فروش رزین اپوکسی اصفهان با قیمت عمده

موارد مصرف رزین اپوکسی و تاثیر بر فروش رزین اپوکسی اصفهان

بهتر است که قبل از این که در مورد فروش رزین اپوکسی اصفهان صحبت کنیم قدری در مورد کاربرد های ویژه ی رزین اپوکسی اصفهان سخن به میان آوریم. همان طور که می دانید رزین اپوکسی ها کاربرد های زیادی دارند و بیشترین مصرف را شهر های صنعتی چون شیراز، تهران و اصفهان دارند. در مورد خرید رزین اپوکسی تهران می توانید به مقالات همین سایت مراجعه کنید. این کاربرد های زیاد موجب افزایش فروش رزین اپوکسی اصفهان شده است.

همه ی ما می دانیم که اصفهان یک شهر بزرگ و هنری است، هنر با گوشت و خون این مردم ها آمیخته شده است و موجب گردیده است که به خلق آثار هنری بپردازند. نوعی از این آثار را با کمک از رزین اپوکسی انجام می دهند به همین خاطر است که فروش رزین اپوکسی اصفهان بسیار پر رونق بوده البته برخی از افراد به تولید و فروش رزین اپوکسی اصفهان در این شهر مشغول شده اند که باعث شده است هنرمندان این شهر نخواهند مواد مورد نیاز خود را از شهر های دور تهیه کنند.

از جمله مهم ترین آثاری که در ساخت آن از رزین اپوکسی استفاده می کنند نقاشی های مختلف است. همان طور که می دانید نقاشی ها نیز انواع و سبک های متفاوت دارند از رزین اپوکسی در خلق نقاشی هایی نظیر آبستره و نقاشی روی بوم استفاده می کنند.

البته که هنرمندان اصفهانی در تمام هنر ها تبحر داشته و از رزین اپوکسی ها در جهت ساخت برخی از زیورآلات به کار می برند. بیشتر اصفهان به خلق آثار هنری روی دیوار ها و درب ها معروف است که اتفاقا از این رزن ها برای ایجاد بر آمدگی روی گنبد ها و دیوار ها استفاده می نمایند. شاید یک سوال در ذهن شما به وجود آید و آن هم این باشد که چگونه می توان از رزین اپوکسی در نقاشی ها استفاده نمود؟ پاسخ سوال شما بسیار راحت است.

هنرمندان از این رزین اکریلیک در غلیظ ساختن رنگ های مورد نظر، استفاده می کنند. با غلیظ شدن رنگ ها از روندگی آن ها کاسته شده و راحت تر می توان رنگ ها را روی بوم و یا هر پایه ی مختلف کنترل نمود. از رزین اپوکسی هایی که در تولید نقاشی استفاده می کنند دارای حدود پنجاه درصد هاردنر است.

موارد مصرف رزین اپوکسی و تاثیر بر فروش رزین اپوکسی اصفهان
فروش رزین اپوکسی اصفهان

نسبت هاردنر و تاثیر بر فروش رزین اپوکسی اصفهان

 که طبق اطلاعاتی که از مقاله های قبل دارید می دانید که هاردنر یک ماده ی شیمیایی است که از آن در ترکیب با رزین اپوکسی ها جهت خشک شدن آن استفاده می کنند. یکی از مسائل مهمی که وجود دارد و تاثیر بسزایی روی فروش رزین اپوکسی می گذارد این است که در فصل های سرد سال رنگ این رزین پلی استر کدر می شود و به رنگ سفید یا که زرد در می آید. در برخی موارد نیز رنگ شیری دیده شده است.

مسلما این امر بسیار ناراحت کننده است چرا که اگر شما با آن اثری را خلق کنید و بخواهید که آن اثر به رنگ شفاف باشد مخصوصا در ساخت زیورآلات، کار شما با کیفیت نمی شود به همین جهت ما می خواهیم که این کدر بودن رفع شود.

این کدر  بودن را می توان با رعایت دو نکته رفع نمود. فروشندگان باید بدانند که این کدورت موجب کاهش فروش رزین اپوکسی اصفهان می شود به همین جهت باید این رزین اپوکسی ها را در دمای معمولی و اتاق قرار دهند تا سفید یا شیری نشود.

اگر شما بخواهید که فروش رزین اپوکسی اصفهان بالایی داشته باشید باید قبل از فروش، مراقبت های لازم را انجام دهید تا که در حین فروش با مشکل مواجه نشوید. نکته ی دوم این است که اگر شما یک رزین اپوکسی کدر را خریداری نمودید و بعد از خرید متوجه شدید که رنگ آن کدر است اصلا نگران نباشید باید قبل از استفاده به آن کمی حرارت دهید تا شفاف بودن خود را حفظ کند.

و بعد از این که به رنگ مناسب رسید سپس از آن برای ساخت یا تولید هر چیزی استفاده نمایید. اگر شما این دو نکته را رعایت نکنید بعد از خشک شدن رزین اپوکسی دیگر به هیچ عنوان نمی توانید آن را شفاف کنید همان طور سفید یا شیری باقی خواهد ماند. دمایی که برای شفاف کردن آن باید استفاده کنید. باید چیزی حدود پنجاه درجه ی سانتی گراد باشد. و بیشتر از آن نباید باشد چرا که ممکن است موجب جمع شدگی اپوکسی گردد.

نکته بسیار مهم: توجه داشته باشید که فروش رزین اپوکسی ، این صورت است که رزین ها با درصد های مختلفی از هاردنر ترکیب شده است. لذا باید بدانید که این رزین ها را برای چه امری می خواهید و درصد مناسب خود را انتخاب نمائید. وقتی رزین با هاردنر ترکیب می شود، با هم واکنش داده و ترکیب از حالت مایع به حالت جامد در می آید. رزین اپوکسی ها به سه حالت تغییر می کنند ابتدا مایع هستند و با هم ترکیب می شوند و با گذشت زمان حالت ژله ای به خود می گیرند سپس به حالت جامد در می آیند.

نسبت هاردنر و تاثیر بر فروش رزین اپوکسی اصفهان
فروش رزین اپوکسی در مصارف مختلف

نحوه ی مصرف و فروش رزین اپوکسی 

فروش رزین اپوکسی اصفهان، تنها به تحویل دادن این رزین ها به مشتری و گرفتن پول آن نیست بلکه باید هر فروشنده در عین فروش رزین اپوکسی ، نکات مهم در مورد طریقه ی مصرف آن را به مشتری بگوید. از مهم ترین نکات که باید در حین فروش رزین اپوکسی ، به مشتری گفته شود به شرح زیر می باشد:

استفاده از وسایل ایمنی: اگر می خواهید با رزین اپوکسی به ساختن اثری شروع کنید باید بدانید که قبل از آن باید یک سری وسایل را تهیه نمایید. این وسیله ها شامل ماسک، عینک، ماسک و غیره است. البته مکان شما نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد به گونه ای که ابتدا باید در محلی قرار بگیریم که تهویه ی مناسبی داشته باشد و هوا به خوبی از آن عبور کند.

نحوه ی مصرف و فروش رزین اپوکسی 
فروش رزین اپوکسی غلیظ و رقیق

نکات مهم در خرید و فروش رزین اپوکسی 

در خرید و فروش رزین اپوکسی اصفهان، رعایت یک سری نکات بسیار مهم می باشد به گونه ای که باید توجه داشته باشید که چه رزینی را برای چه کاری می خواهید اگر این نکات را رعایت نکنید در تهیه ی این رزین ها به مشکل بر می خورید. یکی از مهم ترین عوامل موثر بر فروش رزین اپوکسی اصفهان، شفاف بودن آن است در واقع همان شفافیت است که موجب می شود در بسیاری از کار ها مورد استفاده قرار گیرد.

 

از جمله نکاتی که در خرید و فروش رزین اپوکسی اصفهان، موثر است و باید رعایت کند به شرح زیر می باشد:

داشتن دستور عمل روی جلد رزین اپوکسی ها و و مطالعه ی کامل این دستور العمل، به طوری که اگر شما به طور نا آگاهانه اقدام کنید در ترکیب این رزین اپوکسی با هاردنر با مشکل مواجه خواهید شد. باید بدانید که این درصد ها در کار های مختلف متفاوت است. میزان ها را با چشم اندازه گیری نکنید و از ترازو های دیجیتال استفاده نمایید.

هم زدن درست و به اندازه: باید هاردنر و رزین اپوکسی را به خوبی هم بزنید تا یک ماده ی یکنواخت و صاف به دست آید. اگر این کار را به خوبی انجام ندهید ممکن است که بخشی از اثر شما خشک نشود و همه ی زحمات شما به باد رود. عمل هم زدن به طور صحیح به این صورت است که باید به آرامی و با حرکات یک دست آن را هم بزنید. اگر در هم زدن رزین اپوکسی و هاردنر عجله نمایید و با سرعت آن را هم بزنید مسلما حباب های زیادی حاصل خواهد شد.

برای هم زدن بهتر است آن را در حین هم زدن در یک ظرف آب با دمای حدود صد درجه ی سانتی گراد قرار داده و حدود دو الی سه دقیقه آن را به آرامی مخلوط کنید. این حرارت و هم زدن آهسته موجب خروج حباب ها از ماده ی شیمیایی می شود. در حین فروش رزین اپوکسی یکی از مواردی که فروشنده به شما توصیه می کند این است که به درستی مخلوط را هم بزنید.

نکات مهم در خرید و فروش رزین اپوکسی 
فروش رزین اپوکسی اصفهان

انواع رزین اپوکسی ها و چگونگی فروش رزین اپوکسی

از جمله عوامل موثر در فروش رزین اپوکسی می تواند تنوع آن در بازار های کشور باشد. کاربرد و تنوع با هم رابطه ی مستقیم دارند به گونه ای که هر چقدر تنوع زیاد باشد موارد مصرف یا به اصطلاحی کاربرد بالا می رود. این در حالی است که موارد مصرف با فروش رزین اپوکسی  نیز رابطه ی مستقیم دارد به گونه ای که هر چقدر موارد مصرف رزین اپوکسی بیشتر شود به طبع فروش رزین اپوکسی نیز بیشتر می شود. به همین جهت بهتر است که با انواعی از رزین اپوکسی ها آشنا گردیم:

رزین اپوکسی مخصوص عایق جریان برق و الکتریسیته

رزین اپوکسی مخصوص ساخت پیش آغشته

رزین اپوکسی مخصوص کفپوش

رزین اپوکسی مخصوص لایه چینی و یا کامپوزیت

 همان طور که مشخص است نقطه ی تمایز این رزین ها کاربرد آن ها می باشد به همین جهت این تنوع بیشتر باعث افزایش فروش رزین اپوکسی اصفهان می شود چرا که به طور مستقیم با کاربرد آن ها سر و کار دارد.

فروش رزین اپوکسی توسط فروشگاه رنگ فرداد

در حال حاضر، در میان تمام رزین ها، رزین اپوکسی ها پر فروش ترین و پر طرفدار ترین رزین ها می باشند این پر فروشی به خاطر موارد مصرف زیاد این ماده در جهان و علی الخصوص در شهر صنعتی اصفهان می باشد. به همین جهت در این شهر صنعتی برخی از افراد در راستای فروش رزین اپوکسی مشغول می باشند. از میان این همه فروشنده ما به شما خرید از فروشگاه رنگ فرداد را توصیه می نماییم که تا کنون در فروش رزین اپوکسی موفق بوده است.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

شماره تماس مدیر فروش: 09129723451

شماره تماس دفتر: 02128423451

اینستاگرام: fardad_paint

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

شماره واتساپ و سایر پیام رسان ها: 09129723451

انواع رزین اپوکسی ها و چگونگی فروش رزین اپوکسی

فروش رزین اپوکسی اصفهان


2

    • سلام بزرگوار وقتتون بخیر
      متاسفانه بخاطر نوسانات قیمت قادر به درج قیمت نیستیم.
      سپاس از همراهی شما.
      در صورتیکه نیاز بود بفرمایید خدمتتون تماس میگیریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما