خرید عایق رطوبتی ایزوگام با ضمانت کیفیت محصول

ایزوگام محصولی است که مقاومت بالایی داشته و به عبارتی عایق ضد رطوبتی است که جهت پوشاندن سطوح مختلف در مقابل تغییرات آب و هوایی، رطوبت، گرما و سرما و نفوذ آنها به محیط داخل مقاومت نشان می دهد. ترکیب سازنده عایق رطوبتی ایزوگام فرآورده های نفتی از جمله الیاف مصنوعی و قیر می باشد.

کاربردهای عایق رطوبتی ایزوگام

از این عایق رطوبتی جهت پوشش مکانهایی نظیر دیوار، کف ساختمان، بالکن، در هنگام پی ریزی ساختمان، استخرها، تونل ها، پشت بام، کانالهای آب، لوله کشی های مختلف، سدسازی و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود.

در حقیقت عایق رطوبتی ایزوگام جانشین روشهای سنتی مانند آسفالت و قیرگونی شده است.شاید به دلیل مواد اولیه تشکیل دهنده آن هزینه بالاتری نسبت به قیر یا آسفالت داشته باشد ولی سبکی آن و پایین آوردن وزن ساختمان، سهولت نصب و جلوگیری از آلودگی هوا که قیرگونی منجر به آن می شدند باعث برتری چشمگیر آن نسبت به روشهای قدیمی شده است. ضمنا طول عمر آن در شهرهایی که باران کمتری به خود می بینند بسیار طولانی می باشد.

مواد اولیه تولید

  • عایق رطوبتی ایزوگام به طور کلی از مواد زیر تشکیل می شوند:
  • قیر پلیمری با درصد خلوص 60 الی 70 درصد
  • یک لایه الیاف تیشو (الیاف پشم شیشه)
  • یک لایه پلی استر
  • اتکتیک پلی پروپیلن (APP)
  • پودر مس ۶۰۰ و پودر تالک
  • فویل آلومینیومی
  • چسب و باند
  • فیلم پلی اتیلن
عایق رطوبتی ایزوگام
عایق رطوبتی ایزوگام

ویژگی های ایزوگام با کیفیت و استاندارد

از مهمترین مشخصه های تشخیص استاندارد بودن ایزوگام وزن و ضخامت آن است. وزن ایزوگام با کیفیت بین ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم و ضخامت آن حدودا بین ۳.۵ تا ۴ میلی متر باید باشد.در هنگام خرید به این دو فاکتور می بایست اهمیت دهید. اگرچه ما در مجموعه رنگ فرداد با کیفیت ترین ایزوگام رو با ضمانت در اختیارتان قرار می دهیم.کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

انواع عایق رطوبتی ایزوگام

به طور کلی ایزوگام ها به دو مدل تک لایه (بدون روکش) و دولایه (روکش دار) دسته بندی می شوند:

۱ – برای استفاده های کوچک تر نظیر دیوار و کف سرویس بهداشتی یا حمام، پی ساختمان، استخرها و یا کف آشپزخانه ا زمدل تک لایه استفاده می شود.

۲ – برای عایق کاری جاهایی که در معرض تغییرات آب و هوایی هستند یا رطوبت و نم زیاد در آنجا موجود هست و یا گرما و سرما نفوذ مستقیم به لایه های زیرین دارد مدل دو لایه کاربرد بیشتری دارد.

3-گاهی از ایزوگام طرح دار یا با روکش های سنگریزه ای استفاده می شود که مربوط به زیباسازی نمای ساختمان یا هر جایی که زیبایی آن نیز مد نظر باشد می شود.

 

نحوه نصب

یک از فاکتورهای مهم دیگر در اجرای ایزوگام به جز با کیفیت بودن آن نحوه نصب آن می باشد. در واقع طول عمر آن را نحوه نصب آن می تواند تعیین کند. اگر اجرای آن توسط تیم متخصص و با تجربه انجام نشود، چون ایزوگام در معرض مستقیم تغییرات آب و هوایی است ممکن است با مشکلات فراوانی مواجه شود.

جهت نصب عایق رطوبتی ایزوگام بر رو دیوار بعد از نصب داربست و قرار دادن تخته های مربوطه بر روی آنها  با توجه به طول و عرض و ارتفاع دیوار، نصاب های با تجربه بالای آن رفته، رول ها را روی پشت بام قرار می دهند و در حالی که تنها نیم متر از آن بر روی سقف هست ما بقی را روی دیوار رها کرده و با مشعل ها و ابزار لازم شروع به چسباندن ایزوگام با ظرافت لازم می کنند.

اجرای نانو عایق رطوبتی
اجرای نانو عایق رطوبتی

نکات مهم در هنگام خرید

۱ – کیفیت مواد اولیه

اولین فاکتور در انتخاب ایزوگام کیفیت مواد اولیه آن است. کیفیت بالای این مواد منجر به طول عمر بالای عایق رطوبتی ایزوگام می شود. قیر اصلی ترین ماده تشکیل دهنده ایزوگام است و برخی تولید کنندگان از کیفیت آن می کاهند تا هزینه نهایی را پایین آوردند.

۲ –  نشان استاندارد ایزوگام

همواره باید خرید خود را از فیلتر علامت استاندارد عبور دهید و سپس اقدام به خرید کنید. شاید این حداقل اقدامی است که باید موقع خرید انجام دهید.

۳ – شکل ظاهری ایزوگام

باید به مشخصات ظاهری ایزوگام نظیر وزن، تاریخ تولید، ضخامت، نوع عایق که بر روی آن درج می شود همواره تجوه نمایید تا ایزوگام با کیفیتی را انتخاب نمایید.

 

هزینه ایزوگام

قیمت نهایی ایزوگام به فاکتور های مختلفی بستگی دارد:

۱ – کیفیت مواد اولیه تولید ایزوگام

بنا به قیمت اولیه قیر استفاده شده قیمت نهایی ایزوگام تعیین می شود.

۲ – آب و هوای محلی که ایزوگام در آن نصب می شود

اینکه در چه محلی ایزوگام می خواهد اجرا شود بسیار مهم است زیرا در مناطق سردسیر که رطوبت و باران بیشتری وجود دارد و احتمال نفوذ آن به داخل بنا بیشتر است، می بایست از ایزوگام دولایه استفاده نمود که طبیعتا قیمت را بالا می برد.

۳ – وجود نشان استاندارد

ایزوگام هایی مه نشان استاندار دارند طبیعتا قیمت بالاتری دارند و اصطلاحا متفاوت از ایزوگام های فله می باشند.

۴ – ضمانت نامه و بیمه نامه

برخی شرکت ها اقدام به صدور ضمانت نامه و حتی بیمه نامه برای محصول خود می کنند که طبیعتا روی قیمت تاثیر گزار است.

5 – فصلی که در آن قصد اجرای ایزوگام را دارید

از آنجا که در فصل های بارشی مثل پاییز و زمستان تقاضا بالاتر می رود طبیعتا بنا به نیاز بازار قیمت ها هم بالاتر می رود.

6 – محل نصب ایزوگام

از آنجا که نصب ایزوگام در محل های مرتفع نیاز به تجهیزات و داربست دارد و همچنین خطرات محتمل برای کارگرها هزینه های نصب به طرز چشمگیری بالا می رود.

 

ایزوگام پلیمری بهترین عایق رطوبتی

شاید محبوب ترین و مرغب ترین ایزوگام را بتوان ایزوگام تولید شده با قیر پلیمری و پالایشگاهی نامید.
متاسفانه به دلیل بالا بودن هزینه های تولید و بالا رفتن قیمت تمام شده محصول،تولید کنندگان ایزوگام از قیر پالایشگاهی در تولیدات خود کمتر استفاده می کنند و جایگزین آن را قیر دمیده قرار داده اند که متاسفانه بر کیفیت محصول تاثیرگزار است.

لذا اگر هنگام خرید به این امر توجه کنید و برندهایی را خریداری کنید که مواد اولیه مرغوب را استفاده می کنند نتیجه مطلوبی در کار دریافت خواهید نمود.

 

مزایای عایق رطوبتی ایزوگام

۱ – هزینه پایین و مقرون به صرفه بودن

۲ – استحکام در مقابل تغییرات آب و هوایی و گرما و سرما

۳ – سبک کردن وزن نهایی ساختمان در مقایسه با قیرگونی و آسفالت

۴ – عدم آلوده کردن هوا هنگام نصب

۵ – برخلاف روش های سنتی نیازی به پارو کردن بعد از بارش برف ندارد

۶ – نصب سریع و آسان

۷ – ایستادگی در برابر ضربه و پاره شدن

عایق رطوبتی نانو ایزوگام
عایق رطوبتی نانو ایزوگام

در نهایت اگر قصد تهیه این محصول منحصر به فرد را دارید و می خواهید با قیمت ها و مدلها و برندهای آن آشنایی پیدا کنید مجموعه رنگ فرداد با متخصصین خود آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما