خرید عایق رطوبتی سونا با تضمین مقاومت حداکثری محصول

عایق رطوبتی سونا به وسیله مواد اولیه پلیمری ساخته می شود و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. تولیدکنندگان ایرانی این عایق حتی افدام به صادرات آن علاوه بر پوشش بازار داخلی می نمایند. نمونه و ها و مدلهای مختلفی برای این محصول توسط تولید کنندگان لحاظ شده است تا قابلیت استفاده در مکانهای مختلف را داشته باشد.

عایق رطوبتی سونا یکی از انواع این مواد برای عایق بندی سونا می باشد که پایه آن پلیمر است و به آن خواص منحصر به فردی می دهد و از آن می توان جهت آب بندی کردن استفاده نمود. غالبا این محصولات بر پایه استفاده از فناوری های نانو تولید می شوند و این مساله به آنها ویژگی های منحصر به فردی داده است.

برخی عایق رطوبتی سونا بر پایه رزین های اکریلیک و استایرن هستند و در دو مدل تک جزیی و دو جزیی تولید می شوند و هر کدام کاربردهای خودر را دارند. شاید مهمترین ویژگی آنها بالا بودن میزان چسبندگی است که به اجرای سریع و راحت کار کمک می کند و در محیط هایی مانند سونا که بالاترین رطوبت و بخار را دارند بالاترین عایق بندی را اعمال می کنند.

این عایق های پلیمری خیلی سبک بوده و به همین خاطر برای فضاهایی مانند استخر و سونا گزینه ایده آلی می باشند. ماندگاری و استقامت بالا و طول عمر زیاد از اصلی ترین ویژگی این محصولات است و با برآورد اقتصادی به صرفه فروش بالایی را در این حوزه به خود می بینند.

شرکت های بسیار معتبری اقدام به تولید و فروش عایق رطوبتی سونا نموده اند که به کمک مجموعه رنگ فرداد می توانید از استانداردترین و با کیفیت ترین برندها و مدلهای آنا آگاهی پیدا کرده و اقدام به خرید نمایید.

وجود توزیع عمده باعث می شود قیمت محصولات صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد که خود دلیلی بر این است که شاهد گسترش روز افزون استفاده از آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: فروش عایق رطوبتی استخر با ضمانت آب بندی سطوح

عایق رطوبتی نانو سونا
عایق رطوبتی نانو سونا

بحث عایق کردن فضاهای مختلف یک ساختمان در برابر رطوبت و نم امروزه برای پیمانکاران اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. بخش های خاصی از بناها نظیر سونا یا استخر چه در منزل باشند چه در باغ و یا محیط های عمومی و تخصصی از این قاعده مستثنی نیستند. و وجود آنها منجر به پیدایش عایق های تخصصی برای این امر شده است.

در همین زمینه  شرکت های تخصصی و تولیدی اقدام به تولید انواع عایق رطوبتی سونا با برند های مختلفی از جمله عایق های نانو نموده اند.

سونا، جکوزی، استخر و حوض های آب، که همیشه در ارتباط مستقیم با رطوبت هستند باید حرفه ای تر و موشکافانه تر از هر جای دیگری عایق بندی شوند تا در طی زمان دیواره و ساختا ر آنها با مشکل مواجه نشود زیرا تعمیر آنها بعضا دشوار تر و پر هزینه تر از فضاهای دیگر است.

به قطع یکی از بهترین گزینه ها جهت این امر عایق رطوبتی سونا است مخصوصا اگر با تکنولوژِ نانو همراه شده باشد که می تواند حتی تا صد در صد مانع از نفوذ رطوبت و آب و بخار به سطح زیر کار شود.

عایق رطوبتی سونا مشابه رنگ یا اسپری می باشد و می تواند کامل سطح زیر کار را پوشش دهد و بعد هم می توان یک لایه دیگر به مثابه پوشش یا پایان کار روی آن افزوده شود که منجر به تراکم سطحی کار شود.

و این مساله و پوشش شفاف و بی رنگ آن به گونه ای عمل می کند که انگار سطح مورد نظر چرب شده باشد و آب به نوعی روی آن نمی ماند و لیز می خورد.

بیشتر بخوانید: خرید عایق رطوبتی ایزوگام با ضمانت کیفیت محصول

عایق رطوبتی نانو
عایق رطوبتی نانو

نانو عایق رطوبتی پلیمری دو جزیی ( پودر و مایع)

این مدل مخصوص عایث بندی مکان هایی نظیر سونا می باشد و به نوعی نسل نسل جدید عایق های رطوبتی است که از تکنولوژی کاملا نوین و اروپایی بهره مند است و چسبندگی و استحکام بسیار بالایی را نشان می دهد.

ویژگی های اصلی این عایق:

  • پیاده سازی سهل و با سرعت بالا
  • به صرفه بودن قیمت نسبت به عایق های نسل قدیم
  • استحکام بالا در برابر هوازدگی، زیاد و کم شدن حرارت، و تغییرات جوی
  • جانشین عالی برای عایق های ایزوگامی و قیرگونی
  • امکان پذیرش رنگ، اجرا کردن پلاستر و سرامیک به صورت مستقیم بر روی آن با توجه به ویژگی سیمانی بودن آن و حتی ترمیم قسمت های شکسته یا ترک خورده یا آسیب دیده در زیمان بسیار کوتاه
  • امکان اجرا کردن بر روی سطح و دیوار

کاربرد:

سرویسهای بهداشتی و حمام

  • پشت بام ها
  • استخرها و حتی مخازنی زیرسازی را نیاز نداشته باشند
  • فضاهای سیمانی و گچی و بتنی تا در مثابل رطوبت مقاوم شوند
  • امکان کاربری در نمای ساختمان بویژه مکانهای باران گیر

مراحل اجرا

  1. در گام نخست نقاط سست باید برطرف و رفع ایراد شوند
  2. سطحی که قرار است اجرا روی آن انجام شود باید از چربی و آلودگی و گرد و غبار پاک شود
  3. جزء یک را کم کم به جز دو اضافه کرده و با مخلطو کن مخلوط می کنیم تا یک خمیر یکدست بدست آید
  4. عایق را می بایست در دو فاز اجرا کرد ابتدا یکبار بوسیله قلم مو یا غلطک آن را اجرا و بعد از دو سه اعست یکبار دیگر به همان شکل بر روی اجرای اول اعمال می کنیم

بسته بندی:

معمول ترین حالت آن پک های 10 کیلو گرمی است که هم پودر و هم مایع را شامل می شود و میزانی که این ترکیب می تواند پوشش دهد به ازا هر متر مربع حدود یک کیلو گرم است.

 

نکته مهم:

عایق رطوبتی سونا را بعد از مخلوط کردن باید ظرف مدت کوتاهی در حدود ده تا پانزده دقیقه بر روی سطح مور دنظر اعمال کرد.

قیمت عایق رطوبتی مایع
اجرای عایق رطوبتی مایع

شرکت های عرضه عایق رطوبتی سونا ، این محصول را در مدلها و برندهای مختلفی به بازار عرضه داشته اند و سعی داشته اند در فضایی کاملا رقابتی گوی سبقت رو از هم دیگر بربایند.

پیشنهاد ما به شما تماس با مجموعه رنگ فرداد جهت آگاهی از تمامی برندها و مدل ها و کیفیت هاست تا منجر به خریدی به صرفه و با اطمینان شود.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما