خرید چسب کاشی خمیری قابل استفاده در محیطهای مختلف

تنوع چسب کاشی در بازار بسیار بالاست و هر کدام کاربرد و دستور العملی متفاوت دارند. با این حال بسیاری از مدل های موجود از لحاظ کیفیت در حدی قابل قبول هستند که افراد آماتور هم می توانند به کمک راهنمای آن از آنها استفاده کرده و نیاز خود را برطرف نمایند. چسب کاشی خمیری از آن دست چسب های کاشی می باشد.

اکثریت مدلهای موجود چسب های پلیمری می باشند که افزودنی هایی را همراه خود دارند.اگر بخواهیم به کاربرد عمده آنها بپردازیم به موارد زیر می توان اشاره داشت:

  • چسباندن قطعاتی که امکان جذب پایینی دارند
  • چسباندن شیشه حتی روی صفحاتی که بسیار صاف هست
  • چسباندن کاشی روی موزاییک های کهنه
  • کاشی کاری روی سطحی که امکان جابجایی دارد مانند چوب
  • کاشی کاری روی بتن

مشکلات زیادی در کاشی کاری به روش سنتی وجود دارد. منظور از روش سنتی سیمان و ماسه می باشد که وقتی ملات ریخته می شود تنظیم کردن قطعات مخصوصا در نقاط بالای کار سخت می شود و خطوط ماشی نظم خود را ممکن است از دست بدهند و یا ممکن است حفره هایی در زیر کار ایجاد شود که آب از آنها رد شود. تمامی این موارد مشکلاتی بودند که منجر به ورود چسب های کاشی به بازار شدند.

بیشتر بخوانید: خرید چسب کاشی ضد آب با قابلیت اجرای آسان

اجرا چسب کاشی خمیری نانو
اجرا چسب کاشی خمیری نانو

آماده سازی چسب کاشی خمیری، کاری نسبتا ساده می باشد. کافی است با کمی آب ترکیب شوند یا از محلولهای آماده استفاده شود و در نهایت در کنار جابجایی آسان و چسبندگی بالا فضای کار نیز تمیز می ماند. در ضمن کاشی ها نیز مانند روش ملات نیازی به خیس شدن ندارند.

همانطور که پیش تر نیز ذکر شد یکی از مزیت های چسب کاشی علی الخصوص چسب کاشی خمیری تنوع برند و مدلهای موجود می باشد که برای کاشی، سنگ گرانیت، سرامیک و … می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

بعد دیگر مزیت این چسب ها نسبت به ملات ماسه و سیمان اگر توسط فرد با تجربه لایه نازک اما کافی از چسب در زیر کار اجرا شود به کمتر شدن وزن ساختمان نیز کمک شایانی می کند.

 

معایب استفاده از چسب کاشی خمیری

بعد هزینه شاید تنها موردی باشد که نیاز به برآورد دارد. اگر چه در خیلی موارد نسبت به هزینه های جابجایی ملات و کارگر و تمیزکاری و موارد دیگر باز هم این چسبها مقرون به صرفه تر هستند.

بیشتر بخوانید: خرید چسب کاشی عمده + طریقه مصرف

فروش چسب کاشی خمیری
اجرا و فروش چسب کاشی خمیری

راهنمای انتخاب چسب کاشی خمیری

وجود تنوع زیاد در مدلها و برندها ممکن است باعث سردرگمی خریدار شود. ما در مجموعه رنگ فرداد علاوه بر گردهم آوردن معتبرترین برندها و با کیفیت ترین محصولات برای فروش و مقالاتی که برای آگاهی شما در وبسایت قرار می دهیم، تیمی متخصص را داریم که بوسیله تماس تلفنی می توانید از راهنمایی آنها بهره مند شوید. آیتم هایی که در هنگام انتخاب لازم است به آنها توجه نمایید به قرار ذیل هستند:

  • سطحی که کاشی کاری روی آن انجام می شود

سطوح مختلفی برای کاشی کاری وجود دارند:

دیوار: در اکثر مواقع کاشی های کوچک جهت نصب روی دیوار انتخاب می شوند و چسب کاشی خمیری در این موارد انتخاب مناسبی است اما اگر سرامیک های سایز بزرگ انتخاب شوند چسب کاشی پودری گزینه مناسب تری است. این چسب ها سرعت اجرای کار را به طرز چشمگیری افزایش می دهند.

کف: برای کاشی کاری کف معمولا چسب کاشی پودری گزینه مناسب تری نسبت به چسب کاشی خمیری است.

  • میزان انعطاف پذیری

کاشی های کف بیشتر فشار و تغییرات دما را احساس می کنند پس مهم است چسب کاشی انتخاب شده با کیفیت و منعطف باشد تا دچار ترک خوردگی نشود.

  • زمان خشک شدن

چسب های کاشی با دو برچسب پودری “استاندارد” و “سریع” دسته بندی می شوند. مدل سریع غالبا برای افراد حرفه ای است که می توانند کاشی ها را به سرعت نصب کنند زیرا چسب سریع خشک می شود و مدل استاندارد برای افراد آماتور مناسب تر است.

  • دمای زیر کار

گاهی در لایه های زیرین کار گرما یا سرمای زیادی وجود دارد که می بایست پیش از اجرای کاشی برآورد شود. و حتما از چسبی استفاده شود که در مقابل ای ن تغییرات دما انعطاف لازم را از خود نشان دهد.

  • انتخاب آغازگر

بعضی از سطوح هستند که آب را به خودشان جذب می کنند مانند سطوح گچی. اگر قصد کاشی کاری روی اینگونه سطح را دارید ابتدا می بایست یک لایه آغازکننده روی کار بکشید و همچنین مراقب باشید سطح مورد نظر عاری از هرگونه گرد و خاک باشد چرا که در نتیجه نهایی به شدت تاثیر گذار است. در ضمن اگر قصد اجرای دو لایه از چسب را جهت استحکام بیشتر دارید. بهتر است یک لایه را عمدی و یک لایه را افقی انجام دهید.

  • استحکام

در اجرای کاشی کاری با چسب کاشی خمیری می بایست وزن دیوار و نوع کاشی را لحاظ کنید و بنا به سایز کاشی و جدید یا قدیم بودن دیوار و حنس آن میزان چسب مورد نظر را انتخاب کنید.

 

کاشی بین کابینت با چسب کاشی خمیری

 یکی از پرکاربردترین موارد استفاده چسب کاشی خمیری در بازسازی ها یا حتی در هنگام ساخت ساختمان کاشی کاری بین کابینت هاست. باتدا پریزها یا اتصالات را می پوشانید. و جاهایی که میخواهید مخفی نگه دارید را مشخص می کنید و مراقب باشید جاهایی مثل لوله کشی ها خرابی نداشته باشند. سپس به کمک چسب کاشی خمیری می توانید سرامیک های جدید را بر روی دیوار یا حتی سرامیک های قدیم اجرا کنید.

خرید چسب کاشی خمیری
خرید چسب کاشی خمیری

قیمت نصب کاشی با چسب خمیری

جهت تشخیص قیمت نصب کاشی به کمک چسب کاشی خمیری عوامل زیادی باید بررسی شوند. در حقیقت جنس کاشی ها و مساحت سطح اجرا مهم بوده و با مد نظر داشتن میزان تجربه و دقت نصاب مورد نظر، هزینه ها متفاوت خواهد بود. به علاوه، اینکه کاشی کاری کجا انجام می شود مهم است مثال قیمت کاشی کاری کف با دیوار فرق دارد و اینکه این کار در محیط داخل انجام می شود یا خارج نیز جزو عواملی است که باید لحاظ شود. بودن محیط نیز در این مسئله تاثیر گذار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین چسب کاشی خمیری می توانید با کارشناسان مجموعه رنگ فرداد تماس حاصل نماید.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما