فروش عایق رطوبتی استخر با ضمانت آب بندی سطوح

شاید بتوان از عایق رطوبتی استخر به عنوان یکی از بنیادی ترین مراحل ساخت استخر نام برد.مشکل رایج استخرها نفوذ رطوبت به درون دیوارهای آن می باشد. این اتفاق عمر استخر را به شدت کاهش داده و متعاقبا هزینه های تعمیر را بالا می برد. به همین خاطر پیمانکاران و متخصصین برای پیش گیری از این اتفاق از عایق های رطوبتی استفاده می کنند.

در کل محصول عایق رطوبتی مخصوص استخر های بتنی است زیرا که استخرهای فایبرگلاسی به طور پیش فرض به دلیل رزین موجود در آنها عایق هستند.

عايق بندي استخر شايد اصلي ترين كاري است كه مشتريان فعال در اين حوزه مي بايست انجام دهند تا هزينه هاي خود را در بلند مدت بتوانند كاهش دهند اما اگر عايق بندی به درستي انجام نشود فعالان اين حوزه ضرر سنگيني نسبت به جبران خسارات وارده متحمل مي شوند.

بیشتر بخوانید: خرید عایق رطوبتی ایزوگام با ضمانت کیفیت محصول

قیمت عایق نانو استخر
قیمت عایق نانو استخر

مزایای عایق رطوبتی استخر

1.می تواند کمک به کم کردن هزینه های مربوط به تنظیم کننده های دما و گرمایش کند

  1. کاهش هزینه‌ های نگهداری
  2. کم کردن هدر رفت انرژی
  3. کم کردن اتلاف آب
  4. کم کردن نشر دی اکسید کربن
  5. کمتر شدن کاربرد مواد شیمیایی

 

معرفی انواع عایق رطوبتی استخر

انواع عایق‌های استخری به طور کلی عبارتند از :

  1. پلیمری
  2. اپوکسی
  3. اکریلیک
  4. سیمان پلیمری
قیمت عایق پلیمری استخر
قیمت عایق پلیمری استخر

رنگ عایق استخر

پایه ی این مدل رنگها رزین اکریلیک و آب می باشد و کاربرد آن برای دیواره هایی است که آب به طور دائمی بر روی آنهاست.همچنین جهت رفع ترک های ریز و عایق بندی درزهای استخر کاربرد فراوانی دارد.این مدل عایق کشش زیادی داشته و با چسبندگی بالای خود در مقابل هر گونه محلول شیمیایی می تواند از خود مقاومت زیادی نشاند دهد.

 

رنگ عایق نانو

یکی از اصلی ترین عایق های رطوبتی بر پایه نانو همین رنگ ها می باشند. از آنجا که قیمت ایده آلی دارد و اجرای آن راحت و پرسرعت است کاربرد فراوانی داشته و به نوعی جایگزین روش های قدیمی مانند ایزوگام شده است.

شاخصه های رنگ عایق نانو:

  • عدم امکان اشتعال
  • سمی نبودن
  • استحکام در مقابل اشعه فرابنفش
  • استحکام در مقابل تغییرات دمایی
  • ضد جلبک و ضد قارچ
  • نداشتن بو

 

عایق‌های پلیمری

اگر هدف اصلی از عایق بندی استخر آب بندی و ایزولاسیون باشد عایق های پلیمری مثل پی وی سی و پلی اتیلن گزینه های اصلی هستند.رزین و مواد شیمیایی مواد اصلی تشکیل دهنده آنهاست و اگر به دنبال عایقی ضد آب و واترپروف در بازار باشید این موزد جزو گزینه های اصلی محسوب می شود.

 

چسب آب‌بندی Z90 و SA12

این دو چسب شیری رنگ هستند که در نهایت و بعد از اتمام اجرا بی رنگ می شوند و قیمت های مناسب آنها منجر به جذب مشتریان مخصوص به خود شده است.نانو بودن آنها باعث کاربری آنها برای کف و دیواره استخر شده و پایه آنها رنگ و رزین ها آکریلیک می باشد.

چسب دو جزئی الاستومری

ترکیبات این گونه از چسب، پلیمر مایع، سیمان پلیمری، پلیمرهای ضد آب و سیلیس می باشد. شکل ظاهری آن شبیه دوغاب و بوسیله غلطک یا قلم مو قابلیت اجرا بر روی کف یا دیواره ها را دارد.پیش از اجرا باید اطمینان حاصل کرد که سطح زیر کار از چربی و گرد و غبار پاک شده باشد.

اجرای عایق رطوبتی استخر
اجرای عایق رطوبتی استخر

عایق نانو مولتیزو

یکی از محصولات واترپروف موجود در بازار نانو مولتیزو است که مدلهای آن کریستالی غلیظ، کریستالی رقیق و نانو مولتیزو رنگی است و خصیصه های خاص آن عبارتند از:

  • قیمت پایین
  • پیاده سازی راحت
  • امکان اجرا بر روی تمام سطوح
  • استحکام در مقابل اشعه فرابنفش
  • استحکام در مثابل اسید و  باز
  • استحکام در مقابل قارچ‌ و باکتری‌

 

عایق قیر و ایزوگام

شاید قدیم ترین و سنتی ترین روش عایق بندی قیر یا ایزوگام باشد و تنها از این دو المان جهت عایق بندی استفاده می شود و بیشتر به صرفه است تا آن را برای استخرهای کشاورزی یا صنعتی و در دو یا سه لایه اجرا، استفاده کرد.

 

عایق بندی با سیمان

یک دیگر از روش های سنتی عایق بندی استخر استفاده از عایق سیمانی است.ماهیچه سیمانی را با ملاتی آب بند ترکیب می کنند و بعد بر روی کار اجرا می شود.

 

روکش‌های حبابی

این روش، روشی نسبتا سریع و آسان محسوب می شود و این روکش ها به دیواره ها و کف استخر نصب می گردند تا در مقابل جذب رطوبت و از دست دادن گرما از استخر محافظت نمایند. اما در کل کیفیت این روش نسبت به دیگر روش ها پایین است.ابتدا اندازه تمام ابعاد استخر را بدست آورده و به اندازه کافی از این روکش ها خریداری می شود.این مدل ها به صورت رول می باشند و در هر ابعادی که لازم باشد برش داده می شوند.در نهایت به وسیله گیره های رطوبتی مخصوص یا نوارهای آلومینیومی بر روی دیواره ها نصب می شوند.

 

عایق فشرده اکس پی اس (XPS)

این روش نسبتا گران  و اجرای آن کمی پیچیده است. اما کارای فوق العاده آن و طول عمر آن برای برخی که از لحاظ هزینه امکان پوشش دهی آن را دارند پزینه ای فوق العاده می باشد. عملکرد عالی حرارتی آن و ضد رطوبت بودن بالای آن از جمله ویژگی هایی است که آن را از دیگر عایق ها متمایز می کند. و بعد از اجرای آن دیگر نیاز به استفاده از هیچ گونه عایق دیگری نیست.

اجرای عایق رطوبتی استخر
اجرای عایق رطوبتی استخر

مراحل اجرای عایق استخر

1. لاشه‌ریزی کف

این اولین مرحله است. در واقع هدف این مرحله بسترسازی زمین برای ساخت استخر می باشد. اصول مختلفی از جمله هیدرولیکی و شناخت ساختار کف باید مورد توجه قرا گیرد. سنگ هایی نظیر گرانول و یا ماسه می توانند مورد استفاده قرار گیرند چون آب را به خود جذب نمی کنند.

 

2. از بین بردن فضاهای خالی توسط لاشه‌ریزی

این یکی از مراحلی است که باید به دقت اجرا شود یعنی تثبیت لاشه ریزی.یعنی باید فضای خالی که در هنگام لاشه ریزی ایجاد شده اند را توسط موادی نظیر ملات سیمان یا مواد پلیمری پر کرد.

 

3. کاربرد فوم پلی استایرن اکسترود شده

برای بالا بردن کیفیت عایق بندی از این مدل فوم می توان استفاده کرد. در زیر لایه بتنی  و در نهای تبر روی لاشه ریزی اجرا می شود.

 

4. به کار بردن پودر آب بند و چسب بتن

ترکیب این مواد را همراه بتن آماده هم برای کف و هم برای دیواره استخر به کار می برند. و چسبندگی بالا و استحکام زیاد بتن، استخر را علاوه بر عایق رطوبت کردن از ترک خوردگی و شکستگی محافظت می کند.

 

5. استفاده از مواد پلیمری

در نهایت برای عایق کاری نهایی یکی از انواع عایق رطوبتی استخر که در بالا معرفی شدند بنا به نوع کاربری و انتخاب مجری طرح استفاده می شود.

 

در نهایت اینکه عایق رطوبتی استخر گزینه ای فوق العاده برای بالا بردن طول عمر استخر، کم کردن عموم هزینه های نگهداری و کسب رضایت مشتری و مصرف کننده است. انتخاب عایق مناسب می تواند شما را از انجام بسیاری هزینه ها بی نیاز کند. اگر استخری در منزل می خواهید بسازید یا مجموعه ای در این زمینه دارید سرمایه گذاری در این زمینه می تواند شما را در آینده از خیلی هزینه های اضافی بی نیاز نماید.

بوسیله تماس با مجموعه رنگ فرداد و برقراری ارتباط با مشاورین ما می توانید بنا به نیاز خود عایق رطوبتی استخر مناسب را انتخاب و خریدی با اطمینان داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما