رزین سنگ مات نانو

رزین سنگ مات نیز یکی از رزین‌های بسیار کاربردی و ایده‌آل است که بسیار محبوب و پرطرفدار شناخته شده است. امروزه شاهد افزایش موارد استفاده از سنگ‌های مختلف در صنعت ساخت و ساز هستیم. یکی از سنگ‌های کاربردی در دنیای مدرن که بسیار محبوب و پر استفاده شده است، سنگ مات می‌باشد. این سنگ در کنار جذابیت فوق العاده‌ی ظاهری، معایبی را نیز در بر دارد. یکی از مهمترین و اصلی‌ترین معایب این نوع از سنگ‌ها، برخورداری از مقاومت پایین در برابر نم و رطوبت است.

همانطور که می‌دانید، نم و رطوبت یکی از اصلی‌ترین عناصر مخرب در دنیای ساخت و ساز به شمار می‌روند. بنابراین بسیاری از سازندگان حرفه‌ای از عناصر مناسب جهت برطرف نمودن این مشکل، استفاده می‌کنند. در این صورت علاوه بر افزایش مقاومت سنگ، بر روی افزایش عمر و ماندگاری آن نیز، بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

بیشتر بخوانید: حلال رزین سنگ چیست؟

رزین سنگ ضد آب نانو
رزین سنگ ضد آب نانو

مزایای استفاده از رزین سنگ مات

شاید این سوال نیز برای شما پیش آید که رزین سنگ مات چیست و چه مزایایی را در بر دارد؟ پس از ورود رزین‌ها به بازار ساخت و ساز، شاهد تحول شگرف و باورنکردنی در افزایش مقاومت و ماندگاری سنگ‌ها هستیم. با توجه به مزایای فوق العاده‌ی رزین، استفاده از این محصول در بسیاری از موارد مختلف رایج شد. تا جایی که امروزه در بسیاری از نماهای داخلی و خارجی انواع ساخت و سازهای مختلف، شاهد استفاده از این محصول خواهیم بود. این محصول می‌تواند کیفیت و ماندگاری ساخت و ساز بنا را افزایش داده و  همچنین مزایای فوق العاده‌ی دیگری را برای سازندگان به همراه داشته باشد. لذا استفاده از آنها بسیار مفید می‌باشد. از جمله مزایای این نوع از محصولات در صنایع مختلف، عبارتند از:

 عدم جذب نم و رطوبت توسط رزین سنگ مات

یکی از مزایای مهم و قابل توجه رزین سنگ مات، عدم جذب رطوبت و نم توسط سنگ است. این محصول با پوشش سطح سنگ مات، از نفوذ نم و رطوبت جلوگیری نموده و در نتیجه افزایش ماندگاری آن را به همراه دارد. سنگ‌های مات از جمله سنگ‌هایی هستند که در برابر نفوذ نم و رطوبت از مقاومت پایین‌تری برخوردار هستند. رزین‌ها با ایجاد یک لایه پوششی محافظ، این مشکل سنگ مات را رفع خواهند نمود.

 

 افزایش مقاومت در برابر نور خورشید

نور ماورای بنفش خورشید می‌تواند یکی از عوامل مخرب برای سنگ مات به شمار برود. بنابراین استفاده از یک سطح پوششی مناسب برای سنگ مات در این موارد بسی کاربردی خواهد بود. نور ماورای بنفش خورشید می‌تواند سبب کدری، تیرگی و تغییر رنگ سطح شده و مقاومت آن را نیز کاهش دهد. بنابراین طول عمر این نوع از سنگ‌ها نیز کاهش خواهد یافت. رزین‌ها این مشکل را نیز به طرز چشمگیری رفع خواهند نمود. بنابراین با استفاده از این محصول بر روی سطح، هرگز شاهد کدری، تیرگی و … نخواهید بود.

نفوذ پذیری بسیار بالا توسط رزین سنگ مات

یکی از خصوصیات قابل توجه در رزین سنگ مات، برخورداری از قدرت نفوذ و انعطاف پذیری قابل توجه است. این محصول به راحتی سطح سنگ مات را پوشش داده و افزایش ماندگاری و مقاومت آن را در بر خواهند داشت. بنابراین استفاده از آن بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

سهولت در اجرای رزین

از دیگر فواید استفاده از این محصول، سهولت در فرایند اجرای آن است. این محصول به راحتی قابل استفاده و بهره برداری خواهد بود. به طوری که بسیاری از افراد آماتور نیز می‌توانند با دریافت مشاوره، اقدام به استفاده از این محصول بر روی سطح مورد نظر، نمایند. در نظر داشته باشید که توجه به برخی از نکات مهم و کلیدی در این زمینه، بسی ضروری است. لذا بهتر است به تمامی فاکتورهای مهم و موثر بر روی این محصول، توجه نمود.

بیشتر بخوانید: خرید رزین سنگ نما 

رزین سنگ مات براق کننده
رزین سنگ مات براق کننده

نکات کلیدی برای استفاده ار رزین سنگ مات

یکی از موارد بسیار مهم برای استفاده از رزین سنگ مات، توجه به بهره برداری از رزین سنگ نانو است. در نظر داشته باشید که رزین‌ها یک لایه پوششی محافظ هستند که امکان تنفس از سطح سنگ را می‌گیرند. بنابراین برخی از سنگ‌ها پس از این فرایند، دچار مشکلات مختلفی از جمله: شوره زدن، خواهند شد. با در نظر گرفتن این موضوع، استفاده از سطح نانو برای این پوشش، امری ضروری تلقی می‌گردد. سطح نانو امکان تنفس را برای سنگ به همراه خواهد داشت. بنابراین با استفاده از رزین بر روی سطح سنگ مات نانو، هرگز شاهد مشکلات مختلف، نخواهید بود.

رزین سنگ نانو نما
رزین سنگ مات ضد آب

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما