خرید چسب کاشی عمده + طریقه مصرف

هر کسی در صنعتی ساختمان امروزه فعال باشد نام چسب کاشی را شنیده است و می داند که برای نصب بر روی دیوار های بتنی – سیمانی یا با زیر سازی سنگ، آجر، موزاییک و حتی گچی کاربرد دارد. خرید چسب کاشی عمده در پروژه های بزرگ یکی از دغدغه های خریداران و پیمانکاران است.

برای داشتن یک دیوار زیبا از کاشی، یا سرویس بهداشتی یا یک کف سرامیک بدون نقص، فارغ از هنر کاشی کار یا پیمانکار، استفاده از ابزار مناسب که هم به کار سرعت ببخشید و هم مقرون به صرفه باشد ضروری است. چسب کاشی در واقع متریالی است که می تواند به این امر تحقق ببخشد.

بیشتر بخوانید: خرید چسب کاشی ضد آب با قابلیت اجرای آسان

خرید چسب کاشی عمده
خرید چسب کاشی عمده

بهترین چسب کاشی

یافتن بهترین چسب کاشی از میان برندهای موجود در بازار، کار دشواری است و وقتی قرار باشد چسب کاشی عمده خریداری شود کار کمی دشوار تر می شود. از آنجا که تیم مجموعه رنگ فرداد با معتبر ترین برندهای این حوزه همکاری دارد و کالاهای مختلف را در عمل مورد بررسی قرا داده است و در توضیحات فنی هیچ کدام از برندها شاخص هایی برای سنجش این امر درج نگردیده است، تجربه حلقه گمشده این تشخیص است که شما در کنار کارشناسان ما می توانید از آن بهره مند شده و بهترین انتخاب را بنا به بودجه و نوع کار مد نظرتان داشته باشید.

اصطلاحات رایج برای چسب کاشی

مردم عامه از آنجا که اطلاع دقیقی از انواع چسب کاشی ندارند ممکن است تصور کنند تمام عناوینی که در بازار به عنوان چسب کاشی مصطلح هستند مدلهای مختلفی از آن هستند در حالی که عموما همه اینها تنها اشاره به چسب کاشی خمیری یا پودری می باشد. لذا شما به عنوان خواننده این مقاله از این آگاهی برخوردار خواهید بود که تفاوتی بین این عناوین وجود ندارد. عناوینی که در بازار تحت عنوان چسب کاشی با آن مواجه خواهید شد از قرار زیر هستند:

  • چسب کاشی و سرامیک ضد آب
  • چسب کاشی دیوار گچی
  • چسب کاشی کف توالت
  • چسب کاشی سرامیک کف
  • چسب کاشی بین کابینتی
  • چسباندن کاشی روی سیمان
  • چسب کاشی کناف
  • چسب کاشی کاری استخر
  • چسب کاشی جکوزی
  • چسب کاشی کفپوش
  • چسب موزاییک
  • چسب سرامیک

حال با آشنایی با انواع آنها حتی در خرید چسب کاشی عمده نیز با دست باز تری می توانید عمل کنید.

خرید چسب کاشی استخری
اجرای چسب کاشی استخری

مزایای چسب کاشی

  • بدون ملات می توان کاشی ها را چسباند و طبیعتا کثیف کاری محیط کار اتفاق نمی افتد
  • در ساختمانهای چند طبقه برای ساخت ملات جهت چسباندن کاشی نیاز به حمل ملات و مصالح می باشد و طبیعتا هزینه کارگر هم بالا می رود در حالی که چسب کاشی این مساله را به ساده ترین شکل ممکن حل می نماید
  • مدل نانو چسب کاشی کاملا ضد آب می باشد
  • استحکام بالا در مقابل هر گونه رطوبت
  • گیرایی و چسبندگی فوق العاده بالا
  • نه تنها برای کاشی و سرامیک می توان از آن استفاده کرد بلکه جهت چسباندن بعضی سنگ ها یا متریال های دیگر نیز می توان آن را به کار برد
  • تا درصد مطلوبی می تواند عایق حرارتی و صوتی نیز باشد

 

معایب چسب کاشی

  • شاید در متراژ بالا و پروژه های بزرگ ملات سیمان از چسب کاشی مقرون به صرفه تر باشد
  • اگر محلی که میخواهد کاشی کاری شود تراز نباشد، چسب کاشی زیادی ممکن است مصرف شود

 

تفاوت چسب کاشی و دوغاب کاشی

چسب کاشی محصولی است آماده، که در بسته بندی های موود خریداری می شود و برای نصب انواع کاشی و سرامیک و سنگ با هر سطحی و زیر کاری استفاده می شود و روشی نوین محسوب می شود.

دوغاب در واقع ملاتی است شل که بوسیله موادی مانند سیمان و ماسه و آب تولید شده و بین کاشی و دیوار میریزند تا سرامیک یا کاشی به دیوار بچسبد و روش سنتی چسباندن کاشی بشمار می آید.

 

چسب کاشی بهتر است یا ملات سیمان

از آنجا که در اجرای کاشیکاری با سیمان عایق رطوبتی صورت نمی گیرد، برای این امر می بایست بوسیله ایزوگام یا قیرگونی محل مورد نظر عایق کاری شود و این امر دردسر های خاص خودش را دارد.لذا یکی از بهترین گزینه ها استفاده از چسب کاشی است.

 

نصب کاشی بین کابینتی با چسب چسب کاشی

قاعدتا با وجود نیاز به تخریب و سر و صدایی که در ساختمان ایجاد میشود و همچنین کثیف کاری محل مورد نظر هیچ انتخابی بهتر از چسب کاشی برای این امر وجود ندارد.

نحوه استفاده از چسب کاشی

پیش از هر چیز می بایست از زیر کار هرگونه گرد و غبار و چربی و آلودگی و یا حتی کاغذ دیواری قدیمی را پاک کردهو مطابق مواردی که در ادامه مطرح می شود کاشی کاری انجام گیرد.

ایده آل این است که حجم کمی حدود 4 کاشی یا سرامیک آغشته به چسب شود تا پیش از سفت شدن کامل چسب بتوانیم از تراز بودن آن مطمئن شویم.

اگر سطح زیر کار گچی یا سیمانی یا سطحی است که آب را جذب می کند بهتر آن است که از محصولات نانو استفاده شود.

معمولا حداکثر چسبندگی حدود 48 ساعت بعد از نصب بدست می آید و بعد از این زمان و در صورت تایید کاشیکار یا تکنیسین می توان به بندکشی پرداخت در غیر این صورت ممکن است آب باعث کاهش استحکام کاشی ها گردد.

فروش چسب کاشی عمده
فروش چسب کاشی عمده

چسب کاشی را چگونه پاک کنیم؟

اگر چسب کاشی در حین نصب بر روی کاشی مالیده شود و یا به هر محل دیگری، به اشتباه برخورد داشته باشد می توان از یک مقدار تینر 1000 استفاده نمود و بر روی آن قسمت ریخته و بعد با دستمال یا کاردگ اقدام به تمیز کاری نمایید.

 

عمر چسب کاشی چند سال است؟

معمولا عمر چسب کاشی اگر به درستی اعمال شود چیزی حدود 30 سال است.

 

اطلاع داشتن از مواد تشکیل دهنده چسب کاشی

اطلاع داشتن از این امر،اگر فردی متخصص این حوزه باشد می تواند کمک شایانی به انتخابش بکند. اما برای خریداران عمومی که از فرمولها دانش کافی ندارند، به خصوص در خرید چسب کاشی عمده اینکه بدانند محصول استاندارد هست و آزمایشات لازم در کارخانه بر روی آن صورت گرفته است و اینکه برند، نامی آشنا در این صنعت باشد کافی است.

بعد از آشنایی با انواع چسب کاشی و طریقه مصرف آن این نوید را می توانیم به شما بدهیم که به کمک مجموعه رنگ فرداد می توانید خرید خود را از بهترین برندها و مدلها علی الخصوص اگر خرید چسب کاشی عمده مد نظرتان است، انجام دهید.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما