگونه رطوبت را برای خود تمیز شوندگی خرج می کند و در نهایت آن را به بافت زیرین منتقل نخواهد کرد. هنگامی که این موضوع اتفاق بیفتد، هم عمر بنای مورد نظر افزایش خواهد یافت و هم اینکه شما مانند بسیاری از تجربه های آشنا شاهد پوسته پوسته شدن یا زرد شدن ناحیه رنگ شده نخواهید شد.

این موضوع به غیر از قدرت مقاومت کاهگل پلیمری نشان از استفاده از حداکثر کارایی در شرایط خاص دارد. این موضوع برای خانه ها یا محیط های  کسب و کاری که تمامی اجزاء سریعاً با محیط واکنش نشان داده یا دچار پوسیدگی خواهند شد تا نزدیک به عدد صفر پایین خواهد آمد. شما پس از استفاده چندین ساله از کاهگل ضد آب می توانید برای اقدامات لازم جهت نوسازی یا ترمیم آن اقدام کنید.

اما در عین حال می توانید مطمئن باشید که اگر در شرایط مناسب و بهینه از آن نگهداری کنید هیچگونه اتفاق خاصی پیش آمد نخواهد کرد. و بنابراین کاهگل مصنوعی سالم و مقاوم به عمر دراز خویش ادامه خواهد داد و برای شما مشتری گرامی کارایی لازم را ارائه خواهد کرد.

ترکیبات کاهگل ضد آب: دوستدار محیط زیست و طبیعت

ایجاد کاهگل ضد آب مخلوط یا ایجاد کاهگل ضد آب برجسته؟

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، اجرا کاهگل ضد آب انواع متفاوتی دارد و فقط این رنگ ها نیستند که ظاهر کاهگل پلیمری را تغییر می دهند. پس اجرا آن توسط مشتری به سادگی به صورت کاهگل مخلوط یا کاهگل برجسته امکان پذیر است. در کاهگل مخلوط پلیمری ظاهر آن با کمک کاه ترکیب شده و کاه ها در بخش های مختلفی از سطح دیده می شود.

بنابراین پیوستگی خاصی در آن دیده نخواهد شد. این در حالی است که ظاهر نهایی به دست آمده کاملاً رندوم و تصادفی خواهد بود. بنابراین شما یک اثر هنری در محیط خانگی یا تجاری خود ( در هر حوزه ای) خواهید داشت. اما در اجرا کاهگل ضد آب برجسته حجم بیشتری از کاه مورد استفاده قرار گرفته است. یعنی میزان کاه و کاهگل تقریبا مساوی با یکدیگرند و برعکس حالت مخلوط که میزان کمتری از کاه در ترکیب ابتدایی مورد استفاده قرار می گرفت، در کاهگل برجسته شما در یک مربع 1 در 1 روی سطح مورد نظر حجم بیشتری از کاه را مشاهده می کنید که به شکل برجسته قرار گرفته است.

در تصاویر زیر می توانید به خوبی شاهد تفاوت این دو مورد باشید. در برخی موارد هم بدون کاه، و فقط کاهگل ضد آب روی سطح مورد نظر توسط مشتری یا فروشنده اجرایی می شود. هریک از سه مورد گفته شده کاملاً سلیقه ای است اما در عین حال به مکانی هم که قصد اجرای آن را دارید وابسته خواهد بود.

ایجاد کاهگل ضد آب مخلوط یا ایجاد کاهگل ضد آب برجسته؟

عدم ایجاد محدودیت و عدم نیاز به بودجه بالا برای تهیه و اجرا کاهگل ضد آب

در چایخانه های سنتی و قهوه خانه ها، یا در رستوران هایی که غذاهای کاملاً ایرانی با فضایی قدیمی سرو می کنند، استفاده و اجرا کاهگل ضد آب پلیمری به خوبی دیده می شود. شما می توانید تعداد این فضاهای کسب و کار را بیش تر از انگشتان دست بدانید.

چرا که در سطح ایران به تعداد زیاد پراکنده شده اند. بنابراین اجرا کاهگل مصنوعی فقط به یک شهر یا یک صنف وابسته نیست. در کسب و کار های نامبرده عموماً از کاهگل ضد آب به شکلی ساده یا در فرم مخلوط استفاده می شود. به خصوص اگر یک رستوران سنتی فضای آزاد و باز نیز در اختیار مشتریان قرار داده باشد. پوشاندن دیوار ها و درب ورودی چنین مکان هایی با کاهگل ضد آب مدرن کاملاً زیبا محسوب شده و از سویی دیگر یک استراتژی بازاریابی خاص به شما می آید.

هر فضای کسب و کاری به جز تجهیزات و لوازم خاص خود، به فضایی که تداعی کننده احساسات و حالت مناسب آن باشد نیاز دارد. شما به طبع نمی توانید یک چایخانه سنتی را با فضایی مدرن و رنگ هایی لوکس تصور کنید. چیدمان ظاهری بر روی سطوح و دیوار های این مکان در کنار نوع فعالیت، کمی تو ذوق زننده خواهد بود.

در دنیای امروز که کسب و کار ها به سمت یکسان شدن خروجی و اهداف خود عمل می کنند، استفاده از رنگ ها و دیگر ابزار های کم هزینه اما به صرفه گزینه مهمی محسوب می شود. در شکلی دیگر اگر چنین فضایی را پوشانده از کاهگل ضد آب ( با مخلوطی از کاه) و در حجم و رنگ مناسب تصور کنیم، به نتیجه به مراتب بهتری نسبت به حالت قبلی میرسیم. بنابراین:

  1. ما درک مناسبی از فضا و اهداف کسب و کار با کمک کاهگل ضد آب به مشتری عرضه کرده ایم.
  2. به جای خرج نامرتبط و بیجا از حداقل ترین میزان بودجه جهت خرید کاهگل ضد آب، حداکثر سود را به دست آورده ایم.

بنابراین می توانیم تصور کنیم که نتیجه دلخواه در کوتاهترین زمان در اختیارمان قرار بگیرد. این مسئله حتی در استفاده از کاهگل پلیمری مدرن در خانه ها نیز صدق می کند. درست است که هدف افراد در چنین حالتی کسب سود و خرید توجه بیشتر از سوی مشتری نیست، اما تغییر فضای یک خانه طبعاً با رنگ آن امکان پذیر می شود. به جز رنگ های طبیعی موجود و قدیمی کاهگل مصنوعی شما امکان خرید رنگ های جدید و خاص را نیز خواهید داشت.

عدم ایجاد محدودیت و عدم نیاز به بودجه بالا برای تهیه و اجرا کاهگل ضد آب

اجرا کاهگل ضد آب در سراسر ایران امکان پذیر است

کاهگل ضد آب فقط به یک استان یا یک بخش خاص با آب و هوای ویژه مرتبط نیست. شما در هر نقطه و در دورترین شهر نسبت به مرکز ایران که قرار داشته باشید می توانید به سادگی و در کمترین زمان ممکن کاهگل ضد آب را در حجم و رنگ مورد نظر خریداری کرده و سپس نوع اجرا آن را نیز به دلخواه تعیین کنید. به طبع هر شهر و هر روستا آب و هوای خاص خودش را دارد و این مسئله در انتخاب کاهگل پلیمری هر مصرف کننده ای را به اشتباه می اندازد.

درست است که بازار کاهگل ضد آب و اجرا آن در مرکز ایران و استان های مرتبط بیش از سایر استان ها دیده می شود اما این مسئله به علت درخور بودن این محصول در این شهر ها نیست. استان های شمالی، به خصوص استان های جنوبی نیز می توانند از کاهگل ضد آب برای زینت بخشی و ایجاد سطحی مقاوم و با کیفیت استفاده کنند. استان هایی که آب و هوای شرجی دارند عموماً با گرما و رطوبت بیشتری دست و پنجه نرم می کنند و این موضوع می تواند برای بسیاری از ساختمان های سطح شهر مضر تلقی شود.

اما با روی کار آمدن کاهگل پلیمری ضد آب جای نگرانی وجود ندارد. کاهگل مدرن با خواص متعدد خود اجازه ی افزایش عمر سطح و مصالح به کار برده را می دهد و نمی گذارد تا رسوخ در آن ها به سادگی گذشته امکان پذیر شود. همچنین می تواند خنکی و آرامش گذشته را در خانه های کاهگلی و قدیمی برای شما زنده نماید. در صورتیکه در شرایط آب و هوایی خشک، مرطوب، یا گرم و همچنین سرد زندگی می کنید می توانید از این محصول مقاوم و سازگار با محیط به آسانی استفاده کنید.

اجرا کاهگل ضد آب در سراسر ایران امکان پذیر است

میزان پوشش دهی ملات کاهگل ضد آب فرداد

در اینفوگرافیک زیر به تفضیل در مورد میزان پوشش دهی ملات کاهگل ضد آب فرداد توضیحاتی داده ایم:

⁣* هر کیسه حدود 3 تا 3.5 متر مربع بر روی سیمان پلاستر (زبر)⁣⁣ ⁣⁣

 

* هر کیسه حدود 3 تا 3.5 متر مربع بر روی سیمان نرمه ⁣⁣

 

* هر کیسه حدود 2 تا 2.5 متر مربع بر روی بلوک سیمانی ⁣⁣

-بستگی به میزان شکافهای سطح بلوک دارد ⁣⁣ ⁣⁣ ⁣

 

* هر کیسه حدود 2 تا 2.5 متر مربع بر روی آجر⁣⁣

-بستگی به نوع آجر و شکافهای بین آن دارد ⁣⁣ ⁣⁣

 

* هر کیسه حدود 3 متر مربع بر روی گچ و خاک ⁣⁣

 

⁣⁣ * بر روی سطوحی مثل سنگ و کاشی و سرامیک بخاطر صیقلی بودن قابلیت اجرای ملات وجود ندارد⁣⁣

-بدین منظور یا باید از چسب بتن به همراه محصول استفاده کرد یا از رنگ کاهگل فرداد که مناسب سطوح صیقلی است استفاده کرد.⁣

میزان پوشش دهی ملات کاهگل ضد آب فرداد
میزان پوشش دهی ملات کاهگل ضد آب فرداد

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما