قیمت عایق رطوبتی کاملا ضد آب با کیفیت بی نظیر

در این مقاله قصد داریم تا با معرفی عایق رطوبتی ،خصوصیات و قیمت این عایق را بررسی کنیم؛ تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

عایق چیست؟

عایق به شما کمک می کند تا دمای مطلوب خانه خود را در تمام طول سال حفظ کنید و از سرما در زمستان و گرمای بیش از حد در تابستان محافظت کنید. عایق همچنین برای کاهش آلودگی صوتی مفید است. خانه ای که عایق کاری شده باشد، انرژی بسیار کمتری در مقایسه با خانه ای که عایق کاری نشده باشد، مصرف می کند و همچنین به گرمایش و سرمایش اضافی بسیار کمتری نیاز دارد.

پس به طور خلاصه، عایق یک لایه ضخیم از یک ماده است که چیزی را گرم نگه می دارد، به ویژه ساختمان.

 

بیشتر بخوانید: خرید عایق رطوبتی نانو با کیفیت عالی و قیمت اقتصادی

عایق، برای چه مواردی استفاده می شود؟

عایق در خانه شما را در برابر جریان گرما مقاوم می کند و هزینه های گرمایش و سرمایش شما را کاهش می دهد. عایق بندی مناسب خانه نه تنها هزینه های گرمایش و سرمایش را کاهش می دهد، بلکه راحتی را نیز بهبود می بخشد.

سیستم های عایق رطوبتی قیری برای حفاظت از ساختمان های مسکونی و تجاری طراحی شده اند. قیر (آسفالت یا قیر زغال سنگ) ماده ای مخلوط است که از مایعات آلی تشکیل شده است که بسیار چسبناک و ضد آب هستند. گاهی اوقات از این سیستم ها برای ساخت سقف ها به صورت نمد سقفی یا محصولات سقف رول استفاده می شود.

عایق رطوبتی نانو

 

عایق از چه موادی ساخته شده است؟

عایق، از مواد الیافی حجیم مانند فایبرگلاس، پشم سنگ و سرباره، سلولز و الیاف طبیعی گرفته تا تخته های فوم سفت و سخت و فویل های براق را شامل می شود. مواد حجیم در برابر جریان گرمای رسانا و – تا حدی کمتر – همرفتی در یک حفره ساختمان مقاومت می کنند.

فایبرگلاس رایج ترین ماده عایق است که از الیاف شیشه ای ظریف ساخته شده است و اغلب در خمیرها، رول ها و عایق های شل استفاده می شود.

 

کاربرد انواع عایق

عایق به مانعی در برابر نفوذ یا انتقال هر نوع انرژی از طریق سطوح عایق شده اشاره دارد و کاربردهای مختلفی دارد که عبارت هستند از:

 

  1. عایق ساختمان – برای راحتی و صرفه جویی در انرژی در ساختمان ها استفاده می شود.
  2. عایق الکتریکی – برای مقاومت در برابر الکتریسیته و مغناطیس استفاده می شود.
  3. شیشه عایق – برای صرفه جویی در مصرف برق استفاده می شود.
  4. عایق صوتی – برای کاهش شدت صدا استفاده می شود.
  5. عایق حرارتی – برای کاهش انتقال حرارت استفاده می شود.
  6. عایق رطوبتی – برای کاهش انتقال آب و رطوبت استفاده می شود.

 

عایق رطوبتی

عایق رطوبتی در حفاظت از ساختمان و اطمینان از قابل استفاده بودن سازه برای نسل‌ها بسیار مهم است. عمر طولانی مدت عایق رطوبتی به طور طبیعی، بسیار مقرون به صرفه و پایدار است. غشاهای ضد آب در بسیاری از کاربردها از جمله سقف ها، دیوارها، زیرزمین ها، بالکن ها، فونداسیون ها، پارکینگ ها، پوشش مخازن آب و تونل ها استفاده می شوند.

 

چرا استفاده از عایق رطوبتی حیاتی است؟

تقویت فضاهای داخلی: در زمان ساخت و ساز و یا حتی تعمیرات ساختمان، ممکن است قسمت های داخلی ساختمان در معرض آب و هوا و غیره قرار بگیرند که استفاده عایق های رطوبتی ضد آب می تواند تا حد بسیار زیادی از آسیب جلوگیری کند.

پس انداز طولانی مدت: شما با استفاده از عایق های رطوبتی به نوعی سرمایه گذاری می کنید! چرا که عمر طولانی مدت عایق رطوبتی، باعث می شود که تا سال ها نیازی به عایق بندی مجدد نداشته باشید.

جلوگیری از سیل زیرزمین: هنگام بارندگی، زیرزمین ها معمولا در برابر نفوذ آب بسیار آسیب پذیر هستند و حتی در زمستان و هنگام بارش برف و دمای پایین هوا و احتمال یخ زدگی، می تواند آسیب های زیادی وارد کند، از این رو استفاده از عایق رطوبتی که از نفوذ آب جلوگیری میکند، امری بسیار حیاتی است.

عایق رطوبتی زیرزمین شامل تکنیک ها و موادی است که برای جلوگیری از نفوذ آب به زیرزمین خانه یا ساختمان استفاده می شود. عایق‌ سازی زیرزمینی که زیر سطح زمین است می‌ تواند به استفاده از مواد درزگیر، نصب زهکش‌ها و پمپ‌ های سامپ و غیره نیاز داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: چرا عایق رطوبتی؟ فروش محصول با ارسال به سراسر کشور

عایق رطوبتی پلیمری

قیمت عایق رطوبتی

عوامل زیادی بر قیمت عایق های رطوبتی تاثیرگذار است که در ادامه به آنها می پردازیم:

  1. مکان و سطحی که قرار است عایق شود: سطحی که قرار است عایق بندی شود اهمیت زیادی دارد چرا که بعضی از سطوح ممکن است در معرض تابش خورشید قرار داشته باشند برای جلوگیری از این آسیب، باید عایق بیشتری استفاده شود.
  2. کیفیت مواد تشکیل دهنده عایق: اینکه عایق رطوبتی از چه موادی تشکیل شده باشد نقش بسیار زیادی در قیمت آن دارد.
  3. آب و هوا: سطح مورد نظر برای عایق بندی، اگر در منطقه ای سرد باشد که احتمال یخ زدگی در آن بالاست قطعا نیازمند استفاده از عایق رطوبتی مقاوم تری است. این عایق باید در برابر بارش های باران و برف مقاوم باشد و آسیب نبیند.
  4. میزان درخواست: در فصول پر بارش و سرد سال، طبیعتا نیاز به عایق های رطوبتی بیشتر شده و در نتیجه تقاضا برای آن نیز افزایش می یابد؛ به سبب افزایش تقاضا، قیمت آن نیز با افزایش رو به رو خواهد شد.

برای خرید انواع مختلف عایق های رطوبتی از جمله عایق رطوبتی نانو پلیمر با کیفیت عالی و قیمت اقتصادی، مجموعه رنگ فرداد با ارسال به سراسر کشور در خدمت شماست.

مجموعه رنگ فرداد ، با استفاده از دستگاههای به روز اقدام به تولید و تامین انواع مختلف رنگ ، کاهگل صنعتی و مواد شیمیایی نموده است. در طول سالیان متمادی، ما به طور مداوم کار با کیفیت بالا را با قیمت های بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه می دهیم.

کارشناسان مجرب ما می توانند به شما در شناسایی، تجزیه و تحلیل و رفع مشکلات عایق رطوبتی شما کمک کنند. ما از مواد ضد آب با کیفیت بالا استفاده می کنیم و عایق های رطوبتی مختلفی را که برای ساختمان شما مناسب هستند، توصیه می کنیم.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس مدیر فروش: 09129723451

شماره تماس دفتر: 02128423451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما