خرید رزین سنگ کاملا براق کننده و ضد آب

هدف شما از خرید رزین سنگ چیست؟! یکی از مهمترین فاکتورهای امروزی در صنایع ساخت و ساز، استفاده از زیبایی‌های چشم نواز بصری است. از این رو شاهد استفاده از نماهای خیره کننده بیرونی، نماهای براق و درخشنده‌ی درونی و … در ساختمان‌ها خواهیم بود. یکی از پرکاربردترین مصالح در ساختمان‌ها، انواع سنگ‌ها هستند. این سنگ‌ها در انواع مصنوعی، آنتیک و … تولید و به بازارهای رقابتی عرضه شده‌اند. با ورود رزین و مزایای بی‌نظیر و شگفت‌انگیز آن، قسمت جدیدی از ساخت و ساز کلید خورد. رزین‌ها نه تنها براقیت و جلای سنگ‌ها را افزایش می‌‎دهند، بلکه مزایای خارق العاده‌ای را نیز در بر دارند.

رزین سنگ ضد آب کننده
رزین سنگ ضد آب کننده

چرایی خرید رزین سنگ

با در نظر گرفتن اهمیت زیبایی بصری در بناهای مختلف، افزایش میزان خرید رزین سنگ نیز هرگز دور از ذهن نخواهد بود. رزین سنگ با برخورداری از ویژگی‌های متمایز کننده، بهترین گزینه برای نمای بیرونی و داخلی بنا به شمار می‌رود.

رزین‌ها نوعی ماده‌ی شفاف هستند که بر پایه کوپلیمرهای اکریلیک تولید شده‌اند. برای اصلاح و تقویت این تولیدات از فناوری‌های نانو بهره برداری شده است. بنابراین به جرات می‌توان گفت که: یکی از بهترین پوشش‌ها برای نمای بیرونی ساختمان‌ها به شمار می‌روند. همچنین می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای پوشش سنگ‌های مصنوعی به کار رفته در نمای داخلی ساختمان نیز باشند. از دلایل مهم و قابل توجه برای خرید این محصولات، توجه به مزایای آنها است.

رزین سنگ براق کننده
اجرای رزین سنگ ضد آب

عملکرد و مکانیزم تاثیرگذاری رزین سنگ

قبل از اقدام به خرید رزین سنگ، بهتر است اطلاعات دقیق و کاملی را در زمینه‌ی عملکرد آن کسب نمایید. همانطور که ذکر شد، رزین‌ها بر پایه اکریلیک و با توجه به فناوری نانو، فرموله و تولید شده‌اند. این محصول بر روی سطح مورد نظر نفوذ نموده و علاوه بر ضد آب شدن سطح، براقیت آن را نیز به همراه خواهد داشت. هدف اصلی برای بهره برداری از این روش، بهبود ویژگی‌های ظاهری، افزایش مقاومت در برابر رطوبت و بسیاری از موارد دیگر است. بسیاری از افراد آگاه و متخصص، از این روش برای افزایش دوام سنگ‌ها، استفاده می‌کنند. بسته به لیتولوژی، کاهش ضریب جذب در لایه‌های سطحی، نفوذپذیری و ایجاد لکه را شاهد خواهید بود.

تاثیرگذاری فوق العاده‌ی رزین تا حدی است که هر چه استفاده از آن بیشتر باشد، مقاومت سنگ نیز اشباع می‌شود. در نتیجه، افزایش مقاومت کششی و خمشی را تجربه خواهید کرد. این رزین‌ها با توجه به ساختار شیمیایی و ترکیبات به کار رفته در تولید، در دو گروه تقسیم بندی شده‌اند.

  • اپوکسی
  • پلی استر

خرید رزین سنگ با توجه به انواع آنها صورت می‌پذیرد. برخی از این رزین‌ها از جمله محصولات مناسب و کاربردی برای ساخت و ساز هستند. برخی دیگر نیز از مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالایی برخوردار خواهند بود. انتخاب رزین‌ها بر اساس دانش و تجربه‌ی افراد متخصص، صورت می‌پذیرد. بنابراین استفاده از مشاوره‌های افراد آگاه و متخصص در این زمینه، بسیار کاربردی و هوشمندانه خواهد بود. لازم به ذکر است که میزان استفاده از رزین بر روی سطوح مختلف، متفاوت است. اغلب این میزان با در نظر گرفتن تخلخل و زبری سطح، تخمین زده می‌شود.

رزین سنگ ضد آب
اجرای رزین سنگ ضد آب کننده

مزایای خرید رزین سنگ

خرید رزین سنگ کاملا براق کننده و ضد آب در بر دارنده‌ی مزایای بسیار زیادی برای مصرف کنندگان خواهد بود. تا جایی که در بسیاری از صنایع ساخت و ساز، شاهد استفاده از آن هستیم. از کاربردهای گسترده‌ی این محصولات، می‌توان به:

  • قابلیت اجرا بر روی سطوح آجری
  • قابلیت اجرا بر روی سنگ‌های مصنوعی و طبیعی
  • قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح چوبی
  • قابلیت اجرا برای روز سطوح بتنی
  • قابلیت اجرا بر روی سطوح سیمانی

و … اشاره نمود. در نتیجه این محصول، بهترین پاسخگو برای نیازهای مختلف مالکین به شمار می‌رود. در بسیاری از موارد، مالکان برای بازسازی بناها، از این محصول بی‌نظیر و باکیفیت، بهره برداری خواهند نمود. اما از مزایای قابل توجه آنها می‌توان به المان‌های زیر اشاره کرد:

  • افزایش میزان ماندگاری و طول عمر بنا
  • افزایش مقاومت بی‌نظیر در برابر نفوذ آب، رطوبت و …
  • مقاومت بالا در برابر اشعه‌‌های مخرب خورشید
  • سهولت در شستشو و رفع آلودگی و …
  • عدم ایجاد تیرگی و کدر شدن سطح در مرور زمان
  • عدم جذب و پخش گرد و خاک بر روی سطوح
  • افزایش براقیت و شفافیت ظاهری بنا
  • کاربرد و موارد استفاده‌ی گسترده و قابل توجه

و بسیاری از موارد دیگر. با در نظر گرفتن این مزایا، می‌توان به مقرون به صرفه بودن و کم هزینه بودن آنها برای نگهداری ایده‌آل، اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما