فروش رنگ کوره ای پودری به قیمت کارخانه

فروش رنگ کوره ای پودری و کاربردهای آن

فروش رنگ کوره ای پودری با هدف استفاده از آنها در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، ماشین لباسشویی، کابینت، فلزات و حتی لوازم اداری به فروش می­رسد. در واقع علتی که باعث استقبال و فروش رنگ کوره ای پودری در صنایع مختلف شده، مقاومت بسیار خوبی است که از خود در برابر شوینده­های مختلف و یا عوامل مختلف آب و هوایی مانند باران نشان می­دهند.

فروش رنگ کوره ای پودری برای استفاده در صنایع خودروسازی، مبلمان و غیره

فروش رنگ کوره ای پودری و کاربردهای آن

مراحل ساخت تا فروش رنگ کوره ای پودری

رنگ کوره ­ای که ساخته می­شود مشتمل بر دو نوع پودری و مایع است که برای ساخت آن از چندین رنگ پایه کمک گرفته می­شود. ما در این مطلب شما را با مراحل ساخت تا فروش رنگ کوره ای پودری آشنا می­کنیم تا دقیقا بدانید چه فرایندی را تا مرحله­ی فروش پشت سر می­گذارد. رنگ­های پایه­ شامل:

  1. آلکید آمین:

این نوع رنگ در واقع مشتق شده از روغن نارگیل یا روغن کرچک و یا روغن سویا بوده و با آمینو رزین ترکیب می­گردد. هنگام فروش رنگ کوره ای پودری در صنعت خودروسازی، رنگ­های کوره ­ای پودری که از چنین رنگ پایه­ای تشکیل شده باشد، پیشنهاد می­کنیم؛ چون مقاومت دمایی بالایی تا 190 درجه دارد و ماندگاری آن هم بسیار بالاست.

  • اپوکسی استر:

نوع دیگری از رنگ­های کوره ­ای مشتق از رنگ پایه­ای اپوکسی استر هستند که هنگام فروش رنگ کوره ای پودری از این نوع در صنعتی پیشنهاد می­کنیم که خواهان چسبندگی و مقاومت بالا در برابر ضربه باشند.

  • آکریلیک:

نوع دیگری از رنگ کوره ­ای مشتق از رنگ­های آکریلیک هستند. بازار هدف فروش رنگ کوره ای پودری از این نوع، صنایع فلزات آهنی و غیر آهنی است، چون در برابر حلال و عوامل مختلف جوّی بسیار قدرتمند بوده و همچنین حفاظت خوبی در برابر اثر مواد شیمیایی از خود نشان می­دهند. همچنین به دلیل چسبندگی بالا احتمال ریزش رنگ بسیار پایین است.

مراحل ساخت تا فروش رنگ کوره ای پودری

فروش رنگ کوره ای پودری و مزایا و معایب آن برای صنایع مختلف

فروش رنگ کوره ای پودری در صنایع مختلف به منظور رنگ آمیزی سطوح مختلف توسط آنها صورت می­پذیرد که نحوه­ی اتصال این نوع رنگ­ها براساس پیوند شیمیایی است یعنی رنگدانه­های این نوع رنگ با بار منفی به سطح فلز با بار مثبت می­چسبند. اما صنایعی که قصد خرید این نوع رنگ را دارند قطعا باید نسبت به مزایا و معایب آن نیز آگاه باشند. لذا به عنوان اولین فروشنده­ی معتبر این نوع رنگ­ها و به منظور آگاه سازی شما خریداران محترم، به معرفی مزایا و معایب رنگ کوره ­ای پودری می­پردازیم.

  1. عملکردی کاملا بی نقص و با سرعت بالا:

یکی از مزایایی که هنگام فروش رنگ کوره ای پودری عنوان می­کنیم در رابطه با عملکرد فوق العاده و بازدهی عالی این نوع رنگ­هاست و دلیل آن هم نحوه­ی اتصال رنگدانه­ها با سطح فلزی به وسیله­ی پیوند شیمیایی است. با اینکه در ظاهر فرایند اتصال از یک قانون شیمیایی ساده تبعیت می­کند اما اتصالی بسیار محکم و قوی است. همچنین با استفاده از این نوع رنگ­ها، ظرافت کاری بسیار بالا بوده و نیاز نیست زمان زیادی برای خشک شدن آن صبر کنید. لذا فروش رنگ کوره ای پودری را به صنایع رنگ کاری خودرو، لوازم خانگی، مبلمان و کابینت پیشنهاد می­کنیم.

  • هزینه­­ ی سرسام آور:

یکی از عیب­های استفاده از این نوع رنگ­ها هزینه­ ی بالای تهیه ­ی تجهیزات آن برای رنگ آمیزی است که همگی تحت فشار بالای هوا کار می­کنند. لذا هنگام فروش رنگ کوره ای پودری این نکته را گوشزد می­کنیم که نیاز به تهیه­ی چنین دستگاه­هایی نیز هست. البته بازارهای هدفی مانند خودروسازان و کابینت سازان با این روند مشکلی ندارند و کار آنها در سطح کلان است.

  • بازار هدف در گرو قیمت گذاری مناسب:

برخی از افراد خریدار، رنگ کوره ­ای پودری را به صورت عمده خریداری می­کنند تا خود به فروش برسانند. برای این افراد توصیه می­کنیم که بازار هدف شما اساسا بسیار گسترده نیست و در تمامی صنایع کاربرد ندارد لذا سیاست فروش ما بر پایه­ی فروش رنگ کوره ای پودری به قیمت کارخانه است و از این حیث برای یک خریدار خبر فوق العاده­ای است!

  • عدم آسیب رسانی به محیط زیست: یکی از دلایلی که سبب شده نرخ فروش رنگ کوره ای پودری برای ما بالا باشد، عدم آسیب رسانی به محیط زیست است چون اساسا هیچ حلالی برای رنگ آمیزی نیاز نیست.
  • رنگ آمیزی راحت تمامی سطوح: صنایعی که در رنگ آمیزی گوشه­های خودرو و کابینت و سایر سطوح فلزی مشکل دارند به این دلیل است که نوع و کیفیت رنگ خریداری شده توسط آنها به نحوی است که قابلیت نفوذ به این قسمت­ها را ندارد. لذا فروش رنگ کوره ای پودری را انتخاب کرده­ایم و به آنها پیشنهاد می­کنیم.
  • عدم نیاز به سیستم­های جانبی هنگام رنگ آمیزی: به دلیل اینکه رنگ کوره­ ای پودری نیاز به حلال خاصی ندارد لذا فضای کاری، سلامت بیشتری داشته و وجود یک سیستم تهویه­ی معمولی نیز کفایت می­کند.
  • نیاز کم به رنگ کوره­ ای پودری برای رنگ آمیزی: یکی از مزایایی که حتما هنگام فروش رنگ کوره­ ای پودری برای خریداران عنوان می­کنیم این است که با هر کیلوگرم از این نوع رنگ مساحت بیشتری را می­توانید رنگ آمیزی کنید.
فروش رنگ کوره ای پودری و مزایا و معایب آن برای صنایع مختلف

بیان چند نکته قبل ازفروش رنگ کوره ای پودری

در قسمت قبلی شما را با مزایا و معایب رنگ کوره­ ای پودری آشنا کردیم تا قبل از خرید اطلاعات کامل­تری کسب کنید. اکنون یک مرحله جلوتر می­رویم. پس از اینکه فروش رنگ کوره ای پودری به خریدار انجام گردید بابت اثبات بیشتر حسن انجام کار چند توصیه نیز به فرد خریدار برای هنگام رنگ آمیزی و پس از آن عنوان می­کنیم:

  1. برای اینکه سطح کابینت یا هر سطح فلزی دیگری که قصد دارید با این نوع رنگ­ها آن را رنگ آمیزی کنید ماندگاری و البته زیبایی بالایی داشته باشد، حتما قبل از رنگ آمیزی، بر روی سطح مورد نظر برای پتینه زنی انجام دهید چندین لایه رنگ با فاصله­ی زمانی مشخص بریزید.
  2. خصوصیت این نوع رنگ­های کوره ­ای این است تا در برابر گرد و غبار، چربی و روغن مقاوم و غیر قابل نفوذ باشند لذا در صورتی که در حین کار به این ذرات آلوده گردید، فقط و فقط از یک پارچه­ی نمناک استفاده کنید.
  3. نیازی به استفاده از مواد شیمیایی خاص برای ضد عفونی کردن سطوح پس از رنگ آمیزی با رنگ کوره ای پودری ندارید چرا که اساسا سطحی که در اثر رنگ آمیزی ایجاد شده از یکنواختی کامل بهره می­برد.
  4. هنگام فروش رنگ کوره ای پودری به خریداران و صنایع مختلف توصیه می­کنیم که هیچ دما و مدت زمانی را خارج از مقادیر دستور داده شده انتخاب نکنند و حتما طبق دستورالعمل و راهنمای کارخانه عمل کنند. معمولا بسته به روشن یا تیره بودن رنگ به زمانی بین 10 تا 18 دقیقه و دمایی بین 185 تا 230 درجه نیاز خواهید داشت. برای رنگ­هایی که روشن هستند، دمای کمتر و زمان بالاتر و برای رنگ­های تیره زمان کمتر و دمای بالاتر توصیه شده است.
  5. ذکر این نکته را نیز هنگام فروش رنگ کوره ای پودری لازم می­دانیم که؛ با وجود انتخاب خریداران مبنی بر شیوه­ی مختلف رنگ آمیزی با رنگ کوره ­ای پودری، اعم از پیستوله بادی، پیستوله تحت فشار بالا و پیستوله الکتروستاتیکی، دستگاه پیشنهادی ما پیستوله الکتروستاتیکی است. در این روش اطمینان خواهید داشت که هم سریع­تر و هم بسیار دقیق و حرفه­ای­تر به نتیجه­ی مطلوب خواهید رسید.
بیان چند نکته قبل ازفروش رنگ کوره ای پودری

نکاتی که هنگام فروش رنگ کوره ­ای پودری باید با خریدار در میان گذاشته شود

هنگام خرید رنگ کوره ­ای پودری توجه داشته باشید که حتی در صورت در اختیار داشتن سطوحی کاملا آماده سازی شده و دستگاه­های پیشرفته، اگر رنگ با کیفیت خریداری نکرده باشید یا تکنسین حرفه­ای در اختیار نداشته باشید و از فروشنده این درخواست را داشته باشید به هیچ وجه نتیجه­ی مطلوب را دریافت نخواهید کرد.

ما با فروش رنگ کوره ای پودری با بالاترین کیفیت به کمک پیشرفته­ترین ابزارها و مطابق با آخرین استانداردها خدمات بی نظیری را به خریداران گرامی ارائه می­کنیم. ضمن اینکه طبق سال­ها تجربه­ی فروش و شهرت و اعتبار زیاد می­دانیم که یکی از دغدغه­ های خریداران قیمت نهایی تمام شده برای آنهاست.

ما با ارائه ­ی خدماتی نوین و بی نظیر این مژده را به خریداران گرامی می­دهیم که فروش رنگ کوره ای پودری توسط ما با نازل­ترین قیمت ممکن و به قیمت کارخانه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین می­­توانید کلیه­ی سفارشات خود را در مقادیر عمده به صورت رایگان از کارخانه سفارش داده و تحویل بگیرید. تحویل در سریع­ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

اما نکته­ی مهمی که خریداران گرامی باید توجه داشته باشند این است که فروش رنگ کوره ای پودری همانند سایر کالاها تحت تأثیر نوسانات ارزی است و با افزایش یا کاهش آنها، شاهد افزایش یا کاهش قیمت فروش نیز هستید. اما در هر صورت کیفیت رنگ خریداری شده بدون تغییر بوده و با کیفیتی بی نظیر ارائه خواهد گردید و تحت هر شرایطی به قیمت کارخانه به فروش می­رسند.

هدف ما در این مقاله به عنوان یکی از مراکز بزرگ و سابقه ­ی درخشان در زمینه­ ی فروش رنگ کوره ای پودری ، ارائه­ی اطلاعاتی کامل و جامع در خصوص این نوع رنگ­ها بود تا خریداران گرامی بتوانند بهترین کارایی و عملکرد را از خرید خود مشاهده کنند.

همچنین به منظور کسب رضایت شما خریداران گرامی و مطابق با رویه­ی سال­های پیشین، ارائه­ی محصولاتی درجه یک با کیفیت عالی را در دستور کار خود قرار داده­ایم ضمن اینکه برای خرید نیز تنها به قیمت کارخانه به فروش می­رسانیم. فروش رنگ کوره ای پودری با کیفیت و مقرون به صرفه را از ما بخواهید.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما