خرید عایق رطوبتی نانو با کیفیت عالی و قیمت اقتصادی

در این مقاله قصد داریم به اهمیت بالای عایق رطوبتی نانو، یکی از جدیدترین روش های عایق بندی بپردازیم.

عایق رطوبتی نانو چیست؟

عایق رطوبتی، انواع زیادی دارد که در حال حاضر در دسترس هستند.

یکی از مدرن ترین راه حل های عایق رطوبتی، عایق رطوبتی نانو است که از کاربرد بسیار زیادی برخوردار است. عایق رطوبتی نانو از ذراتی استفاده میکند که در حد نانو کوچک هستند به این دلیل که بتواند به کوچکترین فضاهای خالی نفوذ کرده و با از بین بردن این فضاها، یک عایق عالی و ماندگار ایجاد کند.

عایق رطوبتی نانو در اصل نوعی مایع است که وقتی روی یک سطح اعمال می شود به ضد آب شدن آن کمک می کند. کاربردهای گسترده ای دارد و با بسیاری از مصالح رایج مانند بتن، سیمان، سنگ تراشی، چوب و مرمر سازگار است. در واقع، نه تنها برای ضد آب کردن سطوح ساختمان، بلکه برای پارچه ها و خودرو نیز استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: قیمت عایق رطوبتی پشت بام و نحوه اجرای آسان

قیمت عایق رطوبتی نانو پلیمر
اجرای عایق رطوبتی نانو پلیمر

فناوری نانو

هنگامی که نانو ذرات روی سطح اعمال می شوند، خود را سازماندهی می کنند تا پوششی را تشکیل دهند که با سطح پیوند می یابد. به شرطی که سطح صاف باشد و جاذب نباشد، ذرات نانو به خوبی با سطح ترکیب می شوند.

پس از 1 یا 2 روز، پوشش به طور کامل ویژگی های ضد چسب خود را توسعه می دهد. در این مرحله، مایعات و ذرات خارجی دیگر نمی توانند به سطح بچسبند و به سادگی دفع می شوند. این شامل تمام مایعات، قارچ خاک، گلسنگ، جلبک و خزه است.

در حالی که مواد خارجی نمی توانند به سطح بچسبند، پوشش نانو بر ظاهر، بافت تنفسی سطح تحت درمان تأثیر نمی گذارد. به این دلیل که ضخامت پوشش نانو تنها چند نانومتر است.

لازم به ذکر است که نانو تکنولوژی مطمئناً یک فناوری جدید یا بدیع نیست. در عوض، سالها است که با پیشرفت های مداوم آزمایش شده است. همانطور که در حال حاضر، فناوری عایق رطوبتی نانو از نظر ویژگی ها و دانش کاربرد نسبتاً پیشرفته است.

بیشتر بخوانید: فروش عایق رطوبتی استخر با ضمانت آب بندی سطوح

انواع عایق رطوبتی
انواع عایق رطوبتی نانو

مزایای عایق رطوبتی نانو

چندین مزیت مختلف وجود دارد که فناوری عایق رطوبتی نانو را به یک روش ترجیحی در صنعت تبدیل می کند که در ادامه به آنها می پردازیم:

●دوام طولانی مدت

عایق رطوبتی علاوه بر داشتن یک فرآیند کاربردی نسبتاً ساده، تا 2 سال نیز دوام دارد. این موضوع تا حد زیادی به این دلیل است که پوشش آن، هم مقاوم در برابر سایش و هم پایداری در برابر اشعه ماوراء بنفش دارد. به این ترتیب، پوشش به خوبی در برابر هر نیروی خارجی ظاهر می شود؛ مگر اینکه در شرایط شدید قرار گیرد.

علاوه بر این، نیازی به نگهداری کم یا تمیز کردن برای لایه نیست چرا که پس از اعمال، پوشش سطح را از آب، کثیفی و سایش محافظت می کند.

●مقاوم در برابر تغییر رنگ

از آنجایی که روکش‌های ضد آب نانو در برابر اشعه ماوراء بنفش پایدار هستند، استفاده از آن‌ها روی سطح به جلوگیری از تغییر رنگ یا زردی کمک می‌کند. این ویژگی می تواند به خصوص برای ساختمان هایی با سطوح بیرونی سفید که برای ساعات طولانی در معرض اشعه UV خورشید هستند، مفید باشد.

اساساً، پوشش ضد آب نانو طول عمر پوشش رنگ را افزایش می دهد.

 

●پوشش بدون درز و یکنواخت

توانایی اعمال یک پوشش بدون درز و یکنواخت در عایق رطوبتی از اهمیت بالایی برخوردار است. با نداشتن شکاف یا نقاط ضعف، آب یا هر ذرات خارجی دیگر نمی توانند به راحتی به پوشش نفوذ کنند.

با استفاده از عایق رطوبتی، پوشش ضد آب نانو را می توان به طور موثر و یکنواخت اعمال کرد.

فروش عایق رطوبتی نانو در تهران
اجرای عایق رطوبتی نانو در تهران

موارد استفاده عایق رطوبتی نانو

همانطور که اشاره کردیم، عایق رطوبتی نانو، امروزه استفاده های زیادی دارد و میتواند در سطوح مختلف استفاده شود در ادامه به سطوحی می پردازیم که عایق رطوبتی نانو میتواند بر روی آنها استفاده شود و با ایجاد یک پوشش بادوام، از آسیب رساندن به آنها جلوگیری کند:

● بتن / سیمان

نانو غبار به خوبی به موادی که معمولا در اکثر خانه ها و ادارات یافت می شود مانند بتن، سیمان و سنگ تراشی می چسبد. با توجه به کاربرد گسترده آنها، استفاده از فناوری نانو در ساخت یا نگهداری مصالح ساختمانی و در بنایی، ضروری است.

● چوب

چوب به دلیل جذب طبیعی آب و رطوبت بدنام است. این باعث می شود که محیطی مناسب برای رشد و پوسیدگی کپک باشد. خطری که به وجود می آید این است که استحکام آن در طول زمان ضعیف می شود و در نتیجه به یکپارچگی سازه ساختمان آسیب می رساند.

برای دفع آب و رطوبت از ورود به منافذ چوب باید یک لایه عایق رطوبتی نانو روی تمام سازه های چوبی اعمال شود که به حفظ بالابر سازه و در نتیجه تضمین پایداری ساختمان کمک می کند.

● سنگ مرمر

سنگ مرمری که آب یا هرگونه کثیفی در آن نفوذ کرده باشد، ظاهر ظریف خود را از دست می دهد. علاوه بر این، هنگامی که کثیفی به آن نفوذ کند، حذف آن دشوار می شود زیرا لکه ها اغلب بسیار سرسخت هستند. برای جلوگیری از این اتفاق، عایق ضد آب باید اعمال شود.

*علاوه بر این موارد، می‌ توان از عایق رطوبتی ، برای مقاوم‌ تر ساختن قطعات موتور در برابر سایش و خوردگی و همچنین برای مقاوم‌ تر شدن اثاثیه داخلی در برابر لکه و باکتری استفاده کرد.

 

برای خرید عایق رطوبتی نانو با کیفیت عالی و قیمت اقتصادی، مجموعه رنگ فرداد در خدمت شماست.

مجموعه رنگ فرداد ، با استفاده از دستگاههای به روز اقدام به تولید و تامین انواع مختلف رنگ ، کاهگل صنعتی و مواد شیمیایی نموده است. در طول سالیان متمادی، ما به طور مداوم کار با کیفیت بالا را با قیمت های بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه می دهیم.

کارشناسان مجرب ما می توانند به شما در شناسایی، تجزیه و تحلیل و رفع مشکلات عایق رطوبتی شما کمک کنند. ما از مواد ضد آب با کیفیت بالا استفاده می کنیم و غشاهای عایق رطوبتی مناسب را برای ساختمان شما توصیه می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما