چرا عایق رطوبتی؟ فروش محصول با ارسال به سراسر کشور

عایق رطوبتی چیست؟

عایق رطوبتی به معنای محافظت سطوح برای جلوگیری از ورود آب به سازه های داخلی و خارجی ساختمان مانند توالت، استخر، مخازن آب، دیوارها، سقف ها و غیره است. این مانع باعث می شود که عبور آب از سطوح را غیرممکن می کند زیرا این خاصیت از بارندگی و رطوبت در ساختمان ها جلوگیری می کند. این موضوع به کاهش رطوبت داخل خانه کمک می کند، بنابراین از آسیب دیدن فضای داخلی ما در معرض رطوبت یا آب جلوگیری می کند.

این محصول بهترین راه برای محافظت از یکپارچگی ساختاری ساختمان در برابر آسیب های آب است که شامل ایجاد یک پوشش غیر قابل نفوذ است که از نفوذ آب به مناطق خشک و تخلیه ایمن جلوگیری می کند. نداشتن عایق رطوبتی نه تنها در فصول بارانی بلکه در تمام طول سال، می تواند مشکلی جدی به وجود آورد.

 

چرا عایق رطوبتی؟

هر ساختمانی نیاز به تعمیر و نگهداری به صورت منظم دارد تا از آسیب های احتمالی ناشی از آب(بارندگی یا رطوبت و…) محافظت شود، ضد آب کردن سقف اقدامی پیشگیرانه و موثر برای جلوگیری از این آسیب ها است. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است! چرا که در این زمینه خساراتی که ممکن است به وجود آید بسیار زیاد است و با استفاده از عایق، می توانید از این خسارات جلوگیری کنید.

 

بیشتر بخوانید: قیمت عایق رطوبتی پشت بام و نحوه اجرای آسان

عایق رطوبتی نانو

 

انواع عایق رطوبتی

1. عایق رطوبتی سیمانی

قدیمی ترین و آسان ترین روش عایق بندی، عایق بندی با استفاده از سیمان است چرا که مواد تشکیل دهنده سیمان به راحتی قابل دسترسی هستند و مخلوط کردن و کار با آنها ساده است.

این عایق ها، پس از خشک شدن سفت می شوند و به دلیل شکننده بودن برای مکان هایی که در معرض نور مستقیم خورشید و یا سردی و گرمی هوا، نیستند استفاده می شود.

2. عایق رطوبتی مایع

عایق رطوبتی مایع، از دو لایه پوشش نازک تشکیل شده است که توسط غلتک یا ماله و یا حتی اسپری مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل مایع بودن نسبت به نوع سیمانی، منعطف تر است.

3. عایق رطوبتی قیری

عایق های قیری نوع دیگری از عایق ها هستند که معمولا برای سقف هایی استفاده می شوند که شیب کمی دارند و خاصیت چسبندگی قیر باعث می شود که ساده تر اعمال شود. بیشترین استفاده از این نوع عایق ها، در سطوحی مانند پایه های بتنی است.

4. عایق رطوبتی مایع پلی یورتان و پلی اورتان

عایق مایع پلی یورتان برای سقف هایی استفاده می شود که مسطح هستند و در معرض تابش مستقیم خورشید و یا بارندگی و دیگر عوامل جوی هستند. اما در برابر رطوبت حساسیت زیادی دارد و اگر به آن رسیدگی نشود ممکن است لایه های آن از هم جدا شوند.

عایق مایع پلی اورتان نوع دیگری از انواع عایقها است که قیمت بالایی دارد و عایقی منعطف است و برای مناطقی که در معرض هوازدگی(عموما سقف ها) هستند استفاده می شود تا از ترک خوردن جلوگیری کند.

5. عایق رطوبتی تزریقی

در عایق تزریقی، یک رزین کم ویسکوز در نفوذهای کم تا متوسط که در آجر، بتن و سایر سازه ها مانند زیرزمین، تونل ها و غیره وجود دارند، تزریق میشود و باعث عایق شدن آن ها می شود.

بیشتر بخوانید: فروش عایق رطوبتی استخر با ضمانت آب بندی سطوح

""</p

مزایای عایق رطوبتی

عایق رطوبتی می تواند از تعمیرات پرهزینه ای که ممکن است در آینده به وجود آید، جلوگیری کند تعمیراتی ناشی از بارش برف و باران و… که ممکن است خساراتی را به وجود آورد. این محصول به ایجاد یک محیط خانه سالم برای خانواده کمک می کند زیرا فقط 24 تا 48 ساعت طول می کشد تا کپک روی سطح مرطوب رشد کند. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض کپک می تواند باعث آسم، تب یونجه و سایر شرایط پزشکی شود دیگر مزایای این محصول به شرح زیر هستند:

  • باعث کاهش چشمگیر جذب آب می شود.
  • از ایجاد ترک و شکاف بر روی سطوح بتنی جلوگیری می کند.
  • به راحتی قابل استفاده است.
  • طول عمر سازه ها را افزایش می دهد.
  • از زنگ زدگی و خوردگی جلوگیری می کند.
  • از ایجاد و نفوذ رطوبت در داخل ساختمان جلوگیری می کند.
  • از نشت و چکه آب از سقف و دیوارها جلوگیری می کند و در نتیجه از اموال و وسایل ساختمان محافظت می کند.
  • هزینه تعمیر و نگهداری ساختمان را کاهش می دهد.
  • ارزش ملک را افزایش می یابد به این دلیل که خانه یا ساختمانی که مشکل نشت آب داشته باشد، مورد تایید هیچکس نیست.

بیشتر بخوانید: خرید عایق رطوبتی ایزوگام با ضمانت کیفیت محصول

عایق رطوبتی نانو پلیمر

مراحل انجام عایق رطوبتی

1. آماده سازی کف

یکی از حیاتی ترین کارها برای نصب عایق رطوبتی، تمیز کردن کف است؛ قبل از نصب عایق های حرارتی باید محل نصب، پاک شود تا اگر موادی که مانع خوب چسبیدن میشوند، وجود دارد، از بین بروند.

2. استفاده از پوشش اولیه

قبل از اینکه این عایق نصب شود، باید یک لایه روی کف اعمال شود که برای این کار معمولا از قیر استفاده میکنند.

3. باز کردن صفحات عایق های رطوبتی

در مرحله بعد با بررسی اندازه های کف، صفحات را تنظیم کرده و در کف باز می کنند.

4. گرم کردن صفحات

در این مرحله صفحات عایق را گرم می کنند تا برای چسباندن به کف، آماده شود.

5. تحت فشار قرار دادن عایق

در مرحله آخر برای اطمینان از چسبیدن صفحات به کف، آنها را تحت فشار قرار می دهند.

 

برای خرید این محصول با کیفیت عالی و قیمت اقتصادی، مجموعه رنگ فرداد با ارسال به سراسر کشور در خدمت شماست.

مجموعه رنگ فرداد ، با استفاده از دستگاههای به روز اقدام به تولید و تامین انواع مختلف رنگ ، کاهگل صنعتی و مواد شیمیایی نموده است. در طول سالیان متمادی، ما به طور مداوم کار با کیفیت بالا را با قیمت های بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه می دهیم.

کارشناسان مجرب ما می توانند به شما در شناسایی، تجزیه و تحلیل و رفع مشکلات عایق رطوبتی شما کمک کنند. ما از مواد ضد آب با کیفیت بالا استفاده می کنیم و غشاهای عایق رطوبتی مناسب را برای ساختمان شما توصیه می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما