کاهگل قابل شستشو ارزان قیمت

کاهگل قابل شستشو بسیار ماده پرکاربردی در اجرای نمای سنتی محسوب می گردد. قابل شستشو بودن و قابل تمیز شدن مساله ای است، که در دنیای رو به توسعه ما جایگاه خاص خودش را دارد.

در گذشته مصالح ساختمانی و حتی کاهگل عادی و مرسوم غیر قابل شستشو بودند. به همین سبب تمیز کردن آن ها رویایی محال و نشدنی بود، که هر چند افراد مختلف با رعایت اصول بهداشتی یا سعی در تمیز نگه داشتن محیط کار و خانه تلاش می کردند تا از ایجاد لک، خراشیدگی و چسبیدن گرد و غبار به سطوح جلوگیری کنند.

اما عمدتا بعد از مدت زمان مشخصی این نتیجه گیری به جایی نمی رسید. با روی کار آمدن رنگ های قابل شستشو، مانند کاهگل ضد آب هزینه ها و تلاش های ناامید کننده از میان برداشته شد، و زندگی یا کار در چنین محیط هایی آسانتر و بهتر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل صنعتی یزد

فروشگاه رسمی کاهگل قابل شستشو

کاهگل قابل شستشو به استفاده از مواد شوینده قوی و با نفوذ برای از بین بردن یک لک یا چربی نیاز ندارد. چرا که عملکرد اصلی این محصول گریز از پیشامد چنین شرایطی است. کاهگل مدرن عمدتاً سعی در عدم جذب گرد و خاک، لک های قوی یا حتی سطحی و جذب مایعات مختلف دارد.

بنابراین پس از چند سال هم مثل روز اول اجرای خود پاک و تمیز به نظر خواهد رسید. با این حال اگر حس می کنید که نیاز به شستشو آن دارید، تنها با یک دستمال مرطوب بدون هیچ ماده شیمیایی می توانید، به تمیز کردن آن بپردازید.

با استناد به مزیت ذکر شده، خرید کاهگل قابل شستشو استراتژی مناسبی برای مکان هایی به شمار می رود  که عبور و مرور افراد مختلف در آن زیاد است، یا به دلایل مختلف ممکن است محیط سریعاً دچار جرم و چربی شود. فروش کاهگل قابل شستشو در تمامی نقاط جغرافیایی کشور امکان پذیر است. اگر به این محصول نیاز داشته باشید می توانید از آن در:

  • محیط هایی مانند سفره خانه ها و رستوران های بزرگ و آشپزخانه آنها
  • گالری های نقاشی، کتابخانه ها، آموزشگاه های بزرگ
  • ایجاد طرح برجسته برای سقف مکان های مختلف
  • برای دیوار های بیرونی یک ساختمان که در مرکز شهر و آلودگی های غیر قابل اجتناب قرار دارد.
  • حمام های سنتی قدیمی

بیشتر بخوانید: قیمت کاهگل هرمزگان

فروشگاه رسمی کاهگل قابل شستشو

ملات کاهگل قابل شستشو و مدرن

کاهگل قابل شستشو به علت داشتن خواص بی مثال خود می تواند جایگزینی کامل باشد که هرگونه نیاز دیگر به مواد جدید برای ایمن کردن آن را از بین می برد. چرا که بسیاری از رنگ ها و نماهای ایجاد شده در آپارتمان های مسکونی و تجاری به ماده ی دومی نیاز دارند که روی سطح مذکور را بپوشاند، بی رنگ باشدو خواص ظاهری خود را پایدار نگه دارد.

در ضمن هرگونه نیاز جدی تر به ترمیم در مدت زمان کوتاهی را از میان بردارد. ملات کاهگل نانو و مدرن این دوگانگی ها را از سر راه خریدار خویش برداشته، و آن را به شکلی محصولی قابل اعتماد و نوین نگه می دارد.

ملات کاهگل قابل شستشو و مدرن

خرید کاهگل قابل شستشوی همه کاره

اگر قصد تهیه کاهگل نانو را داشته باشید می توانید از نمایندگی های مطرح و مجاز آن در سدد تهیه برآیید. این محصول هیچگونه شوره زدگی و یا لک نمایانی که ممکن است در دیگر محصولات دیده شود را نداشته؛ و برای مناطقی که آب و هوا شرجی و مرطوب است، انتخاب مناسب و مقرون به صرفه ای به شمار می آید.

با خرید کاهگل قابل شستشو می توانید اطمینان داشته باشید که سطوح زیرین آن ضد آب شده و قدرت نفوذ عوامل خارجی در داخل آن به حد صفر کاهش می یابد. این موضوع در کنار ایجاد قابلیت تنفس برای سطوح زیرین، عمر و ماندگاری مصالح را بالا می برد.

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

2

  1. سلام صبح بخیر خیلی عالی ۲۵۰ متر مربع مواد کاهگل چقدر واگر اجرای آن هم انجام بدید چقدر میشه ممنونم

    • سلام بزرگوار
      وقتتون بخیر
      برای راهنمایی بیشتر خدمت شما تماس گرفته می شود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما