رنگ کاهگل اصفهان ضد آب با اجرای آسان

رنگ کاهگل اصفهان چیست؟

کاهگل های صنعتی را می توان در دو شکل کاهرنگ و یا کاهگل هایی که به صورت خمیر هستند در بازار مشاهده نمود. رنگ کاهگل اصفهان یکی از این کاهگل ها می باشد. رنگ کاهگل اصفهان شباهت بسیار زیادی از نظر ظاهر به کاهگل های سنتی دارد و بر روی نماهای ساختمان چه در بیرون و چه در داخل ساختمان استفاده می شود.

این ماده که از جنس رنگ است و در مدت زمانی کوتاهی می توان دیوار را با آن پوشاند. رنگ کاهگل اصفهان دارای غلظت  خوبی است  لایه محکمی را بر روی دیوار ها ایجاد می کند.

در واقع این ماده  که در کارخانه های صنعتی تولید می گردد بسیار مورد توجه است  و برای مکان هایی که نیاز به ماده ای شبیه به کاهگل سنتی دارند فوق العاده می باشد.

رنگ کاهگل ضد آب اصفهان از بهترین کاهگل های صنعتی است که در فرصت بسیار کوتاهی آماده استفاده می شود. در حال حاضر کاهرنگ در اکثر شهرهای ایران و در ساختمان های مختلف با عملکرد گوناگون استفاده می شود. کاهرنگی مانند کاهرنگ ضد آب اصفهان دارای غلظت مناسبی است و لایه نسبتا ضخیمی را بر روی دیوار ایجاد می کند.

کاهگل صنعتی اصفهان

رنگ کاهگل نانو اصفهان چه خصوصیاتی دارد؟

از اولین نکاتی که می توان درباره این محصول بکار برد  ضد آب بودن آن می باشد. این رنگ  به صورت عایق عمل می کند و ضد آب است و در زمان اجرا و قرار گرفتن بر روی سطح دیوار به خوبی به سطوح می چسبد.

رنگ بندی متنوع و بالایی دارد و به همین دلیل برای افراد مختلف که دارای سلیقه های متفاوت هستند قابل استفاده خواهد بود. این محصول به سطح رویی نما  می چسبد. به دلیل عایق بودن از ورود و نفوذ آب جلوگیری  می کندو برای مدت زمان بسیار طولانی بدون تخریب باقی می ماند دیوار ها  بدون تخریب باقی خواهند ماند و  دوام و ماندگاری ساختمان ها افزایش خواهد یافت.

 

رنگ کاهگل اصفهان در برابر نور خورشید در مدت طولانی دچار رنگ پریدگی نمی گردد و اگر در حرارت شدید هم قرار بگیرد خراب نخواهد شد.

از دیگر خصوصیاتی که این ماده دارد اجرای آن می باشد که در مدت زمان بسیار کمی قابل انجام است و ابزار خاصی نیز برای قرار گرفتن بر روی دیوار وجود ندارد. کسانی که به بافت های قدیمی و سنتی که با کاهگل های سنتی پوشیده شده است علاقه دارند می توانند از این  ماده استفاده کنند تا نمای ساختمان  مانند و شبیه بافت های قدیمی شود.

مکان هایی  خاص مانند رستوران های سنتی و یا باغ ها با کمک کاهرنگ پلیمری اصفهان به شکل سنتی در می آیند. بسیاری از نماهای داخلی  از ساختمان هایی که بسیار مدرن و شیک هم هستند مانند  قسمت دکور از کاهرنگ استفاده می گردد. گاهی نیز برای ترمیم بافت های سنتی از این رنگ استفاده می گردد.

 

کاهگل ضد آب اصفهان

مزایای رنگ کاهگل ضد آب اصفهان

استفاده از رنگ کاهگل اصفهان در ساختمان های امروزی باعث می شود خانه ها روشن تر و دلنشین تر شوند. این رنگ از ترکیب انواع رزین ها و چسب های سیلیکونی و کاه به دست می آید.

رزین های سیلیکونی که در تهیه‌ی رنگ کاهگل اصفهان به کار می روند؛ از نوع پلیمرهای سخت شونده هستند. در واقع این رزین ها برای بار اول در آب حل می شوند اما پس از خشک شدن دیگر در آب حل نمی شوند. بنابراین پوشش حاصل بسیار مقاوم و مستحکم است.

این خاصیت باعث برتری و بهبود خواص رنگ کاهگل اصفهان نسبت به سایر رنگ ها شده است و همچنین معایب روش سنتی نیز رفع شده است. رنگی که به این روش به دست می آید برای پوشش دادن کلیه سطوح خصوصا نمای ساختمان ها و دکوراسیون داخلی به کار می رود. زیرا افزودن سیلیکون باعث افزایش خاصیت چسبندگی آن شده است.

 

رنگ کاهگل اصفهان بسیار انعطاف پذیر است و به راحتی بر روی سطح حالت می گیرد. حتی می توان با کمک شابلون و رنگ کاهگل طرح های مختلفی را ایجاد کرد. پوشش حاصل کاملا ضد آب و قابل شستشو می باشد.

در برابر بارش باران و وزش بادهای شدید تخریب نمی شود. همچنین در سرمای شدید یخ نمی زند و ترک نمی خورد. سطح حاصل از کاهرنگ ضد آب اصفهان کاملا یکدست و یکپارچه می باشد و هیچ گونه ترک خوردگی یا شکاف در آن دیده نمی شود.

کاهرنگ نانو اصفهان در برابر اشعه فرابنفش خورشید تجزیه و تخریب نمی شود. عوامل شیمیایی مانند اسید و باز و همچنین حلال های آلی تاثیری بر روی این پوشش ندارند. در نتیجه برای نظافت بیشتر و شستشوی آن می توان از انواع مواد شوینده استفاده کرد.

کاهگل نانو اصفهان

موارد مصرف رنگ کاهگل نانو

رنگ کاهگل اصفهان کاملا ضد آب است و می توان آن را در محیط های مرطوب و نمناک به کار برد.  همچنین می تواند به عنوان عایق رطوبت بر روی سطح پشت بام ها نیز استفاده شود. پوشش حاصل از رنگ کاهگل قابل شستشو می باشد.

این خاصیت استفاده از پوشش کاهرنگ ضد آب اصفهان را در استخر، حمام، موتورخانه شوفاژ، آشپزخانه، توالت، طبقات منفی و… میسر کرده است. استفاده از این نوع رنگ بسیار ساده و آسان است و سرعت اجرای آن نیز بالا است.

حلال مورد استفاده در ترکیب رنگ کاهگل اصفهان آب است و در آن از حلال های شیمیایی استفاده نشده و هیچ ضرری برای انسان و محیط زیست ندارد. بنابراین هیچ محدودیتی برای استفاده از آن نیز وجود ندارد.

همان طور که گفته شد؛ روش اجرای رنگ کاهگل نانو اصفهان بسیار سریع و آسان است، سطح باید قبل از اجرای پوشش کاملا تمیز و عاری از هرگونه آلودگی شده باشد. در مرحله بعد باید رنگ کاهگل پلیمری اصفهان را با مقداری آب رقیق کرد تا برای پوشش دهی سطح آماده شود.

برای اجرای رنگ می توان از کاردک، لیسه، ماله؛ غلتک، قلم مو یا پیستوله استفاده کرد. کاهرنگ یا به عبارتی رنگ کاهگل را می توان بر روی سطوح مختلف اعم از آجر، سیمان، گچ، کناف، چوب، فلز، یونولیت، شیشه و … اجرا کرد.

رنگ کاهگل ضد آب اصفهان به گونه ای ساخته شده که بتواند افراد با سلایق گوناگون را راضی کند و دارای رنگ بندی های متفاوتی است. همچنین از نظر قیمت و هزینه تمام شده مقرون به صرفه می باشد. در ضمن  رنگ کاهگل اصفهان عمر مفید بالایی دارد و با ضمانت 10 ساله در بازار عرضه می شود.

ماندگاری طولانی رنگ کاهگل صنعتی اصفهان موجب شده برخلاف سایر رنگ ها نیازی به نوسازی مداوم نداشته باشد. این رنگ در برابر ضربه، شوک حرارتی و انبساط و انقباض های ناگهانی مقاوم است و تغییر شکل نمی دهد.

خرید آسان کاهرنگ نانو اصفهان

با توجه به خصوصیات این محصول توجه و استقبال زیادی از این کاهرنگ انجام شده است و به همین دلیل دسترسی به آن افزایش یافته است. راه های مختلف و زیادی برای فروش این ماده وجود دارد. یکی از مهمترین آن تهیه از طریق کارخانه های تولید کننذه است و یا اینکه به راحتی در سطح شهر از طریق نمایندگان می توانید این خرید را انجام دهید.

 

مهم خرید اصل و با کیفیت این ماده است. خرید های اینترنتی نیز می تواند روش مناسب برای خرید باشد که در این صورت با سرعت بیشتری انتخاب و خرید انجام خواهد شد و امکان مقایسه با دیگر مواد نیز وجود دارد. در سایت های فروش این محصولات تمام امکانات برای دسترسی به اطلاعات کافی که در هنگام خرید به آن نیاز است وجود دارد.

رنگ کاهگل اصفهان همچنین قابل ارسال به همه شهرستان های استان اصفهان از جمله : نائین ، بهارستان ، خونسار ، مهاباد ، شهرضا ، زواره ، آراد و بیدگل ، خوراسگان ، جندق ، دولت آباد ، دستگرد ، چادگان ، خمینی شهر ، محلات ، سمیرم ، بیده ، اردستان ، دهاقان ، فریدونشهر ، قمصر ، کاشان ، نیاسر ، گلپایگان ، فولادشهر ، مبارکه ، کروکند ، نجف آباد ، نطنز و … می باشد .

رنگ کاهگل پلیمری اصفهان

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس مدیر فروش: 09129723451

شماره تماس دفتر: 02128423451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما