قیمت چسب کاشی پودری با ضمانت کیفیت

قطعا اگر سراغ خرید چسب کاشی رفته باشید با  مدل چسب کاشی پودری برخورد کرده اید. ملاتی که جهت چسباندن کاشی ها به کار می رود، ترکیبی از  شن و ماسه و سیمان است. و از این رو که کاشی ها در موقعیت های گوناگونی نصب می شوند، همواره می بایست جهت نصب آنها از بهترین مواد و ابزار بهره برد.

چسب کاشی پودری در برندها، مدلها و قیمت های گوناگونی در بازار موجود می باشند. پیش از آگاهی از قیمت انواع این چسب اجازه دهید کمی اطلاعات بیشتری در رابطه با این مدل چسب کاشی در اختیارتان قرار دهیم. یکی از این ابزارهای کمکی جهت بالا رفتن چسبندگی کاشی، چسب کاشی پودری است که عمده کاشی کار ها از آن بهره می  برند و همچنین پیمانکار ها آن را تقریبا یک از مناسب ترین مواد موجود برای نصب کاشی ها می دانند.

امروزه تقریبا در عمده پروژه های ساختمانی برای نصب کاشی و سرامیک ها جهت بالا بردن قدرت اتصال کاشی و سطح از چسب های کاشی استفاده می کنند.

البته تنها این مورد نیست که بر روی کیفیت نصب کاشی ها تاثیرگذار است و موارد های زیادی وجود دارد که می بایست بررسی شود. برای مثال این که در حال نصب کاشی بر روی دیوار هستید یا اینکه قصدتان این باشد که آن را در کف ساختمان استفاده کنید، در نحوه عملکرد چسب های کاشی تاثیرگذار است.

همچنین آیتم دیگری که بر روی عملکرد چسب کاشی تاثیر بسزایی دارد، شرایط سطحی است که کاشی ها بر روی آن چسبانده می شود. قاعدتا سطح صافی که زیرسازی خوبی روی آن صورت گرفته باشد بسیار مناسب تر از یک سطح ناهموار می باشد. در بیشتر مواقع اگر سطح ایده آل نباشد،ابتدا و پیش از اجرا می بایست زیرسازی انجام شود تا بتوانید کاشی ها را به درستی نصب کنید.

بیشتر بخوانید: قیمت چسب کاشی نانو با ارسال به سراسر کشور

خرید چسب کاشی پودری
خرید چسب کاشی پودری

انواع چسب کاشی

هنگام تولید چسب کاشی به طور کلی از سیمان، شن و ماسه مرغوب و همچنین مواد اضافی برای بهبود کیفیت  اساسی چسب استفاده می شود. و در نهایت به کمک محصول تولید شده، کاشی ها با بهترین کیفیت به سطح مورد نظر شما متصل می شوند.

اگر کیفیت چسب کاشی تولید شده خیلی خوب باشد می توان آن را جهت چسباندن کاشی ها بر روی جاهایی که از پیش کاشی کاری شده اند، بر روی سطوحی که با سیمان صیقلی شده اند، بر روی مکانهای چوبی (به کمک پرایمر) یا بر روی دیگر سطوحی که خاص هستن استفاده کرد.

چسب کاشی پودری

یکی از دو نوع چسب های کاشی، چسب های پودری هستند که به جز چسباندن کاشی می شود جهت چسباندن برخی سنگ ها و سرامیک هم از آنها بهره برد.در واقع این چسب بر پایه سیمان تقویت شده با پلیمر ساخته شده است.

یکی از اصلی ترین خاصیت هایی که در چسب کاشی پودری وجود دارد، این است که این چسب بعد از خشک شدن در مقابل رطوبت مقاوم است و این مقاومت به خاطر پلیمر خاصی است که در هنگام تولید این چسب ها در آن به کار می رود.

چسب کاشی پودری نه تنها منجر به چسبیدن کاشی های گوناگون به سطوح مختلف شده، بلکه به صورت اتوماتیک کار آب بندی سطح را نیز انجام می دهد.

پیش از پیدایش این چسب ها، دوغاب ریزی در هنگام نصب انجام می شد که در واقع هزینه بالایی داشت و با پیدایش این چسب ها این هزینه به طور چشمگیری کاهش پیدا کرد.

از چسب کاشی پودری  به جز چسباندن کاشی، می توان جهت چسباندن موزاییک، آجر، سرامیک، چوب، سنگ، گچ، بر روی انواع زیرسازی ها بهره جست.

تنها موردی که یم بایست مورد توجه قرار گیرد این است که به دلیل ترکیبات موجود در این چسب ها بهتر است بر رو گچ اجرا نشود.

بیشتر بخوانید: خرید چسب کاشی ضد آب با قابلیت اجرای آسان

بهترین چسب کاشی پودری
بهترین چسب کاشی پودری

شرایط استفاده از چسب کاشی پودری

برای اینکه نتیجه کار خوبی داشته باشید وقتی قصد این را دارید تا از چسب کاشی پودری استفاده کنید بهتر است از یک سری دستور العمل ها بهره ببرید.

ابتدای امر اینکه سطحی که روی آن کار می کنید باید عاری از هر گونه چربی،گرد و غبار، آلودگی و کثیفی و خشک خشک باشد در غیر این صورت در گیرایی چسب مشکل اساسی ایجاد می کند.

اگر سطح قدیمی مانندکاغذ دیواری موجود هست و یا حتی سطح زیر کار آسفالت، قیر یا مواردی از این دست باشد، می بایست زیر سازی خوبی انجام دهید تا مراحل نصب به درستی انجام گیرد. معمولا این زیر سازی به کمک پرایمر انجام می گیرد.

اگر رطوبت سطح زیر کار بالا باشد، می بایست چسب کاشی پودری را بیشتر و کامل روی تمام سطح بکشید و در چنین موقعیت هایی زمان خشک شدن به دلیل وجود رطوبت بیشتر می شود. همچنین می بایست سعی کنید با فشار آوردن بیشتر به کاشی ها به وسیله ابزار کمکی موجب اتصال قوی تر شوید.این امر در هنگام کاشی کاری کف آسان است اما در کاشی کاری دیوارها کمی دشواری دارد.

کاربرد چسب کاشی پودری

  • نصب انواع سنگ، کاشی، سرامیک، موزاییک و… بر روی سطوح مختلف
  • نصب پوشش های مختلف بر روی سطوح بتنی، سطوح رنگ شده و…
  • کاهش نفوذ رطوبت به درون کاشی ها
  • به دلیل وجود استحکام بالا، جهت نصب روی کاشی روی دیوار بسیار کارآمد هستند
  • مقاومت بالا در مقابل حرارت و گرما، پس از خشک شدن
  • یکی از بهترین گزینه ها جهت نصب کاشی جدید بر روی کاشی قدیمی و به نوعی بیشترین کاربرد این چسب ها
  • ترکیب شدن بسیار آسان با آب
  • قدرتمند ترین گزینه در میان تمام مصالح جهت چسباندن کاشی و سرامیک
  • چون زود سفت نمی شوند، میتوان تا چند دقیقه بعد از نصب هم کاشی ها را جابجا نمود
اجرا و قیمت چسب کاشی پودری
اجرا و قیمت چسب کاشی پودری

برترین برندهای تولیدی محصولات شیمیایی ساختمان اقدام به تولید چسب کاشی پودری نموده اند. شما به وسیله تماس با کارشناسان مجموعه رنگ فرداد می توانید از  قیمت چسب کاشی پودری برای تمامی برندها آگاه شده و در انتخاب خود از ما مشورت بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما