قیمت رزین سنگ گرانیت ، براق کننده و ضد آب

آیا عوامل موثر بر روی تعیین قیمت رزین سنگ گرانیت را می‌شناسید؟ رزین‌ها از جمله محصولات محبوب و پرطرفدار در بازارهای جهانی و رقابتی شناخته شده‌اند. لذا بهره‌برداری از آنها در صنایع مختلف، بسیار رونق یافته است. این نوع از مصالح ساختمانی می‌توانند تاثیر بسزایی بر روی افزایش جذابیت ظاهری بنا و همچنین مقاومت آن‌ها داشته باشند. لذا استفاده از آن‌ها در موارد مختلف ساختمانی و …، بسیار هوشمندانه خواهد بود.

یکی از دغدغه‌های مهم خریداران برای بهره برداری از این محصولات، توجه به قیمت آن‌ها است. قیمت این نوع از محصولات بر اساس المان‌های خاصی تعیین می‌شود. با شناخت این المان‌های تاثیرگذار، میتوان از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین رزین با قیمت مناسب بهره مند شد. بنابراین شناخت این عوامل برای کاربران امری مهم و ضروری تلقی می‌گردد.

بیشتر بخوانید: رزین سنگ کف ضد آب

رزین سنگ گرانیت ضد آب
رزین سنگ گرانیت ضد آب

چرایی انتخاب رزین سنگ گرانیت

رزین سنگ گرانیت یکی از مصالح پرکاربرد در ساخت و ساز به شمار می‌رود. سنگ گرانیت از جمله سنگ‌های کاربردی با ظاهر و ویژگی‌های منحصر به فرد، می‌باشد. استفاده از این سنگ در بسیاری از موارد جهت ساخت و ساز و غیره، رایج است. این نوع از سنگ‌ها از جمله سنگ‌هایی به شمار می‌روند که اغلب با آسیب پذیری قابل توجهی مواجه هستند. بنابراین در نظر گرفتن المان‌های مهم جهت افزایش مقاومت این نوع از سنگ‌ها، بسیار کاربردی خواهد بود. رزین‌ها از جمله محصولاتی هستند که با پوشش دهی سطح سنگ گرانیت، تاثیر بسزایی بر روی افزایش مقاومت آنها خواهند داشت. از جمله دلایل مهم برای انتخاب رزین جهت پوشش سنگ گرانیت، عبارتند از:

  • سهولت در اجرای رزین‌کاری با استفاده از اسپری، غلطک و یا قلم مو
  • افزایش مقاومت سطح در برابر اشعه مخرب خورشید (اشعه ماوراء بنفش)
  • عدم ایجاد زردی و تغییر رنگ در سطح
  • برخورداری از انعطاف پذیری بالا جهت افزایش موارد استفاده
  • قابلیت نفوذ بسیار بالا در سطح
  • جلوگیری از تجمع باکتری و … در سطح
  • جلوگیری از نفوذ آلودگی، خاک، گرد و غبار و … در سطح
  • افزایش درخشندگی و جذابیت ظاهری سطح
  • برخورداری از قابلیت نانو در فرمولاسیون (که عدم ایجاد لکه شدن سطح را در بر دارد.)
  • ایجاد قابلیت ضد آب شدن سطح

و بسیاری از موارد دیگر. این محصول از جمله محصولاتی است که با در بر داشتن ویژگی‌های متمایز کننده، بهترین گزینه برای سطح سنگ گرانیت به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: قیمت رزین نمای ساختمان

رزین سنگ براق کننده
رزین سنگ براق کننده

عوامل موثر بر روی خرید رزین سنگ گرانیت

پس از شناخت ویژگی‌ها و خصوصیات رزین سنگ گرانیت، نوبت به خرید این محصول می‌رسد. همانطور که می‌دانید، عوامل بسیار زیادی بر روی خرید این محصول موثر هستند. عواملی از قبیل:

  • مقدار استفاده
  • سطح مورد نظر
  • نوع رزین
  • کیفیت رزین
  • برند تولید کننده
  • بسته بندی رزین

و بسیاری از عوامل دیگر. در کنار موارد ذکر شده، یکی از مهمترین فاکتورها برای خرید این نوع از محصولات، در نظر گرفتن قیمت رزین‌ها است. رزین‌ها از قیمت‌های مختلفی در بازارهای رقابتی برخوردار هستند. نحوه‌ی تعیین قیمت این نوع از محصولات، بر اساس المان‌های مهمی تعیین می‌شود. هر کدام از این المان‌ها، می‌توانند نقش مهمی در افزایش و یا کاهش آن داشته باشند.

رزین سنگ گرانیت ضد آب
رزین سنگ گرانیت ضد آب

نحوه تعیین قیمت رزین

برای تعیین قیمت رزین سنگ گرانیت و برخورداری از یک خرید هوشمندانه، بهتر است عوامل تعیین کننده‌ی آن را بشناسید. به نظر شما چه عواملی بر روی تعیین قیمت این محصول، موثر هستند؟!

  1. کیفیت رزین: (اگر بخواهیم به یکی از مهمترین و اصلی‌ترین فاکتورها برای تعیین قیمت رزین اشاره کنیم، قطعا این گزینه مهمترین ، خواهد بود. هر چه کیفیت رزین‌ها بیشتر باشد، قیمت آنها نیز افزایش خواهد یافت. کیفیت این محصولات، ارتباط مستقیمی با متریال به کار برده شده در آنها، دارد.)
  2. برند تولید کننده: (برند تولید کننده نیز می‌تواند بر روی تعیین قیمت رزین سنگ گرانیت، موثر باشد. امروزه شاهد بسیاری از برندهای معتبر تولید کننده با کیفیت بالا در بازارهای رقابتی، هستیم. هر چه برند از اعتبار بالاتری برخوردار باشد، یعنی محصولات با کیفیت بالاتری را به کاربران ارائه نموده است.)
  3. بسته بندی محصول: (از دیگر فاکتورهای موثر بر روی تعیین قیمت این محصولات، نوع بسته بندی آنها است. بسته بندی این محصولات باید به بهترین نحو و با کیفیت بسیار بالایی انجام پذیرد. این محصولات با یک بسته بندی نادرست، به سرعت دچار فساد و خرابی خواهند شد.)
  4. مقدار رزین: (مقدار خرید رزین سنگ گرانیت نیز می‌تواند بر روی افزایش و یا کاهش قیمت آن، تاثیرگذار باشد. چه بسا در مواردی ناچار به خرید مقدار بسیار زیاد رزین (با توجه به سطح) خواهید بود. در این موارد قطعا با پرداخت هزینه‌ی بیشتری مواجه خواهید شد.)

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما