کاهگل مصنوعی چیست ؟ محصولی بی نظیر با ضمانت 10 ساله

کاهگل مصنوعی چیست ؟ تصور ما از رنگ های معمولی برای زیباتر کردن و پوشش دادن دیوارهای یک خانه و یا محیط کسب کار، فضای هنری، فرهنگی، ورزشی، یا تفریحی چیست؟ ممکن است در این فکر باشیم که فقط رنگی را برگزینیم، که زیبا و قابل شستشو باشد. یا ساده باشد و کامل! و همچنین هزینه‌ی چندانی هم برایمان نتراشد. به جرات می توان اظهار کرد که کاهگل مصنوعی تمامی این موارد را پشتیبانی می کند و کاملا طبیعی نیز هست.

ماهیت کاهگل مصنوعی چیست؟

شاید بتوان در پاسخ به این پرسش به جرات گفت که کاهگل مصنوعی در عین طبیعی و پایه معدنی بودنش کاملا به روز هم هست. و این مسئله جزء ماهیت جالب این رنگ جدید و کاملا با کیفیت است. برتری کاهگل نانو چیست؟ این برتری را در ترکیب و ساختار آن می توان جستجو کرد. که به راحتی تهیه شده و قابل استفاده است.

رنگ های طبیعی و ساختار آن که کاملا منطبق بوده و این امکان را به خریدار می دهد که حتی برای تزئین یا زیباتر کردن یک سازه از آن بهره مند شود. ماهیت کاهگل مصنوعی غیر سمی است. و این مقوله به شما این اطمینان را می بخشد که زندگی کردن در چهار دیواری مزین با آن، هیچگونه ضرر و زیان جانی را در بر نخواهد داشت. تماس آن با پوست کاملا ایمن است و به این ترتیب هر شخصی می تواند با خیال راحت آن را استفاده نماید.

ماهیت کاهگل مصنوعی چیست؟

قیمت  هر کیسه کاهگل مصنوعی

کاهگل مصنوعی یا همان کاهگل نانو به دو صورت مختلف تولید می شود: 1. ملاتی (پودری) 2. رنگ

ما در مجموعه رنگ فرداد هر دو محصول را با بهترین متریال تولید میکنیم.

محصول ملات کاهگل ضد آب مناسب سطوح ناصاف و زبر مثل بلوک سیمانی، آجر، سیمان زبر و … کاربر دارد و محصول رنگ کاهل نانو مناسب سطوح صاف و صیقلی مثل سطوح سیمان نرمه، سیمان سفید، سطوح رنگ شده، شیشه ، فلز ، چوب و … کاربرد دارد. به صورت کلی میتوان گفت تمامی سطوح رو میتوان با محصولات کاهگل مصنوعی فرداد پوشش داد.

قیمت کاهگل نانو با توجه به انتخاب یکی از دو محصول ملاتی یا رنگی محاسبه می شود.

در زیر عکسهایی از بسته بندی محصولات را مشاهده میفرمایید.

عکس زیر مرتبط با محصول ملاتی کاهگل صنعتی فرداد است.

کاهگل ملاتی مصنوعی فرداد
کاهگل ملاتی مصنوعی فرداد

و عکس زیر مربوط به رنگ کاهگل ضد آب فرداد است.

رنگ کاهگل ضد آب فرداد
رنگ کاهگل ضد آب فرداد

قابلیت تعمیر و نگهداری کاهگل مصنوعی چیست؟

مهمترین موضوعی که باید در مورد پرسش کاهگل مصنوعی چیست؟ پاسخ داده شود این است که توجه کنید، که این رنگ دو خاصیت مهم در خود دارد:

  1. قابل بازگشت بودن
  2. قابل ترمیم بودن

اما این دو ویژگی یا خصیصه به شما کمک می کند تا پروسه ی احیای آن پس از چندین سال استفاده را بسیار سریعتر و آسانتر از آنچه فکرش را می کنید، انجام دهید. قابل بازگشت بودن کاهگل مصنوعی چیست؟ این موضوع بدان معناست که شما می توانید بدون مشکل خاصی آن را استفاده کنید؛ و مطمئن باشید که هیچگونه غلظت یا میزان عجیبی از آن، برای پر کردن بخش عظیمی از یک سطح یا سازه، مد نظر نیست.

لزوم استفاده از کاهگل مصنوعی چیست؟ در کنار توجه به موارد مذکور آنچه در مورد پاسخ به این پرسش اهمیت دارد، ذکر نکاتی است که همواره در مورد بخش اجرایی این محصول نادیده گرفته می شود. این موارد شامل گزینه های زیر هستند:

  • این محصول بی نیازی همیشگی خریدار کاهگل مصنوعی را فراهم می کند.
  • بسیار قوی و محکم، و با این حال انعطاف‌پذیر نیز هست.
  • عایقی سریع در اجرا، با دریافت نتیجه ی عالی است.
  • نرمی فوق العاده ای در مقایسه با خاک رس و کاهگل طبیعی دارد.
  • نفوذ بخار آب در آن به صفر نزدیک است.
  • آرامش بخش است.

قابلیت تعمیر و نگهداری کاهگل مصنوعی چیست؟

دلیل اصلی کاربردی بودن فروش کاهگل مصنوعی چیست؟

برای بهبود مقاومت کاهگل مصنوعی ترکیبات ساده و جالبی بکار رفته است. نمونه‌ های کاربردی آن برای مقاومت جوی، رطوبت شدید یا گرمای طاقت فرسا، و مقاومت در برابر فرسایش های گوناگون آزمون خود را با نتایج عالی پس داده است. این نتایج نشان‌ دهنده افزایش قابل ‌توجه کاهگل مصنوعی در مقاومت و دوام با استفاده از مواد سالم و استاندارد و البته کم‌ هزینه است.

راه ساخت و استفاده از کاهگل مصنوعی چیست؟ کاهگل مصنوعیبا خواص بی نظیر خود به شما اجازه می‌دهد که یک وابستگی یا اتصال محکم (پیوسته) را روی دیوار یا ساختمان مورد نظر پیاده سازی کنید. این مسئله یک عامل کلیدی برای دستیابی به قدرت و توان خوب جداره ی مذکور است. به دلیل خواص و خصوصیات ذکر شده در مورد این محصول می توانید، به آن لقب محصول یا رنگ همه کاره بدهید. قدرت بالای این محصول جای هیچ محدودیتی برای استفاده و کاربری ساده و مفید باقی نمی گذارد.

 

در زیر یک فیلم از نحوه اجرای کاهگل ملاتی مصنوعی فرداد مشاهده میکنید:

 

و همچنین یک فیلم از نحوه اجرای رنگ کاهگل مصنوعی فرداد نیز در زیر مشاهده میفرمایید:

 

 

میزان پوشش ملات کاهگل ضد آب به چه میزان است؟

در اینفوگرافیک زیر توضیحات مفصلی در مورد میزان پوشش دهی هر کیسه ملات کاهگل صنعتی ساخت کارخانه فرداد داده شده است. با توجه به میزان کیفیت محصول و هزینه مصرفی آن، در حال حاضر بسیار به صرفه تر از اجرای خیلی از سطوح به صورت زیر کار می باشد.

* هر کیسه حدود ۳ تا ۳٫۵ متر مربع بر روی سیمان پلاستر (زبر)⁣⁣ ⁣⁣

* هر کیسه حدود ۳ تا ۳٫۵ متر مربع بر روی سیمان نرمه ⁣⁣

* هر کیسه حدود ۲ تا ۲٫۵ متر مربع بر روی بلوک سیمانی ⁣⁣(بستگی به میزان شکافهای سطح بلوک دارد)

* هر کیسه حدود ۲ تا ۲٫۵ متر مربع بر روی آجر⁣⁣ (بستگی به نوع آجر و شکافهای بین آن دارد)

* هر کیسه حدود ۳ متر مربع بر روی گچ و خاک

میزان پوشش دهی ملات کاهگل ضد آب فرداد
میزان پوشش دهی ملات کاهگل ضد آب فرداد

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما